Nevajag jaukt ar R5 2.5TDI, tiem visiem ir elektriskie sūkņi, bet 2.8TDI R4 ir vistīrākā mehānika. Pašam acis bija lielas, kad redzēju. Tāpat arī Renault Master u.c. 2.8DTI ap 99.gadu arī ir mehānika virsū
Viss sanāca! Kā viņš iet tagad - nevar salidzināt ar to, kas bija bez turbinas Un pats interesantakāis, ka degvielas peteriņš nepalielinājas ne par litru
Protams tagad vēl ir šadas-tadas lietas, ko vēl vajag izdarīt, lai būtu perfekti: uzlikt citu sajugu, jo stock baigi slīd uz pilnā gazē, bišk partaisīt eļļošanas sistēmu un izveidot caurumu parsēgā, lai no intercoolera būtu jēga + nakotnē varbūt uzliksim sprauslas no AFN
P.S. milzīgs paldies Useram Jonixins par sadarbību!
Super auto, pēc šīs pieredzes tiešām iepatikās Lupo. Nav brīnums, ka sajūgs sāka slīdēt, jo griezes moments palielinājās vismaz 2x. Kad sataisīsiet tā, lai neslīd, piebrauciet vēlreiz - pārveidošu programmu uz max, ko no šīm sprausliņām var iegūt
Chiptuning DPF serviss Autoserviss Diagnostika IMMO off
Šobrīd, tīri teorētiski, varētu būt ~105 un 230Nm, dēļ dēļ sajūga, spara rata un vēl dažām lietām nācās ierobežot jaudu. Pie tam, traucējošais apstāklis aprēķinos ir pārlieku mazā informācija par sprauslām, kas var pat 10% koriģēt rādījumus uz leju. Ar kompi mērīt jaudu nav jēgas - aprēķini būs ļoti neprecīzi.
Chiptuning DPF serviss Autoserviss Diagnostika IMMO off
Bloks jau ir 1:1 ar 1.9, pa lielam dzinējā atšķirība ir kloķenē, klaņos, virzuļos. Kārbai gan varētu būt švaki ar vietu. Pēc pabraukšanas ar šo Polo ļoti apsveru iespēju vienu tādu iegādāties
Chiptuning DPF serviss Autoserviss Diagnostika IMMO off
iespējams šie Polo ir vēl sakarīgi - braucami, bet nu pirmspēdējais modelis pēc 2005.gada ir vienkārši miskaste. Pirmo reizi, kad braucu ar 1.4TDI likās, ka kaut kas nav labi. izbraucot ar vēl vienu tādu sapratu, ka TĀ jābūt. skaņas izolācija sliktāka kā otrajam Golfam. un tā tizlā 1.4TDI 3 cilindru skaņa vienkārši nogalināja.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM. Nestandarta auto elektronikas darbi. Chiptuning, imobilaizeri Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv 26265465
Ja, karbu butu labi uzlikt no 1.9, bet tur looti maz vietas Tapēc laikam ir jādoma tikai par sajugu... Šim ir 190mm disks ar 24 šlicem. Kā skatijos - vairs nav dzinēja ar tadu slicu skaitu Varbūt kads zin?
Jonixins rakstīja:Bloks jau ir 1:1 ar 1.9, pa lielam dzinējā atšķirība ir kloķenē, klaņos, virzuļos. Kārbai gan varētu būt švaki ar vietu. Pēc pabraukšanas ar šo Polo ļoti apsveru iespēju vienu tādu iegādāties
davai pilnu speceni, ko tur salikāt, man kā reizi mamma brauc ar bračkas 1.7sdi
Es taisīju softu + dažus sīkumus. Tomēr lielāko daļu no izdarītā var redzēt bildēs.
Kopumā ir uzlikts ieplūdes izplūdes komplekts no tdi dzinēja ar dažām modifikācijām, dažas detaļas pārtaisītas/ uztaisītas no jauna, pievilkti daži vadi. Labākais ir tas, ka derēja esošais ECU.
Kopumā ņemot nekas sarežģīts, ja rokas darba nebaidās
Chiptuning DPF serviss Autoserviss Diagnostika IMMO off