VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Dzinēja tūnings

1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt LaXay » 2012/Apr/23, 23:40

Tikai interesējos un vācu atsauces.
Garažā stūrī atradu, ka sencis, maita, nobāzis tdi motoru. īsti nezinu 90hp vai 110hp
tas nav tik svarīgi. Bet, ideja iešāvās, ka varētu pamēģināt uztaisīt bi-turbo, turbīnas ar kkur bija, bet tad sencis iedeva man turbīnu no IVECO 5.0l smagās mašīnas.
Un tātad, doma ir tāda, čipot + sprauslas + visam tam to lielo turbīnu. Motors neizjuks? vienkārši gribas dzirdēt no kāda ko noderīgu. vai vispār tas kopā iet. , ka ta turbīna vienkārši nenobeidz to motoru.? nezinu. varbūt kāds kko tādu ir jau darījis?!
Pēdējo reizi labojis LaXay - 2012/Apr/24, 17:58, labots 1 reizi.
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: 1.9 tdi

Atbildēt Jonix » 2012/Apr/24, 0:02

Pa ielu tas auto normāli braucams nebūs, ja gribi visu kārtīgi sabūvēt.
bez minētā nepieciešami citi virzuļi, špiļkas galvas skrūvju vietā, 12 vai pat 13mm plunžieris, sadalene, vieglāki vārsti, galvas kanālu slīpēšana un vēl vairākas citas izmaiņas. Minimālās papildus izmaksas ap 800Ls Pretējā gadījumā lielais turbo nav vajadzīgs!

Ir metodes divu turbīnu vadībai.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi

Atbildēt LaXay » 2012/Apr/24, 17:50

tad jau laikam izdevīgāk sanāk ar divām turbīnām.
a kā lai uzzinu kas tas man pa motoru, ja motora kods ir norūsējis? nu kā lai uzzinu cik hp?
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Val » 2012/Apr/24, 18:06

kāda tam vairs starpība, ja ir tādi plāni?
Ar bīdmēru samēri interesējošos izmērus blokā...
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt OZons » 2012/Apr/24, 21:03

1- liela trubīna iegriezīsies pašās beigās, tā ka no tā jeģa maza, ja gribi ielai
2-ja tas motors ir aprūsējis, tad iekšā, stirpi labāks nebūs, tātad jājauc un jāremontē, tātad papildus izmaksas un zināšanas par to
3-kur garantija ka tā turbīna jau nav beigta?
4- un vissvarīgākais- kur tu to visu taisies sabāzt pasātā? tur nav nemaz tik daudz vietas, salīdzinot ar garenvirziena motoriem
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt LaXay » 2012/Apr/27, 23:23

OZons rakstīja:1- liela trubīna iegriezīsies pašās beigās, tā ka no tā jeģa maza, ja gribi ielai
2-ja tas motors ir aprūsējis, tad iekšā, stirpi labāks nebūs, tātad jājauc un jāremontē, tātad papildus izmaksas un zināšanas par to
3-kur garantija ka tā turbīna jau nav beigta?
4- un vissvarīgākais- kur tu to visu taisies sabāzt pasātā? tur nav nemaz tik daudz vietas, salīdzinot ar garenvirziena motoriem


tapēc arī jautāju, jo turbīna ir gandrīz jauna un mētājas plauktā.
nu es neteiktu, ka aprūsējis. varbūt vnk noslīpēts kods tpt kā manam.
kko jau varētu sadomāt ar to vietu bet nu jā. sevišķi daudz vietas nav gan.
Tad laikam vienkārši uzlasīšu to motoru ar čipu + sprasulas. vrb vel kādu sīkumu ;)
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Apr/27, 23:41

Spriežot pēc Tava posta, ja manis minētie 800Ls ir par daudz, kā tu esi iedomājies nodrošināt 2 turbīnām (vai vienai lielai) nepieciešamo degvielas, jeb, pārfrāzējot, izplūdes gāzu daudzumu?
Ja nodrošināsi nepieciešamo izplūdes gāzu daudzumu, ko darīsi ar dzinēja un transmisijas komponentēm, lai tās izturētu tik būtiski paaugstinātos spēkus, kas darbosies dzinējā?

Vai arī šis topiks ir joks?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt gatis03 » 2012/Apr/28, 0:56

......sapņi #-o
gatis03
 
Atbildes: 109
Pievienojies: 2007/Mai/02, 18:24
Braucu ar: k2; e-talons

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt ajms » 2012/Apr/28, 9:52

gatis03 rakstīja:......sapņi #-o

tā ir ,ka salasās amerikāņu forumus...pirms sāk sapņot,jāpaskatās cik naudas ir atvilknē...
te vietējos forumos palasi , kas tos audi taisa uz 500+Zs kādas ir izmaksās.Da kādi 500+.200+ jau ...
Ar turbīnu ,kā te jau teica viss nebiedzās.Passatam(tāds kā tev) jau pie 160zs+ ar standarta piekares,transmisijas komponentēm riteņi aizies katrs uz savu pusi un sajūgs kā sērkociņš nodegs :mhihi:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt black_smoke » 2012/Apr/29, 9:57

Es tā virspusēji iedziļinoties,gribētu pajautāt,vai tai iveco turbīnai ir vnt mehānisms?

