VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 2,0 8v ADY uzlabošana

Dzinēja tūnings

2,0 8v ADY uzlabošana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt Marsian » 2011/Sep/07, 17:19

kada tad kolektoram vaina??? :shock:

droseli gan nespeju kā STD atpazīt :roll:
Lietotāja avatars
Marsian
 
Atbildes: 320
Pievienojies: 2008/Jan/20, 2:02
Braucu ar: wagonu
Dzinējs: pššššš

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt ajms » 2011/Sep/07, 17:50

Marsian rakstīja:kada tad kolektoram vaina??? :shock:

droseli gan nespeju kā STD atpazīt :roll:

visu tu redzi.Drosele ir briiva.ABF drosele.;)
ir cits kolektors ar lielaakiem diametriem :)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt Marsian » 2011/Sep/07, 18:15

nav brīva - Serijveida

ar kolektoriem gan savadi :D vienā bridi visiem vajag šitos tagad jau tos kas ieprieks bij pieejami :D
Nikiforovam arī ar šādu ir labi :D
Lietotāja avatars
Marsian
 
Atbildes: 320
Pievienojies: 2008/Jan/20, 2:02
Braucu ar: wagonu
Dzinējs: pššššš

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt Val » 2011/Sep/07, 18:19

ajms rakstīja:bloks 1,8 T,9A vai tamlidziigie, ,nevis to garo 2L bloku ,kam pat laikam nav kur klokenes deveeju iespraust...

tieši 9A aizvēsturi vari izmest musarā nevis ADY.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt ajms » 2011/Sep/07, 19:03

Val rakstīja:
ajms rakstīja:bloks 1,8 T,9A vai tamlidziigie, ,nevis to garo 2L bloku ,kam pat laikam nav kur klokenes deveeju iespraust...

tieši 9A aizvēsturi vari izmest musarā nevis ADY.

es laikam uzrakstiiju ka TIKKAI BLOKU 9A var izmantot
,paareejo tur arii bar izlidinaat metaalaa... ;)
taa parauga blokus 2E,ADY vnk nav kuir isti pielietot.Ja kaads veel nodarbojaas ar to lielo gaajienu(92,5mm) 2L nekam nederiigo ,tad taa ir vinu probleema ;)Standartaa nevar atrast visoptimaalaako klokenes gaajienu,kas taadienm dzineejiem augstaak mineetiem,kas arii nav vispaar standartyaa,var pielietot 2L dzineejiem,taapeec izmanto diizela 86,4mm.90mm gaajiens tik ir vwmotorsport klokeneem,kas buutu kaa kulaks uz aci ar 84mm virzuliem.Taadi ir vwmotorsports.mees liekam to ko srotos var panemt :)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt Val » 2011/Sep/07, 19:33

ajms rakstīja:es laikam uzrakstiiju ka TIKKAI BLOKU 9A var izmantot
,paareejo tur arii bar izlidinaat metaalaa... ;)
taa parauga blokus 2E,ADY vnk nav kuir isti pielietot.

Pielietojumu vienmēr var atrast.
Tieši 9A blokam nav, kur kloķenes devēju iespraust. Tiem pašiem 2E, ADY un citiem tas ir jau no rūpnīcas. Tātad 9A blokam var izņemt iekšas un visu pārējo izmest :) Manis pēc kaut vai visu zborā. Par 9A vs ADY/2E bloku augstuma atšķirībām pats labi zini.

Taisīt konstruktoru ar šo neatmaksājas gan laika, gan naudas ziņā. Bloks ar visu rūpnīcas kloķeni un devēju maksā mazāk nekā šis bildē redzamais. Nāk tikai klāt vēl pāris detaļas, kuras var izjukt visnepareizākajā brīdī.
Attēls

ajms rakstīja:Ja kaads veel nodarbojaas ar to lielo gaajienu(92,5mm) 2L nekam nederiigo ,tad taa ir vinu probleema
tāpēc jau ir iespēja izvēlēties :mrgreen: Katram savs.

Ar VWMotorsports neesmu pazīstams :mrgreen:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt ajms » 2011/Sep/07, 20:04

pielieto tacu soo deveeju arii,pie tam uz plika sporta auto,tas tur arii ir vieglaak izvelkams.Ielai pa lielam vienalga kur tas ir,sportaa izmanto lietas un konstruee daudzas lietas taa ,lai vareetu aatri nomainiit.tas ir svariigi.
tagad cilveekam buus ko smadzenot.Pats dzineejs jau itkaa viegli uzkonstrueet,lielas izmaksas ir Elektronikas- MS, VEMS pieslegsana +reguleesana.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 8v ady

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/08, 8:40

ajms rakstīja:
Val rakstīja:
ajms rakstīja:bloks 1,8 T,9A vai tamlidziigie, ,nevis to garo 2L bloku ,kam pat laikam nav kur klokenes deveeju iespraust...

tieši 9A aizvēsturi vari izmest musarā nevis ADY.

es laikam uzrakstiiju ka TIKKAI BLOKU 9A var izmantot
,paareejo tur arii bar izlidinaat metaalaa... ;)
taa parauga blokus 2E,ADY vnk nav kuir isti pielietot.Ja kaads veel nodarbojaas ar to lielo gaajienu(92,5mm) 2L nekam nederiigo ,tad taa ir vinu probleema ;)Standartaa nevar atrast visoptimaalaako klokenes gaajienu,kas taadienm dzineejiem augstaak mineetiem,kas arii nav vispaar standartyaa,var pielietot 2L dzineejiem,taapeec izmanto diizela 86,4mm.90mm gaajiens tik ir vwmotorsport klokeneem,kas buutu kaa kulaks uz aci ar 84mm virzuliem.Taadi ir vwmotorsports.mees liekam to ko srotos var panemt :)

Nevag domāt klišejās. Pat ar 95.5 1) ielas motoram tas ir pilnīgi OK!. 2) tādus motorus lieto rallijā - tātad tur. Arī ar īso 144mm klani 3) Ērglim tāds 5cil ar zemo bloku griežas >8000 un attīsta >300Zs. Jā ar 95.5!

Kas jums Dzinčas motors ir ar 86mm kloķeni????!!!! Da jūs ko!? Kāpc jāliek kloķene tipa ar domu par milzu rpm, zinot, ka ieplūde un izplūde ir zemapgriezienu? Zaudējot tos 140cc, jūs konkrēti zaudējat tieši tik griezes! Tie ir 8%!!! Un noteikti arī vairākus jaudas procentus. Pie 5500 86mm vai 92mm ir pilnīgi vienalga. Līdz kritiskajiem rpm, kad sāktos būtiski berzes zudumi ir uj ku tālu...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt ajms » 2011/Sep/08, 9:32

Tie motori ssaa tipa,ko tu regulee sosejai visi ir vienaadi.zinu, kas saaka ar siem 2L ir izgaajussi dazaadus celus.Taapeec palikaam pie so izpildiijumu,lai gan man pasam vnm licies ka kautkas te nav tiiri teoreetiski.Tikkai citi izpildiijumi nav gaajussi...Jaanem veeraa tehniskie noteikumi(kompresijas pakaape,vaarstu gaajieni uc) un peec tiem tad arii buuvee.Pats tu vnm briinies par daudzaam lietaam ,ko esam runaajussi;),tip kas tie par noteikumiem.Iepluudi un izpluudi jaaliek kaadi ir veikala plauktaa uTT.
Varbuut nevar saliidzinaat rallija uc auto,tip tur iet,te nee,sosejaa tomeer ir cita specifika.Es personiigi nemaz taadu 2L netaisiitu(buutu 1,6 8V vai 16V),dazreiz mes daram lietas, ko mums saka,iipasi neieklausoties ko iesaka,tip tiem iet,tatad vajag taadu.Tu saprati domu :)Nu bet ja iet un citi(garo gaajienu ) neiet,tad kas atliek :)Uz trases Dzincha auto vispaar iet ,tur vinam atliiektiem galiem pietiek,kad nepietiks,tad domaas taalaak,tur daudz jaamacas veel braukt/izmantot to auto,lai no malas pateiktu,ka tagad ir ok.Ir mums video no katra treninja un tur var redzeet visu,japaraada tev buus ,lai paklausies un apskaties ;)tad domaas, ko dariit,kaa apcakareet tos noteikumus.tagad uzliksim(iepluudi,izpluudi), ko tu jau pateici ,ko Vajag,tad maniis ,kas izmainiisies.
Starpcitu,visi vw,kas ir uz trases ar siem motoriem(2L),iet pilniigi vienaadi,atskiraas tikkai brauksanas prasmes un pieredzes.
Juniora vecaa mehaniskaa sprice ar standarta motora lielumiem- 1600 8V, tik pat aatri iet :mrgreen: ,vieniigais tur ir citas tehniskaas problemas sajaa pasaakumaa,lai buutu mazliet aatraaks,Vems vajag piekabinaat uc nianses kas naak ar laiku un zinaasanu progresu ;)
Nu jau laikam neteemaa iebraucu,bet lai palasa kas notiek :)

tikko ar GintsK pateerzeejaam par muusu lietaam un par sso visu :)
Pēdējo reizi labojis ajms - 2011/Sep/08, 10:21, labots 1 reizi.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt sciroco » 2011/Sep/08, 9:58

ajms, tev ir absolita taisnība (ja runa ier par šosejas gonkam), bet tu aizmirsti ka vis biežāk runa iet par ielas auto, kāda jēga tam taisīt 1,6 ja var ielikt 2,0, 2,8,..... vis atkarīgs tikai no budžeta.

ielai svarīga ir grieze (kura lielam gajienam, lielam tilpumam Vienmēr būs lielāka), gan normalai braukšanai gan ja pēkšņi izdoma iemīt no krusta tieši NM iespiedīs benķi nevis ZS kuri var būt vienādi ar 1,6 bet sajūtas ta pavisam citas. ;)

Ja, pašam patīk klausīties ka griežas mazlitrāžas motori ar īso gajienu, 8000+ vnk elpu aizrauj, bet iešanas ziņā.... ielai - NEDER.

Ilgu laiku braucu ar KR un negribēju likt 2,0 apakšu, tieši deļ tas skaņas pēc 4500, bet zin, apnika, braucot pa šoseju man parasts ikdienas dīzelis braucot ar savu 6 robu mierīgi kabinaja, jo man bija jāslēdz 3 roba lai dabūtu rpm kur tas auto iet, rēkoņa un vienalga griezes trūkums :D..
Lietotāja avatars
sciroco
 
Atbildes: 1104
Pievienojies: 2004/Mar/02, 16:48
Atrašanās vieta: Olaine, 4-ta stava :)

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt ajms » 2011/Sep/08, 10:26

sciroco rakstīja:ajms, tev ir absolita taisnība (ja runa ier par šosejas gonkam), bet tu aizmirsti ka vis biežāk runa iet par ielas auto, kāda jēga tam taisīt 1,6 ja var ielikt 2,0, 2,8,..... vis atkarīgs tikai no budžeta.

ielai svarīga ir grieze (kura lielam gajienam, lielam tilpumam Vienmēr būs lielāka), gan normalai braukšanai gan ja pēkšņi izdoma iemīt no krusta tieši NM iespiedīs benķi nevis ZS kuri var būt vienādi ar 1,6 bet sajūtas ta pavisam citas. ;)

Ja, pašam patīk klausīties ka griežas mazlitrāžas motori ar īso gajienu, 8000+ vnk elpu aizrauj, bet iešanas ziņā.... ielai - NEDER.

Ilgu laiku braucu ar KR un negribēju likt 2,0 apakšu, tieši deļ tas skaņas pēc 4500, bet zin, apnika, braucot pa šoseju man parasts ikdienas dīzelis braucot ar savu 6 robu mierīgi kabinaja, jo man bija jāslēdz 3 roba lai dabūtu rpm kur tas auto iet, rēkoņa un vienalga griezes trūkums :D..


taa jau ir ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt aopen » 2011/Sep/08, 18:04

Pēc kā var atpazīt g tipa sadaleni?
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt ajms » 2011/Sep/08, 18:27

aopen rakstīja:Pēc kā var atpazīt g tipa sadaleni?


ir G ar mehaniskiem biiditaajiem,ir G ar hidrauliku,abas atskiraas.Vizuaali tu pat neatskirsi.
G burts starp 1cilindra kulaciniem.
Man laikam ir viena G prieks mehaniskiem biditajiem. Hidraulikai ir viena sadalene no kautkaada Beatle un Boras Usa ar pareiziem paceelumiem ;)bet nav man koda.Kaapeec USA vw ir uzliktas normaali/pareizi iepluudes/izpludes kolektori,sadalenes,vadiibas bloki a? :roll: domaaju, ka Gints K zina.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15300
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt aopen » 2011/Sep/08, 18:48

Vienkārši ir viena galva ar meh vārstiem tipa šaibas un domāju varbūt tai ir ta g sadales valve,a tās saibojamās čaškas nevar izmantot ADP galvai?
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Re: 2,0 8v ADY uzlabošana

Atbildēt aopen » 2011/Sep/08, 18:51

Tai valvei ir burts W laikam neder
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi