VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kur dabut 16v galvu MK3

Dzinēja tūnings

Kur dabut 16v galvu MK3

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Nitro » 2004/Mar/11, 12:46

nu tur gan es nepiekriitu , ja saliidzina 1.8 8v (~90Zs) golfu ar 1.8 8v kompresoru (g60) (160Zs) tad jaudas pieaugums ir diezgan ieveerojams.

Man pietiktu :wink: kaut arii abf buutu labaak, bet nevar jau dabuut :x , taa kaa jaagaida rezultaats no Rom4ika ...

Kas tas par motru 2.0 kuram vinjsh liek kompresoru?
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Atbildēt NarchiX » 2004/Mar/11, 13:01

Ja godīgi tad parastais vw 8v 1.8 motoriits, kuram liek G60 ir 112 zirdziņi!!!
Pieaugums protams nav mazs un kaadam laikam pietiekams :twisted:

Rom4iks, man liekas, ka pat ņēmās ar 16V, bet pilnīgi pārliecināts neesmu :oops:
Lietotāja avatars
NarchiX
 
Atbildes: 857
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:35
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Giks » 2004/Mar/11, 13:45

Nez kas no tā varētu sanākt?
Tik daudz tak dzirdēts par tiem G60 kompresoriem un problēmam kas ar to saistītas.
Bet ideju līmenī nav slikti - Golf III 2.0 G60
Cik tas G60 kompresors interesanti jaudas dod klāt?
Giks
 

Atbildēt NarchiX » 2004/Mar/11, 13:47

Problēmas ir tās pašas, kas ar turbīnām => Nekopsi, ilgi neies :twisted:
Lietotāja avatars
NarchiX
 
Atbildes: 857
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:35
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Giks » 2004/Mar/11, 13:52

Pavisam izvirtušiem golfistiem: VW Golf III 2.0 GTI (abf) 150Zs + G60 + Chips + Filtrs + Izplūde no kolektora līdz uzgalim...

Un ej nu atrodi līdzvērtīgu konkurentu...
Giks
 

Atbildēt Nitro » 2004/Mar/11, 13:53

nu nez vai mazs tas jaudas piegaums no kompresora ~50-60Zs 1.8 corraada motoriitim... 8)
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Atbildēt NarchiX » 2004/Mar/11, 14:00

Giks rakstīja:Pavisam izvirtušiem golfistiem: VW Golf III 2.0 GTI (abf) 150Zs + G60 + Chips + Filtrs + Izplūde no kolektora līdz uzgalim...

Un ej nu atrodi līdzvērtīgu konkurentu...

Pavisam izvirtušajiem nāk turbo kits, kuru liek uz ABF un dzen tālāk jaudu augšā līdz 500zs un uz augšu, par motora resursu ziņu nav ;) :lol: :lol: :lol:
Lietotāja avatars
NarchiX
 
Atbildes: 857
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:35
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Nitro » 2004/Mar/11, 14:05

vienaa saitaa tika piedaavaats kompresora kits mk3 golfam 2.0 8v (116Zs) kursh palielina jaudu liidz 220 Zs, tas priex maksaajaa tikai 5000 euro.
PS:nieki vien :D :D :D
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Atbildēt Giks » 2004/Mar/11, 14:38

Aš šermuļi noskrēja šitos ciparus ieraugot...
Giks
 

Atbildēt Giks » 2004/Mar/11, 14:41

Starp citu Nitro - Tu neatbildēji uz manu jautājumu vai esi kaut kādus dzinēja uzlabojumus veicis un kas no tā ir sanācis, jeb tevi interesē tikai vizuālais?
Man ari 2.0 GTI 8V 116Zs, gribeju dzirdet citu pieredzi ar šo modeli...
Giks
 

Atbildēt Nitro » 2004/Mar/11, 14:59

:arrow: giks
nu iisteniiba nekas iipash motoriitim nav veikts, uzliksts koniskais gaisa filtrs, taisnaa izpluude ar remus bunduli galaa.
Tagad vairaak pieveersiishos vizuaalajam .
PS: ja buutu iespeejams kaut ko dariit ar motoru tad drossi vien arii njemtos ar to, bet nav jau taas iespeejas tik lielas (no 2.0 8v motoriisha es uzskatu ka vairaak par 150 ZS nevar dabuut ,lai kaut cik normaali arii kalpossanas resursi buutu) .
tagad interesee kompresora uzlikshana taadam motoriitim kaa man , jo citas reaalas jaudas pacelssanas iespeejas gandriiz nav, ja buutu iespeejams dabuut ABF engine tad jau varbuut arii domaatu par to.
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Atbildēt Giks » 2004/Mar/11, 15:07

Domaju, ka ABF varetu no vacijas atvizinat un tad tie 150Zs jau butu starta jauda nevis finiša, vai ne?

Kādu filtru liki, jo domaju sev likt, bet nevaru visos tajos piedavajumos izveleties...
Kur taisiji izpludi, cik izmaksaja?

P.S. Vai nav baigais troksnis ar filtru un remusu?
Giks
 

Atbildēt Nitro » 2004/Mar/11, 15:18

Filtrs man ir FK paareju taisiiju pie viena gon4ika, tagad jau paarejas var nopirk atseviski, ta kaa taa probleema vairs nav tik aktuaala. Runaajot par remusu vajag tomeer veel vienu mazo rezonaatoru savaadaak ir taa kaa biku pa traku (visu laiku gribaas vilkt) :)
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Atbildēt Giks » 2004/Mar/11, 15:24

tiko skatijos viena vacu lapa: 2.0GTI 16V DOHC 150Zs, var dabut nu pa kadiem 5000 EUR, tadel domaju, ka moz nav verts cakareties ar tiem motoriem, bet nopirkt veselu auto ar tadu motoru.
Giks
 

Atbildēt Nitro » 2004/Mar/11, 15:40

Runaajot par filtriem tur gandriiz nav nekaadas starpiibas (FK,K&N,Pipercros,green...)
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 5 viesi