Ja neplāno mainīt virzūļus un likt galvu uz špilkām,tad visticamāk tā turbūna iepūtīs motora galvu haubē un izpūtīs kloķeni ārā no bloka,ja izdosies nodrošināt nepiecīesamo degvielas devu,lai turbo iegriestu.
Te pat forumā ir gan apspriests,cik tur 1z un cik afn neiejaucoties dzinējā 1z 180-200zs afn 200-230zs,taču lai sasniegtu minēto jaudu nav nepieciešams,manuprāt, tik nejēdzīgi liels turbo,to var paveikt arī ar vnt20 vai ko līdzīgu.

Un vēl,gudrie prāti:
*kur meklēt 13mm plunžeri,kam tāds nāk?
*kurā brīdī sāks prasīties sūkni degvielas zemspiedienam?
*kādi ir galvenie nosacījumi,lai 1.9 dīzelis ietu arī pēc 5k rmp,nevis tikai rūktu,gribas jaudas līkni pavilkt garāku?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Apr/29, 10:04

13mm plunžieris laikam nenāca oriģināli.
Speciāli taisīti ar Bosch iekārtām ap 500EUR vēl nesen maksāja.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt GintsK » 2012/Apr/29, 12:36

black_smoke rakstīja:.............
*kādi ir galvenie nosacījumi,lai 1.9 dīzelis ietu arī pēc 5k rmp,nevis tikai rūktu,gribas jaudas līkni pavilkt garāku?

Pēc 5k uz TDI laikam tur viss sāk palikt neefektīvs. Dīzeļa problēma ir lēna izplešanās - ja virzulis iet lejā pārlieku ātri, sāk zust efekts. Droši vien EGT sāk nejēgā kāpt utt.
Virs 5 tiek griezti MB dīzeļi ar priekškameru. Kāpēc tā - man nav skaidrs!
Uz TDI atliek vien celt jaudu ar nenormāliem virsspiedieniem līdz 5k, kam tad seko visādas transmisijas problēmas.

Bet nu, ja nebūvē sacīkšu auto, tad tie sasniedzamie 150...200Zs ikdienai ir vairāk kā OK.
Ja vajag lielu jaudu, ar kuru pa retam izgāzt pa trasi - benzīnnieks joprojām ir opcija. Tur var celt gan spiedienu, gan apgriezienus.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt LaXay » 2012/Mai/02, 17:56

black_smoke rakstīja:Es tā virspusēji iedziļinoties,gribētu pajautāt,vai tai iveco turbīnai ir vnt mehānisms?

Ja neplāno mainīt virzūļus un likt galvu uz špilkām,tad visticamāk tā turbūna iepūtīs motora galvu haubē un izpūtīs kloķeni ārā no bloka,ja izdosies nodrošināt nepiecīesamo degvielas devu,lai turbo iegriestu.
Te pat forumā ir gan apspriests,cik tur 1z un cik afn neiejaucoties dzinējā 1z 180-200zs afn 200-230zs,taču lai sasniegtu minēto jaudu nav nepieciešams,manuprāt, tik nejēdzīgi liels turbo,to var paveikt arī ar vnt20 vai ko līdzīgu.

Un vēl,gudrie prāti:
*kur meklēt 13mm plunžeri,kam tāds nāk?
*kurā brīdī sāks prasīties sūkni degvielas zemspiedienam?
*kādi ir galvenie nosacījumi,lai 1.9 dīzelis ietu arī pēc 5k rmp,nevis tikai rūktu,gribas jaudas līkni pavilkt garāku?


Idejas dažādas, nauda ar nav itkā tā pati smagākā problēma. Vnk jautāju vai to ir iespējams salikt kopā un vai vsp ir no tā jēga. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu.
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt ajms » 2012/Mai/02, 20:06

a. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu

tas tā tuvak īstenībai ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt gatis03 » 2012/Mai/03, 1:02

ajms rakstīja:
a. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu

tas tā tuvak īstenībai ;)


=D>

paintersējies kā iet Audi detaļu magnātam Rinaldam ar Lielu turbīnu :esmu_lol:
gatis03
 
Atbildes: 109
Pievienojies: 2007/Mai/02, 18:24
Braucu ar: k2; e-talons

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi