Jonix rakstīja:Jautājums ir vietā. Ja kompensatori ir uztaisīti uz cietajiem, atstarpe vairāk neregulējas, kas ir hidrokompensatoru galvenais ieguvums pret šaibām.
Parsti,kad taisa uz "cieto" tad
atstarpi regulē ar kalibrētām šaibām-saliekam visu kopā,nomāram atstarpi,pieraksatam,cik katram vārstam ir un atkal ņemam sadaleni nost un mainam šaibas,kur tas nepieciešams.
Kad parasti to visu saliek jaunu,tad pēc pāris tūkstošiem km atkal vajag pārmērīt un iespējams kādu šaibu samainīt.
Ar kompensātoriem šī mērīšana atkrīt-liekam visu kopā un braucam
Taču,manuprāt,dīzelim taisīt uz cieto nav nepieciešams,
ja netiek pacelti rpm.
Labs piemērs ir audi s2/4,kam ir kompensātori,bet redline pie 7000k