Nu kā jau rakstīju nesen ienācās uz jaukšanu armijas 1017 mersis, motors stock, noskrējis varētu būt 1.5 ļimonus...
Pats neesmu nekāds dīzeļa fans, pirms tam ir braukts ar bmw 325TDS golf 1.9 AAZ un tagad šitas .... "traktors". Aizvakar atzīts un par motoru interese kā par pašu svēto terēzu, nevarēju iebraukt kur tas prikols, jo pats īsti ar smagajiem nebraucu (nejēdzu braukt normāli), šodien ieliets 20L DD izdomāju pamācīties
that went well.
Lai saprastu kur prikols šim tieši aparātam te wikipēdijsa apraksts par motoru
The engine is the Mercedes-Benz OM352 A, a water-cooled six-cylinder in-line diesel with turbocharger and integrated compressor, producing 127 kW/172 hp at 2,800 rpm from a displacement of 5,675 cc. Max torque is 540 Nm at 1,600 rpm. Average fuel consumption is about 20 l per 100 km. At 135 l of tank volume, range comes to about 600−700 km. Power is transmitted to the rear wheels via a pneumatic, synchronized 5-speed gearbox and a hydraulic single-disc dry clutch. The rear axle has a locking differential and the all wheel drive Version has an additional, selectable front wheel drive. Top speed is 93 km/h and 87 km/h for the all wheel drive version.
Grieze viņam ir vienkārši fenomenāla, robi zemi, ceļ nejēgā spolē 1, 2 3 robā easy.
Bet back to point, kā ajms un citi saka, tāda jauda tāda grieze rada problēmas ar transmisiju un visām citām komponentēm. Armijas smagajs, bet pat tam sajūgs ir pilnīgs joks, atlaist maigi var tikai sākot ar 2 robu, ar pirmo vislaik spolējot sāk raujās u.t.t
Topika autoram- Ja gribi jaudu nāksies maksāt par to - PAMATĪGI. Šis konkrētais armijas aparāts ir sakožļājis vismaz 3 vai 4 tilta diferenciālā zobratus, kamēr netika ielikts oriģinal un pēc "armijas radurakstiem" tas vēl turās