VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Vw golf 3 2.0 8v vs 2.0 8v w/four carbs

Dzinēja tūnings

Vw golf 3 2.0 8v vs 2.0 8v w/four carbs

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Vw golf 3 2.0 8v vs 2.0 8v w/four carbs

Atbildēt aopen » 2010/Jūn/29, 20:47

Sveiki,ir idejā tuvākajā laikā 2.0 8v motorītim uzstādīt mocīša karburātrorus
vieni ir no ZX9r diamtrā 39mm
otri Yamaha Fazer diametrā 38mm
Varbūt kāds var dot padomu vai ir saskāries ko līdzīgu
Vai tur vispār var kas sanākt????
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Atbildēt turyk » 2010/Jūn/29, 21:16

neesmu saskaaries, bet visi jaaliek vienaadi(manupraat)

no..... melns vinjus noreguleet

veel vajadzeeja noteiktu garumu starp karbuuzi un galvu- attalumu, kautkur sheit pataas jau bija apspriests :wink:
turyk
 
Atbildes: 217
Pievienojies: 2007/Jūn/05, 22:40
Atrašanās vieta: jurmala

Atbildēt aopen » 2010/Jūn/30, 0:09

zinu ka yamahas karbūži nesen sinhronizēti tā kā ar tiem nebūtu problēmas vienīgi tie atālumi no galvas???
Galva arī ir no a4 ADP
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Atbildēt GintsK » 2010/Jūn/30, 11:12

Karbiķi nevajag pārāk tālu no galvas. Nu kā mocim orģinālā. Garuma ziņā nozīme ir pilnajam taurītes garumam. To parastam motoram vajag 40...45cm no taures ieejas līdz vārsta šķīvītim. Tas bieži ir par garu, lai iemudrītu to motortelpā...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt aopen » 2010/Jūn/30, 21:09

vienīgi kurus no karbuļiem ņemt likt virsū????
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Atbildēt Turbo » 2010/Jūn/30, 21:17

a tad darbojas ta ka mocis, vai kur ir jēga?
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt aopen » 2010/Jūl/01, 0:24

Cik ir redzēts un lasīts netā tad diezgan labi var palielināt motora jaudu uz tāda principa kad nevajag nekādas čipošanas kas saistītas ar šprici un elektronika.
vienīgi kas ar degvilas patēriņu grūti teikt
ta ka ielai WEBERus likt negribās ir adekvāts variant no mocīša.
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Atbildēt jurgis_L » 2010/Jūl/01, 11:23

tie ko tu tur taisies likt ir karbuļi vai droseles?
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt aopen » 2010/Jūl/01, 12:32

runa iet par karbuļiem,vienu brīdi doma bija likt droseles bet tad atkal vajag kompi.
Lietotāja avatars
aopen
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 2008/Mai/13, 19:29
Braucu ar: auto
Dzinējs: iekšdedzes

Atbildēt GintsK » 2010/Jūl/01, 13:09

jurgis_L rakstīja:tie ko tu tur taisies likt ir karbuļi vai droseles?

Nu katrā karbulī ir viena drosele!
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Vw golf 3 2.0 8v vs 2.0 8v w/four carbs

Atbildēt Džeris » 2010/Aug/27, 18:36

aopen rakstīja:Sveiki,ir idejā tuvākajā laikā 2.0 8v motorītim uzstādīt mocīša karburātrorus
vieni ir no ZX9r diamtrā 39mm
otri Yamaha Fazer diametrā 38mm
Varbūt kāds var dot padomu vai ir saskāries ko līdzīgu
Vai tur vispār var kas sanākt????


Domāt ka 1mm atšķirība neko daudz nespēlēs, es tavā vietā izvēlētos tādus kur mazākais pišs uzlikt, t.i. kuriem attālumi starp karburatoriem ir vistuvāk tavam auto.
Sinhronizācija ir laba lieta, bet no prakses, neko lielu tā nemaina, ja nav dramatiska starpība starp karburatoriem, galvenais lai paši karburatori nav baigi sadiluši =nevienmērīgi.
Džeris
 
Atbildes: 50
Pievienojies: 2010/Jūn/28, 18:02

Re: Vw golf 3 2.0 8v vs 2.0 8v w/four carbs

Atbildēt GintsK » 2010/Aug/27, 22:56

Džeris rakstīja:
Domāt ka 1mm atšķirība neko daudz nespēlēs....

Īstenībā 38 vs 39 ir 5% atšķirība. Tas nemaz nav tik maz...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Viirus » 2010/Aug/29, 21:24

Man ir domaat, ka tev ir vajadziigs 40mm vai arii 42mm, preciizaak to var noteikt peec formulas, man taa formula, kaut kur bija, jaapameklee! 2.0 motoram 39mm nespees nodroshinaat pietiekamu gaissa caurpluudi, liidz ar to iespeejams buus sliktaaks efekts nekaa ar parasto iepluudes kolektoru un shprici! Ja tev ir doma kaut ko taadu dariit tad viss OPTIMAALAAKAIS ir likt WEBERUS, tas ir taadaa gadiijumaa, ja nevari atkljauties kompi un parastaas mocha droseles! Buus nedauz chakars kameer piemeklees pareizaas diizes, bet efekts buus lielaaks, nekaa likt mocha karburaatorus, padomaa cik mocim ir motora tilpums!
Nu Taa vish I .........
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt ajms » 2010/Aug/30, 0:42

Viirus rakstīja:Man ir domaat, ka tev ir vajadziigs 40mm vai arii 42mm, preciizaak to var noteikt peec formulas, man taa formula, kaut kur bija, jaapameklee! 2.0 motoram 39mm nespees nodroshinaat pietiekamu gaissa caurpluudi, liidz ar to iespeejams buus sliktaaks efekts nekaa ar parasto iepluudes kolektoru un shprici! Ja tev ir doma kaut ko taadu dariit tad viss OPTIMAALAAKAIS ir likt WEBERUS, tas ir taadaa gadiijumaa, ja nevari atkljauties kompi un parastaas mocha droseles! Buus nedauz chakars kameer piemeklees pareizaas diizes, bet efekts buus lielaaks, nekaa likt mocha karburaatorus, padomaa cik mocim ir motora tilpums!


Webers buutu Ok,,,dizes maksaa 1Ls/gb :)
Vienu dienu domaaju kur pazudis Viirus,,,skat,,uzradaas :D
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Viirus » 2010/Aug/30, 12:41

ajms rakstīja:
Viirus rakstīja:Man ir domaat, ka tev ir vajadziigs 40mm vai arii 42mm, preciizaak to var noteikt peec formulas, man taa formula, kaut kur bija, jaapameklee! 2.0 motoram 39mm nespees nodroshinaat pietiekamu gaissa caurpluudi, liidz ar to iespeejams buus sliktaaks efekts nekaa ar parasto iepluudes kolektoru un shprici! Ja tev ir doma kaut ko taadu dariit tad viss OPTIMAALAAKAIS ir likt WEBERUS, tas ir taadaa gadiijumaa, ja nevari atkljauties kompi un parastaas mocha droseles! Buus nedauz chakars kameer piemeklees pareizaas diizes, bet efekts buus lielaaks, nekaa likt mocha karburaatorus, padomaa cik mocim ir motora tilpums!


Webers buutu Ok,,,dizes maksaa 1Ls/gb :)
Vienu dienu domaaju kur pazudis Viirus,,,skat,,uzradaas :D

Heheeh daudz darba, nebija iisti laika ten paseedeet!
Es ar domaaju ka WEBERI buutu viss OPTIMAALAAKAIS variants! :wink:
Nu Taa vish I .........
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi