VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - MK3 1,9D

Dzinēja tūnings

MK3 1,9D

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

MK3 1,9D

Atbildēt Jav » 2010/Feb/02, 23:36

Es te par visādām degvielu konversijām skatos un atdūros pret vienu lietu. Vai un kā ir iespējams samazināt teiksim par 50% dīzeļa apjomu, kas tiek iesmidzināts šitajā very basic, very shitty 1,9 dīzelī? Elektroniskajiem es saprotu, ka viss notiek chiptuning ietvaros, bet kā ar motoru, kuram nav nekādas elektronikas?

Otra problēma/ideja. Tā kā laukos mētājas 1,6TD 2. golfs. Cik reāli ir viņa turbīnu uzbāzt uz šitā parā 1,9D neieguldot baigo ciparu?
Jav
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2009/Dec/02, 1:04

Atbildēt vāks » 2010/Feb/02, 23:43

mehaaniski viss daraas.
nu uzlikt var, bet vai jeegas??? tad jau varbuut labaak visu dzineeju paarkraameet!
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Atbildēt Jav » 2010/Feb/02, 23:47

Emm, tad kur tieši megāniski var to dīzeļa padevi regulēt?
Jav
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2009/Dec/02, 1:04

Re: MK3 1,9D

Atbildēt Demonoid » 2010/Feb/02, 23:50

Ja tam 1.6 ir lielā T3 turbīn tad toč nav jēgas, es tikko pats gandrīz tā izdarīju bet Krāsotājs mani apgaismoja.
Lietotāja avatars
Demonoid
 
Atbildes: 131
Pievienojies: 2006/Apr/10, 9:19
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt Jav » 2010/Feb/02, 23:54

Hvz kāda, neesmu skatījies, vai tad tiem 2. golfiem visas viņas nav vienādas, kaut kāds 75 zirgu motoriņš? Būtībā man tam 1,9 neko traku uz augšu nevajag vienkārši derētu kaut 15 zirgi un pārdesmit ņūtoni, jo tagadēji 66zs 124nm vienkārši nožēlojami uzvedas...
Jav
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2009/Dec/02, 1:04

Atbildēt Demonoid » 2010/Feb/03, 0:08

Jav rakstīja:Hvz kāda, neesmu skatījies, vai tad tiem 2. golfiem visas viņas nav vienādas, kaut kāds 75 zirgu motoriņš? Būtībā man tam 1,9 neko traku uz augšu nevajag vienkārši derētu kaut 15 zirgi un pārdesmit ņūtoni, jo tagadēji 66zs 124nm vienkārši nožēlojami uzvedas...


Ja pareizi saprotu tad 1,9 ir 'neturbo' un tad tam motoram ir savādāka galva nekā TD arī sūknis ir citādāks(var jau protams arī parasto sūkni likt ) un vēl no tā 1,6 jāliek karteris jo tam klāt ir turīnas abratkas ieplūdes vieta un eļļas curule jāmaina/jāpagarina jo 1.9 bloks ir par kautkādiem cm augstāks. Tāpēc man liekas ka DAUDZ vieglāk ir pārmest motorus nemaz nečakarējoties. Viena diena un gatavs un zirgi vairāk....
Lietotāja avatars
Demonoid
 
Atbildes: 131
Pievienojies: 2006/Apr/10, 9:19
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt Jav » 2010/Feb/03, 0:23

Nu tas 1,6 pa manam ir sliktākā stāvoklī, nu vismz ziemā pie mīnusiem nepalaist, var jau būt, ka sveces psc vienkārši, vispār tas 2. golfs jau 2 gadi stāv mierā, tika vasarā tika pielaists lai paŗdzītu uz citu pļavu... Nez vai tas 1,6 spētu 5-6l patēriņu dabūt, tā iemesla dēļ negribās likt, vienkārši eidomājos varbūt var vienkāršiieguldot pārdesmit latus piemest to turbīnu.

Otra lieta par to degvielas padeves samazināšanu. Tā kā ir tas 2. golfs, ienāca prātā ideja paeksperimentēt ar H2 padevi no elektrolīzes iekārtas. Bet tur vajag noteikti samazināt dīzeļa pajomu, jo savādāk nav jēga viņu bāzt virsū, neko neieekanomēs tā teikt...
Jav
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2009/Dec/02, 1:04

Atbildēt GinC » 2010/Feb/03, 1:10

Aizmisti šitās idejas! Nekas no tā nestrādā+iekš LV pie -20 sasalst klucī :D
Jav rakstīja:Otra lieta par to degvielas padeves samazināšanu. Tā kā ir tas 2. golfs, ienāca prātā ideja paeksperimentēt ar H2 padevi no elektrolīzes iekārtas. Bet tur vajag noteikti samazināt dīzeļa pajomu, jo savādāk nav jēga viņu bāzt virsū, neko neieekanomēs tā teikt...
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Jav » 2010/Feb/03, 1:56

Strādā vai nestrādā redzēs, kad uzčinīs, ziemas mēnešos logična, ka tas tiks remowed...
Jebkurā gadījumā, kāds var par to degvielas padeves daudzumu apskaidrot, kur nogriezt kaut ko, lai iesmidzinātu mazāk miligramus gan 1,6TD no 2. golfa gan 1,9D 3. golfam?
Jav
 
Atbildes: 11
Pievienojies: 2009/Dec/02, 1:04

Atbildēt jurgis_L » 2010/Feb/03, 9:31

skrūvējam tik degvielas skrūvi uz āru un priecājamies, ka neiet un netērē arī.



Man sencis ar 1.6D otro golfu bez problēmām 5.4L/100km dabūja bez kādas regulēšanas
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt zusmru » 2010/Mar/02, 0:38

neturbo motoram vispār ir prātīgi maukt virsū turbīnu? :) spiedienu izturēs?
zusmru
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 2010/Mar/02, 0:36
Atrašanās vieta: Sigulda
Braucu ar: quattro
Dzinējs: 1.9 tdi

Atbildēt kikirixis » 2010/Mar/02, 1:20

spiedienu izturees, bet vai temperatuuru, tas ir cits jautajums! Man domaat ka virzulji izgjerbjaas pirmie!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt zusmru » 2010/Mar/05, 2:11

tieši tā, neturbo motors nav domāts tādiem spiedieniem, cilindriem sieniņas nav tik biezas, tur var baigi pizdohen būt. labāk abus pārdod un paņem mk3 tdi gti vietā, tādas celkas var dabūt, pats drīz taisos dzīt no vāčlandes tādu :)
zusmru
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 2010/Mar/02, 0:36
Atrašanās vieta: Sigulda
Braucu ar: quattro
Dzinējs: 1.9 tdi


Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi