moins rakstīja:es jau tapee jautaaju kur metina njerzhu, nevis kur metina vispaar kaut ko
domu par savilceejiem jau neesmu atmetiis bet droshaak buutu piemetinaat
KenFolds rakstīja:moins rakstīja:es jau tapee jautaaju kur metina njerzhu, nevis kur metina vispaar kaut ko
domu par savilceejiem jau neesmu atmetiis bet droshaak buutu piemetinaat
man gan liekaas ka droshaak ir savikt ar hamutiem!!! jo tie nenoluuziis! a metinaajums kaadreiz var izpuut vai arii paarluust!!!
moins rakstīja:nebija daargi cat-back pa 150 Ls lietots no 1.4 golfa(vaacieshi ) uz viena placha
Storms rakstīja:Tobiš oriģinālo izpūtēju?
Storms rakstīja:A kāpēc tu gribi tieši ņeržaveiku? Jamais tak smags pēc velna! Da i dārgi sanāks.
P.S. - A metina viņu IMHO dajebkurš. Tik metinājuma vietās nerūsējošais tērauds maina savas īpašības un paliek par parastu rūsējošu bleķi. Tāpēc ja tev vajag lai viņš tev ļoti ilgu laiku kalpotu un nerūsētu tad iesaku atturēties no tā metināšanas. Mēģini izmantot hamutus savienojuma vietās vai ko tamlīdzīgu.
aicis rakstīja:Storms rakstīja:A kāpēc tu gribi tieši ņeržaveiku? Jamais tak smags pēc velna! Da i dārgi sanāks.
P.S. - A metina viņu IMHO dajebkurš. Tik metinājuma vietās nerūsējošais tērauds maina savas īpašības un paliek par parastu rūsējošu bleķi. Tāpēc ja tev vajag lai viņš tev ļoti ilgu laiku kalpotu un nerūsētu tad iesaku atturēties no tā metināšanas. Mēģini izmantot hamutus savienojuma vietās vai ko tamlīdzīgu.
tapeec tiek izmantota cita metinashanas stieple.Nometina,tad notiira no shuves visu melno un nekaada korozija neliip klaat un par parastu teraudu trubu nepaliek
aicis rakstīja:tapeec tiek izmantota cita metinashanas stieple.Nometina,tad notiira no shuves visu melno un nekaada korozija neliip klaat un par parastu teraudu trubu nepaliek