GintsK rakstīja:Pirmais un galvenais jautājums: kur tu dabūsi labu kompresoru??? Viņi visi ir miruši. Un jaunu pirkt ir bezjēdzīgi - naudas atdeves attiecība ir niecīga. Tas kompresors vienkārši ir par mazu.
1) domāju, ka visviekāŗšak ir taisīt ar 20VT virzuļiem. 1.8 sanāk.
2)Kāda ir. Vislabākās skaitās ABF. Sadalenes no PL vai 9A, lai nebūtu vārstu pārsedzes - pārtēriņš.
3)No audi nesanāks. Tur, kur kolektors, tur būs kompresors. Domāts 20VT obrezs.
abf nāk savas unikālas sprauslas. Manuprāt tur neatrast lielākas. Bet ABF kolektors ir vienīgias, kur ir cerība iegrūzt meģistrāli loka iekšpusē. Man tā ir. Citādi var likt jebkuru 16V kolektoru.
4)Vispār nē. G60 droselē ir divas droseles. Sānu drosele atslogo kompresoru, mamēr nav gandrīz pilna gāze. Ja tās nav, būs liels degvielas patēriņš un kompresors ātri nomirs.
5) Nezinu
6) G60 kompī vajag 16V chipu, bet pieļauju, ka vienkāršāk ir MS vai VEMS.
1)dzirdeju ka iespejams izfrezet 2E virzuliem varstu vietas
2)skaidrs
3)nu ja 20VT bija domats kolektors
4)otrais droselis strada ka blow-off,esmu domajis
5)vajag pameginat
Kompresoriem nav ta saucama turbo bedre,un pat ar nelielu spiedienu var dabut normalu jaudu pilsetai.Doma rodas jo man jau gadu metajas kompresors,varbut kko nomainit vajadzes vinam,bet pirkt veselu nevajadzes=]