OZons rakstīja:1- liela trubīna iegriezīsies pašās beigās, tā ka no tā jeģa maza, ja gribi ielai
2-ja tas motors ir aprūsējis, tad iekšā, stirpi labāks nebūs, tātad jājauc un jāremontē, tātad papildus izmaksas un zināšanas par to
3-kur garantija ka tā turbīna jau nav beigta?
4- un vissvarīgākais- kur tu to visu taisies sabāzt pasātā? tur nav nemaz tik daudz vietas, salīdzinot ar garenvirziena motoriem
gatis03 rakstīja:......sapņi
black_smoke rakstīja:.............
*kādi ir galvenie nosacījumi,lai 1.9 dīzelis ietu arī pēc 5k rmp,nevis tikai rūktu,gribas jaudas līkni pavilkt garāku?
black_smoke rakstīja:Es tā virspusēji iedziļinoties,gribētu pajautāt,vai tai iveco turbīnai ir vnt mehānisms?
Ja neplāno mainīt virzūļus un likt galvu uz špilkām,tad visticamāk tā turbūna iepūtīs motora galvu haubē un izpūtīs kloķeni ārā no bloka,ja izdosies nodrošināt nepiecīesamo degvielas devu,lai turbo iegriestu.
Te pat forumā ir gan apspriests,cik tur 1z un cik afn neiejaucoties dzinējā 1z 180-200zs afn 200-230zs,taču lai sasniegtu minēto jaudu nav nepieciešams,manuprāt, tik nejēdzīgi liels turbo,to var paveikt arī ar vnt20 vai ko līdzīgu.
Un vēl,gudrie prāti:
*kur meklēt 13mm plunžeri,kam tāds nāk?
*kurā brīdī sāks prasīties sūkni degvielas zemspiedienam?
*kādi ir galvenie nosacījumi,lai 1.9 dīzelis ietu arī pēc 5k rmp,nevis tikai rūktu,gribas jaudas līkni pavilkt garāku?
a. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu
ajms rakstīja:a. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu
tas tā tuvak īstenībai