VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - M-TDI

Dzinēja tūnings

M-TDI

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: M-TDI

Atbildēt vāks » 2010/Nov/14, 16:39

principaa jaa
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: M-TDI

Atbildēt golfer2 » 2010/Nov/14, 17:16

vāks rakstīja:principaa jaa


nu sk tatad var palikt no tdi
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: M-TDI

Atbildēt Boy29 » 2010/Nov/14, 17:39

M-TDI nav ne vainas, būs mazāk problēmas ar sūkņa elektroniku un to gļukiem. Pats ar tādu braukāju jau labu laiku un nesūdzos, vajag tikai sūkni ar 10mm, 11mm vai 12mm plundžeri, tad viss būs bumbās. Ar standarta 1.9TD (9mm plundžeris) sūkni būs mironis un sprauslas klabēs, ar sūkni, kam ir 11mm plundžeris, kas nāk parasti 2.5TD (Iveco, Fiat, Alfa) motoriem un 12mm plundžeris ir no VW LT35 2.8mTDI motora, tad ies tā kā vajag un nebūs nekādu problēmu, jo pēc uzbūves TDI sūkņa mehāniskā daļa ir tāda pati kā mehāniskajam, pie tam tos var regulēt pēc sirds patikas.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: M-TDI

Atbildēt golfer2 » 2010/Nov/14, 20:44

Boy29 rakstīja:M-TDI nav ne vainas, būs mazāk problēmas ar sūkņa elektroniku un to gļukiem. Pats ar tādu braukāju jau labu laiku un nesūdzos, vajag tikai sūkni ar 10mm, 11mm vai 12mm plundžeri, tad viss būs bumbās. Ar standarta 1.9TD (9mm plundžeris) sūkni būs mironis un sprauslas klabēs, ar sūkni, kam ir 11mm plundžeris, kas nāk parasti 2.5TD (Iveco, Fiat, Alfa) motoriem un 12mm plundžeris ir no VW LT35 2.8mTDI motora, tad ies tā kā vajag un nebūs nekādu problēmu, jo pēc uzbūves TDI sūkņa mehāniskā daļa ir tāda pati kā mehāniskajam, pie tam tos var regulēt pēc sirds patikas.


o paldies si ir ta informacija kuru taa ari mekleju
a pasam tev kads plundzers un kur pirki,DTP?un cik maksaja?
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: M-TDI

Atbildēt Boy29 » 2010/Nov/14, 21:27

a pasam tev kads plundzers un kur pirki,DTP?un cik maksaja?[/quote]

Man pašā sākumā bija 1.9TD (9mm) sūknis, nevarēju saprast kāpēc neiet tā kā vajag un klab sprauslas, tad izjaucu TDI sūkni un tam bija 10mm plundžeris, tad sapratu kur ir vaina. Tad dabūju pa lēto no Iveco 2.5TD (11mm) sūkni un sakombinēju ar 1.9TD sūkni un rezultāts bija iespaidīgs! Tgd doma ir likt no Fiat Ducato 2.8TDI vai LT35 2.8TDI sūkni, tiem ir 12mm plundžeris. Tev iesākumā ieteiktu likt sūkni no Fiat Croma 2.5TD, tam ir 11mm plundžeris un pēc mazas pārbūves to varēs likt uz tavu motoru. Tā kā nebaidies no mehāniskā sūkņa, tiem arī nav ne vainas!
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: M-TDI

Atbildēt golfer2 » 2010/Nov/14, 23:12

Boy29 rakstīja:a pasam tev kads plundzers un kur pirki,DTP?un cik maksaja?


Man pašā sākumā bija 1.9TD (9mm) sūknis, nevarēju saprast kāpēc neiet tā kā vajag un klab sprauslas, tad izjaucu TDI sūkni un tam bija 10mm plundžeris, tad sapratu kur ir vaina. Tad dabūju pa lēto no Iveco 2.5TD (11mm) sūkni un sakombinēju ar 1.9TD sūkni un rezultāts bija iespaidīgs! Tgd doma ir likt no Fiat Ducato 2.8TDI vai LT35 2.8TDI sūkni, tiem ir 12mm plundžeris. Tev iesākumā ieteiktu likt sūkni no Fiat Croma 2.5TD, tam ir 11mm plundžeris un pēc mazas pārbūves to varēs likt uz tavu motoru. Tā kā nebaidies no mehāniskā sūkņa, tiem arī nav ne vainas![/quote]

cik saprotu to pasu 1.9td parbuveji,tik plundzeri ar visu galvu nomainiji,
a izcilnu plate taa pati un atsperes plundzeram?,vai no ta iveco njemi.

no fiata janem viss suknis vai japanem fiata plundzers un japarmet uz 1.9td sukna?
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: M-TDI

Atbildēt Jonix » 2010/Nov/14, 23:42

plati un atsperes atstāj vecās, ja 1.9td sūknis.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: M-TDI

