VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Dzinēja tūnings

1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt DPalace » 2012/Jūn/06, 22:58

Nu kā jau rakstīju nesen ienācās uz jaukšanu armijas 1017 mersis, motors stock, noskrējis varētu būt 1.5 ļimonus...

Pats neesmu nekāds dīzeļa fans, pirms tam ir braukts ar bmw 325TDS golf 1.9 AAZ un tagad šitas .... "traktors". Aizvakar atzīts un par motoru interese kā par pašu svēto terēzu, nevarēju iebraukt kur tas prikols, jo pats īsti ar smagajiem nebraucu (nejēdzu braukt normāli), šodien ieliets 20L DD izdomāju pamācīties :naac: :naac: :naac: that went well.

Lai saprastu kur prikols šim tieši aparātam te wikipēdijsa apraksts par motoru

Spoiler: show
The engine is the Mercedes-Benz OM352 A, a water-cooled six-cylinder in-line diesel with turbocharger and integrated compressor, producing 127 kW/172 hp at 2,800 rpm from a displacement of 5,675 cc. Max torque is 540 Nm at 1,600 rpm. Average fuel consumption is about 20 l per 100 km. At 135 l of tank volume, range comes to about 600−700 km. Power is transmitted to the rear wheels via a pneumatic, synchronized 5-speed gearbox and a hydraulic single-disc dry clutch. The rear axle has a locking differential and the all wheel drive Version has an additional, selectable front wheel drive. Top speed is 93 km/h and 87 km/h for the all wheel drive version.


Grieze viņam ir vienkārši fenomenāla, robi zemi, ceļ nejēgā spolē 1, 2 3 robā easy.

Bet back to point, kā ajms un citi saka, tāda jauda tāda grieze rada problēmas ar transmisiju un visām citām komponentēm. Armijas smagajs, bet pat tam sajūgs ir pilnīgs joks, atlaist maigi var tikai sākot ar 2 robu, ar pirmo vislaik spolējot sāk raujās u.t.t

Topika autoram- Ja gribi jaudu nāksies maksāt par to - PAMATĪGI. Šis konkrētais armijas aparāts ir sakožļājis vismaz 3 vai 4 tilta diferenciālā zobratus, kamēr netika ielikts oriģinal un pēc "armijas radurakstiem" tas vēl turās :D
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Kaross » 2012/Jūn/07, 10:24

denbass rakstīja:
LaXay rakstīja:
Idejas dažādas, nauda ar nav itkā tā pati smagākā problēma. Vnk jautāju vai to ir iespējams salikt kopā un vai vsp ir no tā jēga. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu.



sporta sajugs nebus vel vajadzigs..

jautajums: vai ir jeega partaisit izputeju? resnaka diametra trubas neka stock un atstaat tikai gala bunduli?


Ja runa ir par pilnīga standarta 1.9TDI izsplūdi, tad noteikti ir vērts. Skaņa pat ļoti nemainīsies.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt denbass » 2012/Jūn/07, 11:03

Kaross rakstīja:
denbass rakstīja:
LaXay rakstīja:
Idejas dažādas, nauda ar nav itkā tā pati smagākā problēma. Vnk jautāju vai to ir iespējams salikt kopā un vai vsp ir no tā jēga. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu.



sporta sajugs nebus vel vajadzigs..

jautajums: vai ir jeega partaisit izputeju? resnaka diametra trubas neka stock un atstaat tikai gala bunduli?


Ja runa ir par pilnīga standarta 1.9TDI izsplūdi, tad noteikti ir vērts. Skaņa pat ļoti nemainīsies.


standarts. cat izgriezts, trubu dia - stock, pa vidu rezonators un gala bundulis..
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi