VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Dzinēja tūnings

1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Aug/20, 16:07

Par ko nekur nevarēju šeit forumā atrast informāciju par vnt17 un hibrīdturbīnām, tad
tikka izveidots šis topiks, tātad gribētu zināt, kādas modifikācijas nepieciešmas, lai
1.9 TDI PD115 ar vnt15 dzinējam uzliktu vnt17/22 turbīnu.

pagaidām info ko esmu ievācis ir tā , ka vajadzīga pati vnt17 turbīna un sprauslas no ARL, te rodas jautājums vai ARL sprauslas ir nepieciešmas, vai nepietiek ar standarta pd115 AJM dzinēja sprauslām?

Aukstais gals no vnt20 + labas rokas lai vnt17 un vnt20 sapārotu + balansēšana.

Regulēšana
kā arī lielāks IC.

Interesē ko darīt ar spararatu un sajūgu (kārba 6niece), likt orģinālo jaunu, vai likt kaut kādu tuninga variantu.

Gala rezultātā vēlētos iegūt ~200+Zs un pieklajīgu dīzeļgriezi :emo:

Attēls
Attēls
VNT15 pa kreisi


Vēl arī gribētu uzzināt, kā ir ar hibrīdiem, kur tos taisa kvalitatīvi, ir dzirdēts ka tigū parādās visādas CHINA asītes, ko liek restaurētās turbīnās, nez kā ar ilgmūžibu?!?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt vāks » 2012/Aug/20, 16:19

Gan jau, ka ar standarta sprauslām būs par īsu!
Tad jau tu tiecies uz 17/20 hibrīdu, ja ņem attiecīgas ļurbas :mhihi:
Gan jau Xplod tev varētu apstāstīt visu sīkāk, kas un kā ;)
Cik saprotu, tad sajūga mezglu visu jaunu vajadzēs orģinālo vislabāk :hohol:

cena :esmu_lol:
http://www.kermatdi.com/servlet/the-68/ ... mpe/Detail
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1608
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Aug/20, 16:34

pa tādu naudu var atvilkt divus golfus no UK ar ARL motoriem, nu labi varbūt 1,5 GOLFU... :emo:
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/20, 18:38

Kādēļ ir jātaisa 15/17 hibrīds, ja VNT17 sāk pūst faktiski pie tiem pašiem RPM, tikai nedaudz vēlāk?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Aug/20, 19:04

Kādēļ jātaisa vnt15/17 hibrīds, ja runa iet par 17/22 hibrīdu? :lol:
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/20, 19:10

Nu skaidrs :shura:
Tā ir, ja lasa un klausās ziņas :)

Vispār, parastām vajadzībām pietiktu ar VNT20 vai uzreiz GTB17
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Aug/20, 19:20

Cik zinu tad vnt20 nav "bolt on" domāju, ka jātaisa nopietna pārbūve...
kas ir gtb17? Tu domā garret vnt17 ARL 150zs ļurbu?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/20, 19:44

GTB17 no 2.7tdi
Tā arī nav blot on, bet salīdzini izmaksas hibrīdam ar flanča un cauruļu izveidi jebkurai no šīm turbīnām ;)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 19:50

kaa vnt17/20 ipasnieks arii interesee kas ir gtb17 un kas ir labaaks par vnt17/20? ir dzirdeets par bv43 no 170hp pd diizeliem..
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 19:50

Nitro rakstīja:Cik zinu tad vnt20 nav "bolt on" domāju, ka jātaisa nopietna pārbūve...
kas ir gtb17? Tu domā garret vnt17 ARL 150zs ļurbu?

taa buutu 1749vb
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Xplod » 2012/Aug/20, 19:51

man bija hibrīds , ja otrreiz būtu jāizvēlas , tad netaisītu vairs tādu

man bija problēma ka vēlu sāk pūst , pēc trešās INC apmeklējuma reizes palika labāk , bet nebija kā ar VNT15


un izmaksas pārbūvei nebija mazas
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4151
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Aug/20, 19:58

Xplod rakstīja:man bija hibrīds , ja otrreiz būtu jāizvēlas , tad netaisītu vairs tādu

man bija problēma ka vēlu sāk pūst , pēc trešās INC apmeklējuma reizes palika labāk , bet nebija kā ar VNT15


un izmaksas pārbūvei nebija mazas


man kaut kur no 2200 puush.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Aug/20, 21:43

Xplod, tas arī man interē, daudz dzirdēts, ka hibrīdturbīnu īpašnieki dalās divās daļās, tajos kuriem apmierina turbas ražība un otri kuri otreiz neliktu hibrīdu.

Man patreiz ir vnt15 + regulējums uz ~140-145zs, ikdienai liekas, ka ir ok. Taču pēc pārsēšanās no čipota 1.8 T gribās , lai sajūtas būtu līdzīgas.

Ar kādām izmaksās (provizoriksajām) jārēķinās būvējot hibrīdu ar visu instālu?

Vai vienkāršāk aprobežoties ar parastu vnt17 + noregulēt uz kādiem 180ZS...jo kā saprotu vnt17 tas ir pa spēkam bez īpašām problēmām?


Vidēji lietoti vnt17 no ARL grozās 200-250 LVL, jauni droši vien ap 550-650 LVL...
Sprauslu komplekts (lietoti) ar kādi daži simti būs...jo bez tām jēga no vnt 17 maza


Denbas, pastāsti vairāk par izmaksām,procesu uzstādot hibrīdu, kāds dzinējs standartā bija?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt martins23 » 2012/Aug/20, 21:56

Man ar chipotu ARLu jau pat maz ir. Pie Inc chipoju, gan ju or kautkāds standartiņš. Cik zinu, tad varot arī vairāk dabūt ārā. Bat tad viss iet uz max. Pasūtot no UK gatavu komplektu ar turbu un smidzinātājiem, sanāk ap 3000 poundi, kolektors, izplūde.
Džeki tdiclub vēl strīdās kam ir ražīgāki plundžeri, arlam vai mazajam 116zirdzīgajam. 7,5 vai 8,5 mm.
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Xplod » 2012/Aug/20, 22:12

rēķinies ka spararats/sajūgs ar neturēs :emo:


un uz 4motion ar 6pakāpju kārbu , vienmasas ar neuzliksi :emo:
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4151
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi