VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Dzinēja tūnings

1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/20, 22:35

Pēdējā ceturkšņa laikā esmu regulējis 4 auto ar GTB1756VK no 2.7tdi. Viens no tiem bija 130ZS PD AVF, pārējie parastie tdi. Turbo ir tā vērta, tomēr nav tik viegli atrodama un ir ar elektronisko vadību.
Turbo reāli pilnu pūtienu sasniedz ap 1900-2000RPM, nedaudz vēlāk kā GT1749VA, bet jūtami ātrāk kā VNT20, savukārt GTB2260 sapūš pie 2400-2600RPM.
Pateicoties uzlabotajam VNT mehānismam tā ir izturīgāka. Uz 1.9tdi max jauda, ko var pabarot ir ap 230ZS (VNT20 ap 190-200)un max drošais spiediens ap 2bar (VNT20 ap 1.6bar bez pīķiem).

Pēc idejas GTB1756VK ir ļoti labs variants ne tikai uz 1.9, bet arī uz 2.5V6
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 22:50

Jonix rakstīja:Pēdējā ceturkšņa laikā esmu regulējis 4 auto ar GTB1756VK no 2.7tdi. Viens no tiem bija 130ZS PD AVF, pārējie parastie tdi. Turbo ir tā vērta, tomēr nav tik viegli atrodama un ir ar elektronisko vadību.
Turbo reāli pilnu pūtienu sasniedz ap 1900-2000RPM, nedaudz vēlāk kā GT1749VA, bet jūtami ātrāk kā VNT20, savukārt GTB2260 sapūš pie 2400-2600RPM.
Pateicoties uzlabotajam VNT mehānismam tā ir izturīgāka. Uz 1.9tdi max jauda, ko var pabarot ir ap 230ZS (VNT20 ap 190-200)un max drošais spiediens ap 2bar (VNT20 ap 1.6bar bez pīķiem).

Pēc idejas GTB1756VK ir ļoti labs variants ne tikai uz 1.9, bet arī uz 2.5V6


laba informacija. paldies.

man 1z dzinejs. .216 no ael, big IC, izvirpots vnt15 gliemezis lai iebaaztu vnt17 iekshas un aukstais gals no vnt 20. taisija Ramavaa ap 250LS un pedejais lieks un nevajadzigais ko izdariiju ir 11mm plunzieris. Reaali no taa nav jeegas ar shito turbiinu. nav ko dariit kas ir tas ir.
Ko iisti dara map sensors? vinsh vienkarshi paraada cik ir putiens vai tomeer ar taa paliidziibu reguleejaas spiediens? Ko dod 3bar map uzstadiishana?
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt vāks » 2012/Aug/20, 22:57

tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu :emo:
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti :shura:
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu :hohol:
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1608
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/20, 22:59

Map senosors vadības blokam ļauj uzzināt cik ir spiediens ieplūdes kolektorā, tātad ļauj ļoti precīzi to noregulēt. Ja map sensors ir "par mazu", lai parādītu reālo pūtienu, vadības bloks to nezina, līdz ar to turbīnas vadība ir neadekvāta.
2.5bar map sensors normāli strādā līdz 2.35bar (1.35bar pārspiediens), pēc tam sāk palikt neērts regulēšanai. 3bar map sensors ir ok līdz 2.8bar (1.8bar pārspiediens).
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Kaross » 2012/Aug/20, 23:05

Xplod rakstīja:man bija hibrīds , ja otrreiz būtu jāizvēlas , tad netaisītu vairs tādu

man bija problēma ka vēlu sāk pūst , pēc trešās INC apmeklējuma reizes palika labāk , bet nebija kā ar VNT15


un izmaksas pārbūvei nebija mazas


Pēc mana apmeklējuma nepalika labāk? :shura:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 23:09

vāks rakstīja:tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu :emo:
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti :shura:
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu :hohol:


kludas nemet.
bet vai tad taa nav ka ar .260 vairaak duumos un ja piegrieziisi IQ, tad ies tapat kaa ar .216? vai toomeer tur paliidzees ecu parprogrammesana?
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt martins23 » 2012/Aug/20, 23:10

cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Kaross » 2012/Aug/20, 23:12

Nitro rakstīja:
Vai vienkāršāk aprobežoties ar parastu vnt17 + noregulēt uz kādiem 180ZS...jo kā saprotu vnt17 tas ir pa spēkam bez īpašām problēmām?


