VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1z TDI uzlabošana

Dzinēja tūnings

1z TDI uzlabošana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Kaross » 2012/Okt/27, 11:15

Protams, neapstrīdu, ka PD ir labāks, bet vai vajadzīgs?!
Tā jau vienmēr ir problēmas ar sajūgiem. uztaisīt vēl lielāku griezi pie maziem RPM?
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Jonix » 2012/Okt/27, 11:20

Pirms efektīvā turbo pūtiena? -Jā, tur grieze ir vajadzīga!

Pēc tam jau pilnīgi cits jautājums un ideja. Attiecībā uz griezes regulēšanu pie noteiktiem ātrumiem daudz kas ir arī atkarīgs no vadības, kā arī īpašnieka/braucēja vēlmēm.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt GintsK » 2012/Okt/27, 21:55

Jā jā - ar kanāliem, kas garāki par 0, ir cerība, ka turbīna iegriezīsies pie mazākiem rpm. Ar parasto turbīnu tas nav nebūtiski. Ir kaut kur publicēti mērījumi?

Ko vienkāršu vēl var sadarīt? Nemainot turbīnu uz VNT.

Man īstenībā ar kaut kādiem 130...140Zs pietiek. Reizēm gribētos sākumu labāku...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Boy29 » 2012/Okt/28, 21:09

R5 2.5 TDI ieplūdes kolektors ir labāks par iepriekš minētajiem? Protams ar nogrieztu vienu kanālu. Gribu zināt, jo sev tādu uzliku, vai nav nauda izsviesta vējā.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt vāks » 2012/Okt/28, 21:18

Boy29 rakstīja:R5 2.5 TDI ieplūdes kolektors ir labāks par iepriekš minētajiem? Protams ar nogrieztu vienu kanālu. Gribu zināt, jo sev tādu uzliku, vai nav nauda izsviesta vējā.

Zinu, ka veči ņem no volvo ieplūdnieku un modificē.
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1608
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Jonix » 2012/Okt/28, 21:51

GintsK rakstīja:Jā jā - ar kanāliem, kas garāki par 0, ir cerība, ka turbīna iegriezīsies pie mazākiem rpm. Ar parasto turbīnu tas nav nebūtiski. Ir kaut kur publicēti mērījumi?

Ko vienkāršu vēl var sadarīt? Nemainot turbīnu uz VNT.

Man īstenībā ar kaut kādiem 130...140Zs pietiek. Reizēm gribētos sākumu labāku...
Neesmu atradis publicētus mērījumus, tikai tik cik izmēģināts dzīvē uz vairāķiem auto.
Par uzlabojumiem jau pats zini - paskaties uz to pašu ieplūdes sistēmu kopumā + jāskatās, kas programmā sadarīts, varbūt ir vēl potenciāls līdz patēriņa pieaugumam.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Jonix » 2012/Okt/28, 21:54

vāks rakstīja:
Boy29 rakstīja:R5 2.5 TDI ieplūdes kolektors ir labāks par iepriekš minētajiem? Protams ar nogrieztu vienu kanālu. Gribu zināt, jo sev tādu uzliku, vai nav nauda izsviesta vējā.

Zinu, ka veči ņem no volvo ieplūdnieku un modificē.

Volvo kolektorus liek, ja nav vietas turbīnai, tas ir galvenais ieguvums.

Uz R5 kaut kas ar standarta kolektoru nav kārtībā. Būs kādreiz kāds jāsafleksē intereses pēc, jo atšķirībā no 1.9 tie garie kanāli nedod tādu efektu kā gribētos.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Kaross » 2012/Okt/29, 22:54

2.5 kolektoram nekā īpaša iekšā nav. no ārpuses var redzēt un saprast kas iekšā darās. Bija viens sazāģēts, varēja arī nezāģēt.

Te ir interesants materiāls par ieplūdes dizainu ar visiem pētījumiem.

http://josephrinek.com/intakemanifold.html
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Google [Bot] un 4 viesi