Boy29 rakstīja:M-TDI nav ne vainas, būs mazāk problēmas ar sūkņa elektroniku un to gļukiem. Pats ar tādu braukāju jau labu laiku un nesūdzos, vajag tikai sūkni ar 10mm, 11mm vai 12mm plundžeri, tad viss būs bumbās. Ar standarta 1.9TD (9mm plundžeris) sūkni būs mironis un sprauslas klabēs, ar sūkni, kam ir 11mm plundžeris, kas nāk parasti 2.5TD (Iveco, Fiat, Alfa) motoriem un 12mm plundžeris ir no VW LT35 2.8mTDI motora, tad ies tā kā vajag un nebūs nekādu problēmu, jo pēc uzbūves TDI sūkņa mehāniskā daļa ir tāda pati kā mehāniskajam, pie tam tos var regulēt pēc sirds patikas.
Boy29 rakstīja:a pasam tev kads plundzers un kur pirki,DTP?un cik maksaja?
Jonixins rakstīja:pārsvarā visi 11 un 12mm plundžieru sūkņi ir paredzēti zemiem apgriezieniem, tam ir piemērotas arī viņu sadales plates, tādēļ labāk ir atstāt oriģinālo.
Par zemspiediena sūkņa ražību neesmu pētījis. TDI to atrisina ar PD sūkni bākā.
Boy29 rakstīja:M-TDI nav ne vainas, būs mazāk problēmas ar sūkņa elektroniku un to gļukiem. Pats ar tādu braukāju jau labu laiku un nesūdzos, vajag tikai sūkni ar 10mm, 11mm vai 12mm plundžeri, tad viss būs bumbās. Ar standarta 1.9TD (9mm plundžeris) sūkni būs mironis un sprauslas klabēs, ar sūkni, kam ir 11mm plundžeris, kas nāk parasti 2.5TD (Iveco, Fiat, Alfa) motoriem un 12mm plundžeris ir no VW LT35 2.8mTDI motora, tad ies tā kā vajag un nebūs nekādu problēmu, jo pēc uzbūves TDI sūkņa mehāniskā daļa ir tāda pati kā mehāniskajam, pie tam tos var regulēt pēc sirds patikas.
Jonixins rakstīja:pārsvarā visi 11 un 12mm plundžieru sūkņi ir paredzēti zemiem apgriezieniem, tam ir piemērotas arī viņu sadales plates, tādēļ labāk ir atstāt oriģinālo.
Par zemspiediena sūkņa ražību neesmu pētījis. TDI to atrisina ar PD sūkni bākā.