VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 16VG60

Dzinēja tūnings

16VG60

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

16VG60

Atbildēt ASRock » 2011/Sep/14, 11:41

Rodas doma uztaisit 16VG60 dzineju,bet gribas ar minimaliem ieguldijumiem=)Zinu ka ir daudz variantu,domaju ka labakais bus uz kkada 2E bloka.Kas bus vajadzigs???

1)2E bloks ar virzuliem,var ir jega mainit klanus pret garakiem?ko darit ar virzuliem?
2)galva 16V,kada labaka KR,PL,9A?
3)iepludes kolektors??ABF man liekas ar elektriskiem sprauslam nak?vai tomer labak nemt no audika un nedaudz parmetinat?
4)vai iespejams lietot 16V droseli,lai nemeklet G60?
5)kompresora stiprinajumi ir vienadi visiem blokiem,bet 2E bloka ir kartera ventilacija,vai vina ne trauces?
6)kas ar vadibu,varbut ir iespeja pieslegt G60 vadus un kompi un pec tam nocipot,vai tomer jaliek MS?
ASRock
 
Atbildes: 165
Pievienojies: 2010/Sep/13, 22:27

Re: 16VG60

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/14, 12:03

Pirmais un galvenais jautājums: kur tu dabūsi labu kompresoru??? Viņi visi ir miruši. Un jaunu pirkt ir bezjēdzīgi - naudas atdeves attiecība ir niecīga. Tas kompresors vienkārši ir par mazu.

1) domāju, ka visviekāŗšak ir taisīt ar 20VT virzuļiem. 1.8 sanāk.
2)Kāda ir. Vislabākās skaitās ABF. Sadalenes no PL vai 9A, lai nebūtu vārstu pārsedzes - pārtēriņš.
3)No audi nesanāks. Tur, kur kolektors, tur būs kompresors. Domāts 20VT obrezs.
abf nāk savas unikālas sprauslas. Manuprāt tur neatrast lielākas. Bet ABF kolektors ir vienīgias, kur ir cerība iegrūzt meģistrāli loka iekšpusē. Man tā ir. Citādi var likt jebkuru 16V kolektoru.
4)Vispār nē. G60 droselē ir divas droseles. Sānu drosele atslogo kompresoru, mamēr nav gandrīz pilna gāze. Ja tās nav, būs liels degvielas patēriņš un kompresors ātri nomirs.
5) Nezinu
6) G60 kompī vajag 16V chipu, bet pieļauju, ka vienkāršāk ir MS vai VEMS.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 16VG60

Atbildēt ASRock » 2011/Sep/14, 14:23

GintsK rakstīja:Pirmais un galvenais jautājums: kur tu dabūsi labu kompresoru??? Viņi visi ir miruši. Un jaunu pirkt ir bezjēdzīgi - naudas atdeves attiecība ir niecīga. Tas kompresors vienkārši ir par mazu.

1) domāju, ka visviekāŗšak ir taisīt ar 20VT virzuļiem. 1.8 sanāk.
2)Kāda ir. Vislabākās skaitās ABF. Sadalenes no PL vai 9A, lai nebūtu vārstu pārsedzes - pārtēriņš.
3)No audi nesanāks. Tur, kur kolektors, tur būs kompresors. Domāts 20VT obrezs.
abf nāk savas unikālas sprauslas. Manuprāt tur neatrast lielākas. Bet ABF kolektors ir vienīgias, kur ir cerība iegrūzt meģistrāli loka iekšpusē. Man tā ir. Citādi var likt jebkuru 16V kolektoru.
4)Vispār nē. G60 droselē ir divas droseles. Sānu drosele atslogo kompresoru, mamēr nav gandrīz pilna gāze. Ja tās nav, būs liels degvielas patēriņš un kompresors ātri nomirs.
5) Nezinu
6) G60 kompī vajag 16V chipu, bet pieļauju, ka vienkāršāk ir MS vai VEMS.


1)dzirdeju ka iespejams izfrezet 2E virzuliem varstu vietas
2)skaidrs
3)nu ja 20VT bija domats kolektors
4)otrais droselis strada ka blow-off,esmu domajis
5)vajag pameginat

Kompresoriem nav ta saucama turbo bedre,un pat ar nelielu spiedienu var dabut normalu jaudu pilsetai.Doma rodas jo man jau gadu metajas kompresors,varbut kko nomainit vajadzes vinam,bet pirkt veselu nevajadzes=]
ASRock
 
Atbildes: 165
Pievienojies: 2010/Sep/13, 22:27

Re: 16VG60

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/14, 14:41

1) Tāds ir Rom4ikam no scirocco.lv. Pakāpe sanāk baigi zema 8...8.5 laikam. Uz 16V kompresora spiediens sanāks mazs, zemu pakāpi nevajag. Audi ir 9.3. Tad drīzāk mazliet novirpot no atmo virzuļu vidus.
4) Jā. Bet ir svarīgi. lai pie daļējas gāzes viņš nevērtos ciet un nesāktu radīt pretestību. Pretestība automātiski nozīmē jaudas zudumus uz piedziņu. Tāpēc būtu OK, ja tas vārsts aizvērtos vien tad, kad spiediens kolektorā jau ir tuvs atmosfēras. Blow-offi aizveras krietni ātrāk...

Tak atjauc to kompresoru vaļā un paskaties, kādi kapi tur ir. Ja jau viņus būt tik viegli salabot, būtu vismaz pa kādam G60, kurš iet...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 16VG60

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/14, 14:49

Redzi, tad dzelzis no rūpnīcas kačā gaisu priekš 160Zs.
16V jau praktiski ir tā jauda. Nu ir 140. Lai sanāktu 160, rupji rēķinot jāiepūš vien 0.15bar. Nu plus vēl zudumi uz piedziņu, - teiksim jāpūš 0.25 un ir tie 160. Tādiem spiedieniem nevajag zemu kompresijas pakāpi. Lielākiem spiedieniem vajag, nu jā, - lielāku kompresoru... Gribi lai pūstu vairāk, - jāpalielina ražība = jāgriež tas dinozaurs ātrāk. Tur būs resurss?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 16VG60

Atbildēt Val » 2011/Sep/14, 20:30

ASRock rakstīja:Kas bus vajadzigs???

daudz pacietības. http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... G60-How-to
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: 16VG60

Atbildēt GG. » 2011/Sep/14, 22:14

GintsK rakstīja:3)No audi nesanāks. Tur, kur kolektors, tur būs kompresors. Domāts 20VT obrezs.
abf nāk savas unikālas sprauslas. Manuprāt tur neatrast lielākas. Bet ABF kolektors ir vienīgias, kur ir cerība iegrūzt meģistrāli loka iekšpusē. Man tā ir. Citādi var likt jebkuru 16V kolektoru.


Varētu paskaidrot?
Lietotāja avatars
GG.
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2010/Jūn/09, 1:28
Braucu ar: Golf Mk2 GTI
Dzinējs: 2.0 ABF

Re: 16VG60

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/14, 22:29

Visp skatos to Val linku, tur audi kolektorus liek.
Tomēr manuprāt labāk ir garais kolektors: tad motors smuki uzelpo pie lielākiem rpm.

Re ku te maģistrāle ir līkumu ārpusē:
http://img110.imageshack.us/img110/7049 ... 062rc1.jpg

ABFam var iemānīt iekšpusē.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 16VG60

Atbildēt ASRock » 2011/Sep/14, 23:10

neesmu vel petijis,bet iespejams ja panemt garakos ADP klanus,un isakos 9A virzulus,kkas sanaks 2E bloka=]zel neesmu baigais eksperts=]

domaju salidzinot 1.8PG dzineja 160HP un 2.0 16VG60 tos pasus 160HP,griezes moments jabut jutami lielaks vai ne?un vispar vai PG dzinejam ir tik mazs spiedien 0.15-0.25?
ASRock
 
Atbildes: 165
Pievienojies: 2010/Sep/13, 22:27

Re: 16VG60

Atbildēt Val » 2011/Sep/14, 23:15

te vēl viens topiks, bet nekādas kapeikas nesanāks. :P
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 2020/page1
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: 16VG60

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/14, 23:38

ASRock rakstīja:un vispar vai PG dzinejam ir tik mazs spiedien 0.15-0.25?

Tas kompresors nekačā spiedienu, viņš kačā tilpumu. Vienkārši caur 8v tas tilpums neiet cauri un rodas 0.6bar virsspiediens. Uz 16V iet cauri daudz vieglāk, spiediens pie identiskiem kompresora apgriezieniem būs mazāks.

Grieze sanāks lielāka. Arī jauda. Vienkārši mazāki zudumi. Ja kompresoru griestu ātrāk tad vēl lielāks ieguvums. Tikai es neticu, ka tev ir ceļams kompresors! IMHO tas ir kauna traips VW motorbūves vēsturē...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 16VG60

Atbildēt ArmandsS » 2011/Sep/14, 23:45

Galu galā ir taču gatavs VW Golf2 ar 16vG60 no rūpnīcas ,veseli 75tika saražoti
ps reku viens :mrgreen: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40


Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi