Ernc » 2009/Dec/20, 19:51
Šajā gadījumā nespēlē gan. HHO degšanā rodas ūdens tvaiki. Bet tas water injection darbojas uz to, ka tiek pievienots šķidrs ūdens, kuram iztvaikojot tiek patērēts siltums, kas novērš nelabo detonāciju un ko tik tur vel. Būtībā šajā gadījumā izpaliek ūdens dzesējošais efekts..
Tur jau tā lieta, ka gūst no "siltuma" - tie kilodžouli, kas rodas procesā ir pilnīgi visa enerģija, kas rodas degšanā/sprādzienā - daļa pārvēršas siltumā, daļa mehāniskajā enerģijā, tieši siltums liek gāzei izplesties un kustināt virzuli. Visa enerģija, ko izstrādā dzinējs un ko viņš atdod siltuma veidā ir vienāda ar enerģiju, kas rodas degvielas sadegšanas procesā!
P.S.
Kā jau GintsK teica - vienīgai veids, kā iegūt vairāk jaudas pie konkrēta degvielas patēriņa ir uzlabot dzinēja lietderības koeficientu un to nevar izdarīt piekabinot dzinējam galā kaut kaut kādu papildus ierīci, bet gan uzlabojot pašu dzinēja konstrukciju.