Atbildēt golfer2 » 2010/Nov/15, 0:09

Jonixins rakstīja:plati un atsperes atstāj vecās, ja 1.9td sūknis.


nu dzeki,paldies par vertigo info :wink:
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: M-TDI

Atbildēt Boy29 » 2010/Nov/15, 0:27

sūkņa korpuss, ass un zemspiediena sūknis var palikt no 1.9TD, gāzes padeves svira, kas pieskrūvēta korpusa sānos ar divām trīstūra tipa skrūvjēm, izcilņu plate, atsperes, rulīši, plundžeris un sūkņa augšējais korpuss jāliek no iepriekšminētajiem sūkņiem, tad viss būs čikiniekā, ir pārbaudīts!
Gāzes svirai no lielajiem sūkņiem ir daudz lielāks gājiens, kas bīda dozātoršeibu plundžerim, salīdzinājumā ar 1.9TD,tikai nomainot to var parastajam 1.9TD dubultot degvielas padevi!
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: M-TDI

Atbildēt Jonix » 2010/Nov/15, 0:31

pārsvarā visi 11 un 12mm plundžieru sūkņi ir paredzēti zemiem apgriezieniem, tam ir piemērotas arī viņu sadales plates, tādēļ labāk ir atstāt oriģinālo.
Par zemspiediena sūkņa ražību neesmu pētījis.
Pēdējo reizi labojis Jonix - 2011/Aug/19, 19:12, labots 1 reizi.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: M-TDI

Atbildēt golfer2 » 2010/Nov/15, 10:40

Jonixins rakstīja:pārsvarā visi 11 un 12mm plundžieru sūkņi ir paredzēti zemiem apgriezieniem, tam ir piemērotas arī viņu sadales plates, tādēļ labāk ir atstāt oriģinālo.
Par zemspiediena sūkņa ražību neesmu pētījis. TDI to atrisina ar PD sūkni bākā.


bet tada gadijumaa droseles sviru jamaina tapataas,delj gajiena.
vai gadiena td un tdi izcilnu plates neatskiras,ar izcilnu augstumu?
tada gadijuma td plate butu vismaz janomaina uz tdi.
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: M-TDI

Atbildēt Jonix » 2010/Nov/15, 16:38

ar lielāku gājienu varētu būt interesantāk, tikai tad labi jātieg galā ar turbo spiedienu ;)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: M-TDI

Atbildēt Melnais » 2010/Nov/15, 16:39

Boy29 rakstīja:M-TDI nav ne vainas, būs mazāk problēmas ar sūkņa elektroniku un to gļukiem. Pats ar tādu braukāju jau labu laiku un nesūdzos, vajag tikai sūkni ar 10mm, 11mm vai 12mm plundžeri, tad viss būs bumbās. Ar standarta 1.9TD (9mm plundžeris) sūkni būs mironis un sprauslas klabēs, ar sūkni, kam ir 11mm plundžeris, kas nāk parasti 2.5TD (Iveco, Fiat, Alfa) motoriem un 12mm plundžeris ir no VW LT35 2.8mTDI motora, tad ies tā kā vajag un nebūs nekādu problēmu, jo pēc uzbūves TDI sūkņa mehāniskā daļa ir tāda pati kā mehāniskajam, pie tam tos var regulēt pēc sirds patikas.

:shock: :shock: :shock:
Tad kad es visu šito darīju, tad tauta bij skopāka ar info... :?
Smidzinātājus lielākus un turbīnu, tad būs sexs un 4 riteņiem :)
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Re: M-TDI

Atbildēt golfer2 » 2010/Nov/15, 16:55

:shock: :shock: :shock:
Tad kad es visu šito darīju, tad tauta bij skopāka ar info... :?
Smidzinātājus lielākus un turbīnu, tad būs sexs un 4 riteņiem :)[/quote]


kas pa smidzekliem un kas pa turbinu?
ir loti pozitivi ka var iegut info pirms tu ko dari,lai sanaak pa riktigo :twisted:
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: M-TDI

Atbildēt BUFU » 2010/Nov/15, 21:35

Jonixins rakstīja:pārsvarā visi 11 un 12mm plundžieru sūkņi ir paredzēti zemiem apgriezieniem, tam ir piemērotas arī viņu sadales plates, tādēļ labāk ir atstāt oriģinālo.
Par zemspiediena sūkņa ražību neesmu pētījis. TDI to atrisina ar PD sūkni bākā.

Parastajiem TDI, ne PD, nav sūkņa bākā! Un par tiem apgriezieniem ar negribētu piekrist. Kapēc tad dzeki liek uz saviem TDI lielākus plunzerus un rullē bēdu nezinādami.
Lietotāja avatars
BUFU
 
Atbildes: 46
Pievienojies: 2008/Jan/05, 17:48

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi