Jā, nez kāpēc līdz šim ir pierādījies, ka visas degvielas patēriņa samazināšanas ierīces ir pilnīgas muļķības
Un tā aprakstītā ierīce? Kārtējais pilnīgais bezsakars. Tjipa man mašīnā vajadzēs ierīci, kura sadala elektrolītiski ūdeni? Tātad man vajadzēs papildus kkur liet ūdeni? Tā ierīce elektrolītiski sadalīs benzīnu par ūdeņradi un skābekli? Esi drošs? Nedomāju viss. No kurienes tā ierīce ņem elektrību? No ģeneratora saražotās enerģijas? Cik daudz jaudas tad noēd ģenerators. Kādā veidā ūdeņradis un skžbeklis uzlabos sadegšanas
efektivitāti? Vaitad mūsdienu mašīnās degviela jau nesadeg ļoti efektīvi?
Plus galvenais - izskatās pēc mūžīgā dzinēja. Vienkāršota šī procesa shēma:
Elektrība sadala ūdeni par ūdeņradi un skābekli, ūdeņradis un skābeklis sadeg radot siltumenerģiju, kas ar motora palīdzību tiek pārvērsta mehāniskajā enerģijā un griež ģeneratoru, kas ražo elektrību elektrolīzei. Kā nav kauna šitā čakarēt cilvēkus?