VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - iSAAKA AATRUMKARBA

Dzinēja tūnings

iSAAKA AATRUMKARBA

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt V1 » 2005/Jūn/02, 10:47

Tjipa santiimu nekraasi pie lata netiksi...:) Es arii nodarbojos kaadu laiku ar droselju jautaajumu..:) Viss kopaa un rezultaats bija fantastisks...
Lietotāja avatars
V1
 
Atbildes: 42
Pievienojies: 2004/Jan/10, 21:04

Atbildēt AndrisV » 2005/Jūn/02, 23:46

A nu ka koljis uz kaada motora drosleles uzliki un cik motociklus atstaaji bez karbuuzjiem ? :-) + ko sadariiji ar shprici ?
Lietotāja avatars
AndrisV
 
Atbildes: 111
Pievienojies: 2004/Mai/26, 0:35
Atrašanās vieta: Kredītžurku zeme

Atbildēt V1 » 2005/Jūn/04, 10:40

spok5 rakstīja:A nu ka koljis uz kaada motora drosleles uzliki un cik motociklus atstaaji bez karbuuzjiem ? :-) + ko sadariiji ar shprici ?

Da nee, ar mociem iipashi necakareejos, jo man ar to mashiinu arii uz darbu jaabrauc...
Tagat stukoju kaa uzlikt droseles uz vectra 2000... :idea:
Lietotāja avatars
V1
 
Atbildes: 42
Pievienojies: 2004/Jan/10, 21:04

Atbildēt AndrisV » 2005/Jūn/04, 16:35

Mani gan vairaak intereseeja droselju izcelsme (razjotaajs jeb no kaa njemts) un kaa tiki galaa ar gaisa meeriitaaju uz k-jeta, jebshu droseleem virsuu kaste un no kastes uz meeriitaaju truba ?

Opelim ar to lietu ir saapiigaak, tur vietas baig maz.
Lietotāja avatars
AndrisV
 
Atbildes: 111
Pievienojies: 2004/Mai/26, 0:35
Atrašanās vieta: Kredītžurku zeme

Atbildēt GintsK » 2005/Jūn/04, 17:21

spok5 rakstīja:Mani gan vairaak intereseeja droselju izcelsme (razjotaajs jeb no kaa njemts) un kaa tiki galaa ar gaisa meeriitaaju uz k-jeta, jebshu droseleem virsuu kaste un no kastes uz meeriitaaju truba ?

Opelim ar to lietu ir saapiigaak, tur vietas baig maz.
A tev opeljam vai VW interesee? Es kaut kaadaa forumaa redzeeju jauku sadalju ar motodroselju apskatu - katrs savilcis ko nu vareejis un aprakstiijis...Vareetu pamekleet...

VW, protams, K-jets jaaizmet araa. Un jaauzliek Megasquirts.
P.S man vakar vienam 16V Golfinjam ar MS sanaaca ~152 lopinji uz ritenjiem 8)
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt AndrisV » 2005/Jūn/04, 23:25

Nu vispaar jau mani incee i viens i otrs. Opelis mazaak, jo tur turbo skruuveejaas kopaa, bet infu palasiities jau nekad neateikshos - dajosh linku ;-)

Ar VW man ir koks ar baigi daudz galiem. Ir 1,8 8v ar Kjetu autinjaa (mk1), logjiski ir bishk pa iisu. Nopirku KR donoru ruucoshaa kondiicijaa. Bundzja ir izmetama uzreiz, bet tas tomeer bija 100x labaak, nekaa nopirkt pliku motoru un tad saakt kasiit bumbieri. Pirms kaada briizja sanaaca piespiestaa kaartaa apguut Kjetu. Tur nu toch viss i prasts kaa zaabaks. Tagad skatos uz to KR un KE-Jetu, domaaju, kaada sunja peec vinji ir to nabaga motoru nokrameejushi ar tik daudz elliigaam trubaam, tur apmaldiities var un roku pazaudeet. Man tur baisaa kaudze dachiku shkjiet overkills.

Manaa skatiijumaa ir 3 celji.

1) Ielieku to KR iekshaa, izmetu araaa to nolaapiito KE-Jetu (man vinja trubu daudzums uzdzen shermuljus), vietaa atstaaju parasto KJetu (to kas uz autinja, tiesa tur jaasamekle, kaada vinjam ir razjiiba, vai nebuus paaraak maz). Shitas anyway ir temp variants, bet imho ok. Vieniigi jaasameklee scirocco 16v kolektors, tam drosele no otras puses, tad man Kjetam nav pa jaunu degvielas trubas jaavelk. Moshk uzreiz pastaasti, ko tas vinja (KR) aizdedzes ecu tur vispaar dara (divos vaardos), neesmu veel izdomaajis vai uzlikt kautko pavisam prastu kaa vecajiem golfiem ir, vai tomeer kautko no taa KR origjinaalaa gala proveet saglaabt.

2a) Izmetam Kjetu, atstaajam kolektoru un skatamies kas sanaak ar ecu, MS laikam tomeer nebuus, bet tas ir cits staasts, iipashi ja tas ecu jau ir. Ir kaadas sprauslas kas lien pa taisno tajaa 16v kolektoraa bez paarboreeshanas ? Kaadu degvielas magjistraali izmanto savaa "prodzjektaa" ?

2b) izmetam Kjetu, izmetam kolektoru, uzliekam droseles un logjiski vadiibu. Shitas buutu pats veelamaakais, bet nu $$$. Kompi uzlikt nesanaak ultradaargi, siikumi visaadi jaazvejo, bet daudz kas jau ir. + ir naiva ceriiba, ka vareetu tur resnaakas sadalenes iestumt, tad ar nebuutu slikti.

Par tiem 150 uz ratiem, nu maybe maybe, IMHO Gtech ir baigaa fignja. Es esmu taga jau izproveejis 3 dazjaadus (pashu pashu vecaako, videejo kas bija gadi 2 atpakalj un pedeejo ar). Nez, mulkjiibas vinji raada. To gan var lietot kaa references punktu sev, nemaina massu un tad procesaa skatities kaa izmainaas, bet kopumaa man tas devaiss neiedvesh uzticiibu.

+ ajms negrib pastaastiit, ko dariit mehaniskajai shpricei ar to uzsilshanas regulatoru un 5to sprauslu ? Ko sportaa ar vinju dara ?

P.S. Sorry par topika hijack, ja ne vinovataja, eto on sam prishol :-)
Lietotāja avatars
AndrisV
 
Atbildes: 111
Pievienojies: 2004/Mai/26, 0:35
Atrašanās vieta: Kredītžurku zeme

Atbildēt GintsK » 2005/Jūn/05, 0:33

Taa kaa topikaa par iisaam kaarbaam, (kas ir offtopiks) aizgaaja offtopiks, jauns topiks - paarvaacamies: :)
Ieplūdes trakts no motocikleta u.c. līdzīgi triki...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi