tomix2000 rakstīja:Vai šī pamācība ir reāla AWX dzinēja EGR atslēgšanai?
http://wiki.audi-bel.com/wiki/%D0%9A%D0 ... VF,_AWX%29
Vai mehāniskā aiztaisīšana ir obligāta?
tomix2000 rakstīja:Vai mehāniskā aiztaisīšana ir obligāta?
tomix2000 rakstīja:Vai šī pamācība ir reāla AWX dzinēja EGR atslēgšanai?
http://wiki.audi-bel.com/wiki/%D0%9A%D0 ... VF,_AWX%29
Vai mehāniskā aiztaisīšana ir obligāta?
Jonix rakstīja:tomix2000 rakstīja:Vai šī pamācība ir reāla AWX dzinēja EGR atslēgšanai?
http://wiki.audi-bel.com/wiki/%D0%9A%D0 ... VF,_AWX%29
Vai mehāniskā aiztaisīšana ir obligāta?
Nav pareizākais risinājums - jo lielākajai daļai PD ar šo risinājumu iesmidzināšanas moments paliek vēlāks, līdz ar to tiek zaudēts uz degvielas ekonomiju.
nin2 rakstīja:visiem pd nemaz nevar tā vienkārši mehāniski, bez līšanas kompī korekti noglušīt.. kuriem tieši nepateikšu, zinu tikai par tiem, kas man ir bijuši. pasātam bija 1.9 tdi AVF, tam bez problēmām varēja noglušīt mehāniski. takadējam BKC neesmu neko ar egr darījis, bet, kad interesējos, spečuki teica, ka mehāniski glušījot 100% metīs kļūdas
mist rakstīja:nin2 rakstīja:visiem pd nemaz nevar tā vienkārši mehāniski, bez līšanas kompī korekti noglušīt.. kuriem tieši nepateikšu, zinu tikai par tiem, kas man ir bijuši. pasātam bija 1.9 tdi AVF, tam bez problēmām varēja noglušīt mehāniski. takadējam BKC neesmu neko ar egr darījis, bet, kad interesējos, spečuki teica, ka mehāniski glušījot 100% metīs kļūdas
Te runa neiet par visiem PD bet konkrēti 1.9... Jautājums tāpēc bija, vai 1.9 PD tikai piegriežot EGR skābekli ir sliktāt nekā noglušijot pilnībā? 2.0 PD cits stāsts...