Jonix » 2010/Mar/31, 0:40
11mm plunžieris ir motoram ar kodu ALH komplektā ar automātisko kārbu. Itkā ir nācis arī uz dažiem citiem motoriem, tomēr par to vēsture klusē.
Šis sūknis atšķiras ne tikai ar plunžieri, bet arī ar sadales plati, elektrisko daļu, atsperēm un dažām citām detaļām. Ja pārējās detaļas ir salīdzinoši mazsvarīgas, tad sadales plate ir būtiska - tā dod ~10-15% jaudas atšķirību salīdzinājumā ar 10mm sūkņa sadales plati. Šāda sadales plate oriģināli ir ļoti reta un agresīva, tāda ir atrodama tikai 4 bosch sūkņos.
Šī sūkņa kods ir 038 130 107 J
11mm plunžierus var atrast BOSCH sūkņos ar nr. 0 460 414 XXX
uz 11mm norāda 0 460 414 XXX, pēc analoģijas:
12mm būs 0 460 424 XXX,
10mm būs 0 460 404 XXX,
9mm būs 0 460 494 XXX utt.
TOMĒR visas sūkņa galvas nav vienādas (detaļa, kas nāk kopā ar plunžieri), tās var atšķirties dažādos veidos, dažreiz galvu pielāgot ir pavisam vienkārši, citreiz izdevīgāk būs meklēt citu.
Mainot plunžieri uz lielāku, ļoti ieteicams ir iegādāties arī jaunas, spēcīgākas atsperes. Tas tādēļ, ka lielāks plunžieris grūtāk bīdās atpakaļ, līdz ar to tam pastāv iespēja uzkārties, kas var izraisīt pat plunžiera nolaušanu. Sūkni ar lielāku plunžieri ir grūtāk pagriezt, jo ir jāsaspiež būtiski lielāks degvielas daudzums, šī iemesla dēļ nāksies biežāk mainīt zobsiksnu un uzmanīties ar motora griešanu līdz redlainam.
Tas ko es gribu uzzināt no pieredzes bagātajiem: Cik ļoti lielāks plunžieris ietekmē degvielas patēriņu?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off
www.Remap.lv
+371 2-9861-891