Jonix rakstīja:Pēdējā ceturkšņa laikā esmu regulējis 4 auto ar GTB1756VK no 2.7tdi. Viens no tiem bija 130ZS PD AVF, pārējie parastie tdi. Turbo ir tā vērta, tomēr nav tik viegli atrodama un ir ar elektronisko vadību.
Turbo reāli pilnu pūtienu sasniedz ap 1900-2000RPM, nedaudz vēlāk kā GT1749VA, bet jūtami ātrāk kā VNT20, savukārt GTB2260 sapūš pie 2400-2600RPM.
Pateicoties uzlabotajam VNT mehānismam tā ir izturīgāka. Uz 1.9tdi max jauda, ko var pabarot ir ap 230ZS (VNT20 ap 190-200)un max drošais spiediens ap 2bar (VNT20 ap 1.6bar bez pīķiem).
Pēc idejas GTB1756VK ir ļoti labs variants ne tikai uz 1.9, bet arī uz 2.5V6
Xplod rakstīja:man bija hibrīds , ja otrreiz būtu jāizvēlas , tad netaisītu vairs tādu
man bija problēma ka vēlu sāk pūst , pēc trešās INC apmeklējuma reizes palika labāk , bet nebija kā ar VNT15
un izmaksas pārbūvei nebija mazas
vāks rakstīja:tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu
Nitro rakstīja:
Vai vienkāršāk aprobežoties ar parastu vnt17 + noregulēt uz kādiem 180ZS...jo kā saprotu vnt17 tas ir pa spēkam bez īpašām problēmām?
Vidēji lietoti vnt17 no ARL grozās 200-250 LVL, jauni droši vien ap 550-650 LVL...
Sprauslu komplekts (lietoti) ar kādi daži simti būs...jo bez tām jēga no vnt 17 maza
martins23 rakstīja:cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?
denbass rakstīja:vāks rakstīja:tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu
kludas nemet.
bet vai tad taa nav ka ar .260 vairaak duumos un ja piegrieziisi IQ, tad ies tapat kaa ar .216? vai toomeer tur paliidzees ecu parprogrammesana?
martins23 rakstīja:cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?
denbass rakstīja:martins23 rakstīja:cik vispaar ir aptuvenaas izmaksas, lai uz arla uzliktu to 2.7tdi ljurbu?
cau martinj. beidz, tev to nevajag! turbo cena + virpotajs + man liekas kaa sobriid jelgavaa tikai motoring serviss nemsies taisiit paarbuvi. ja pats visu buuveesi - protams izmaksaas leetaak.
Kaross rakstīja:denbass rakstīja:vāks rakstīja:tev neliekas, ka tev ar tiem 0.216 mīzējiem ir par mazu
pats kad uzliku 0.260, tad tas bija kā diena pret nakti
ar 3 bar map var iepūst vairāk par 1,5 bar kad nemet kļūdu uz ecu
kludas nemet.
bet vai tad taa nav ka ar .260 vairaak duumos un ja piegrieziisi IQ, tad ies tapat kaa ar .216? vai toomeer tur paliidzees ecu parprogrammesana?
Protams, ka palīdzēs ECU regulēšana. Nekas tur vairāk nedūmos. Tur jau ir tas TDI sūkņa un kompja labums, ka iespējams pie attiecīgiem apgriezieniem saregulēt elektroniku ļoti dažādos veidos, atkarībā no citiem ārējiem faktoriem.
Kaross rakstīja:par pirmajām trijām uzreiz aizmirsti. ķīniešu sūdi. nekā laba tur nav.
Lej viņas pēc pāris nedēļām. sākumā lēti, bet kad pieaug patēriņš un sāk dūmot, tad saproti, ka neatmaksājas 2x pirkt.
denbass rakstīja:...