Vidēji lietoti vnt17 no ARL grozās 200-250 LVL, jauni droši vien ap 550-650 LVL...
Sprauslu komplekts (lietoti) ar kādi daži simti būs...jo bez tām jēga no vnt 17 maza





Droši ņem vnt17 no ARL. būs mazāk ko ņemties un arī lētāk. 130zs PD motora sprauslas un 180zs garantēti.
Nav jēga iespringt uz kaut kādu 2.7 turbīnu, ja tāpat bez Bosio sprauslām nebūs no viņas jēga, kas galu galā nostājās uz 700+ls. Turbīna, turbīnas uzstādīšana, sprauslas, pilns ar citiem sīkumiem, regulēšana.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 23:12

martins23 rakstīja:cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?


cau martinj. beidz, tev to nevajag! :shura: turbo cena + virpotajs + man liekas kaa sobriid jelgavaa tikai motoring serviss nemsies taisiit paarbuvi. ja pats visu buuveesi - protams izmaksaas leetaak.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Kaross » 2012/Aug/20, 23:13

denbass rakstīja:
vāks rakstīja:tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu :emo:
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti :shura:
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu :hohol:


kludas nemet.
bet vai tad taa nav ka ar .260 vairaak duumos un ja piegrieziisi IQ, tad ies tapat kaa ar .216? vai toomeer tur paliidzees ecu parprogrammesana?



Protams, ka palīdzēs ECU regulēšana. Nekas tur vairāk nedūmos. Tur jau ir tas TDI sūkņa un kompja labums, ka iespējams pie attiecīgiem apgriezieniem saregulēt elektroniku ļoti dažādos veidos, atkarībā no citiem ārējiem faktoriem.


martins23 rakstīja:cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?



turbīna 200+ls
uzstādīšana 150+ls.
Protams var pa kolhozki uzcirst kādu ātro kolektoru, bet tāpat zem 100ls nekas nebūs.
Pēdējo reizi labojis Kaross - 2012/Aug/20, 23:19, labots 1 reizi.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt martins23 » 2012/Aug/20, 23:18

denbass rakstīja:
martins23 rakstīja:cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?


cau martinj. beidz, tev to nevajag! :shura: turbo cena + virpotajs + man liekas kaa sobriid jelgavaa tikai motoring serviss nemsies taisiit paarbuvi. ja pats visu buuveesi - protams izmaksaas leetaak.



:D kā ta nevajag. paliek pa mazu jau tie kumeļi. ir papilnam tas info pa 1Z, bet īsti PD (ARLu) neviens jau nav uzveidojis. Jelgavā pie sprauslu veča (aivisam), negrib mainīt smidzinātājus uz lielākiem. Laikam ka nemāk.
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 23:24

Kaross rakstīja:
denbass rakstīja:
vāks rakstīja:tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu :emo:
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti :shura:
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu :hohol:


kludas nemet.
bet vai tad taa nav ka ar .260 vairaak duumos un ja piegrieziisi IQ, tad ies tapat kaa ar .216? vai toomeer tur paliidzees ecu parprogrammesana?



Protams, ka palīdzēs ECU regulēšana. Nekas tur vairāk nedūmos. Tur jau ir tas TDI sūkņa un kompja labums, ka iespējams pie attiecīgiem apgriezieniem saregulēt elektroniku ļoti dažādos veidos, atkarībā no citiem ārējiem faktoriem.


.240, .250, .260. Bosio TDI Race 520, Bosio Race 520 Stage 2.
Man jau patiik cena uz .250.. Varbuut kadreiz izdomaashu.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Kaross » 2012/Aug/20, 23:29

par pirmajām trijām uzreiz aizmirsti. ķīniešu sūdi. nekā laba tur nav.
Lej viņas pēc pāris nedēļām. sākumā lēti, bet kad pieaug patēriņš un sāk dūmot, tad saproti, ka neatmaksājas 2x pirkt.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 23:31

Kaross rakstīja:par pirmajām trijām uzreiz aizmirsti. ķīniešu sūdi. nekā laba tur nav.
Lej viņas pēc pāris nedēļām. sākumā lēti, bet kad pieaug patēriņš un sāk dūmot, tad saproti, ka neatmaksājas 2x pirkt.


ja tu ta saki, tad noteikti bosio nepavilkshu. ticu ka tie ir labi, bet tik paat daargi! :)
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/20, 23:39

denbass rakstīja:...

Race520 ir pieejami par labāku ciparu kā ebay, vidēji reizi 1-2 mēnešos sūtu jaunu partiju.

Ar standarta virzuļiem Stage 2 nedrīkst likt.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi