Brand rakstīja:galvassāpes ap vadiem, manuprāt, atmaksāsies, nekā likt mehānisko sūkni
daudz jau projekti lasīti par 1.0 tdi iekrāmēšanu iekš mk2.. tā ka nav ko baidīties
Kaross rakstīja:nav tur nekādi pretrunīgi viedokļi. viss jau desmitām reižu ir pierādījies praksē. Pretrunīgi viedokļi ir no cilvēkiem, kas gudri tirš, bet maz zin.
1. ar mehānisko sūkni tur būs viens liels dūmu mākonis un tas auto neies salīdzinoši ar TDI.
2. ar mehānisko sūkni un lielākiem apgriezieniem/ātrumiem tev kusīs virzuļi un galvas blīves, jo sūknis ir mehānisks un iesmidzināšanas moments/padeve netiek regulēta.
3. ar elektroniku un tiem 20 vadiem būs normāls mūsdienīgs auto ar jaudu, labu patēriņu un prieku braukt.
Man liekas jau aizietām acīm tos vadus varētu savienot. vajag tikai mazliet padomāt pirmo reizi darot.
done.
Boy29 rakstīja:Vārsts pats nedega ārā, tikai vārsta kāti izskatījās kā ar rezaku izpūsti, no 7mm labi ja uz 3mm palika, labi ka vēl nenotrūka, un turbīnas spārni arī izskatījās kā ar rezaku izkausēti, un protams virzuļi. Kāpēc tā notika, nezinu, bet pieļauju ka nepareiza aizdedze + nenormāls kvantums degvielas + lieli apgriezieni.
Boy29 rakstīja:Vārsts pats nedega ārā, tikai vārsta kāti izskatījās kā ar rezaku izpūsti, no 7mm labi ja uz 3mm palika, labi ka vēl nenotrūka, un turbīnas spārni arī izskatījās kā ar rezaku izkausēti, un protams virzuļi. Kāpēc tā notika, nezinu, bet pieļauju ka nepareiza aizdedze + nenormāls kvantums degvielas + lieli apgriezieni.