sciroco rakstīja:d3m0n rakstīja:tiesi taa lai butu svaigs kaa jauns
Manam jaunajam 16v, tas zirdzinu atgrieshanas prieks, izmaksaas virs 700ls, bet tas ir pilnigaka dzineja atjaunoshana.
Tavam 8v tas buutu nedaudz letaak.
Nomainiit gredzenus ari buutu labi, bet ja blokam nodilums ir liels, nebus lielas jegas, bet tas buutu daudz letaak.
R rakstīja:d3m0n rakstīja:njaa biku salits prieks nevar saprast ko lai vispar iesak pavasaris naak auto jauzbliez taka butu
Ko tad tu isti esi sadomajis - to pasu celsi vai citu buvesi????
d3m0n rakstīja:citu buvesu cik nu buus pa kabatai
R rakstīja:Tu atjaunos pa 700 Ls..... Ta vien skiet ka esi nopietnas attiecibas ar savu auto...
sirmais rakstīja:es pa 700ls atjaunoju motoru un atviegloju - kloķeni, klaņus, spararatu, virzuļus nomainīju!
d3m0n rakstīja:ja jau taa, tad jau gribeetos nogrust sito motoru
sciroco rakstīja:d3m0n rakstīja:ja jau taa, tad jau gribeetos nogrust sito motoru
bezceriigi, es visur, jau otro meenesi piedavaju savu GTi 8v,-nevienam nafig nevajag
un beigas izdomaju, daavinashu vienam Sciroccistam.
sciroco rakstīja:d3m0n rakstīja:citu buvesu cik nu buus pa kabatai
Tomeer citu izdomaji buveet? Labs 500ls variants:
-nopirkt 2.0 16v (9A dzineja kods) ~ 300 ls
-ielikt, ar visam mozgajobkam + trukstashie siikumi ~200ls
Dabut daudz vieglaak, ne ka 1.8 16v KR, un stavoklis vareetu but daudz labaak, del jaunaaka gada.
Plus-lielaaka rasurse un pats nosaukums 2.0 16v DOHC
Minus-mazaaka jauda un griezes moments neka 1.8 16v KR