kikirixis rakstīja:Nu mans arii barojaas ar 12mm plunzjeri, un megasmidzinataajiem, tik vieniigais ir liels coolers un GT17/20 turbiinas hibriids tad nu no 110zs un 235Nm sanaaca 206zs un 434Nm.
cypress rakstīja:kikirixis rakstīja:Nu mans arii barojaas ar 12mm plunzjeri, un megasmidzinataajiem, tik vieniigais ir liels coolers un GT17/20 turbiinas hibriids tad nu no 110zs un 235Nm sanaaca 206zs un 434Nm.
un kurš to saregulēja? INC? standarta bloks?
cypress rakstīja:paldies par info par turbīnām
par tiem smidzinātājiem, cik esu lasījis ārzemju forumos, tad ir tāpat kā ar jebkuru citu auto detaļu - tas ka jauns tas labi, bet kvalitāte pavisam cita lieta. smidzinātājiem tā kvalitāte varētu izpausties izsmidzināšanas veidā. lasīju, ka piemēram Kermas Bosio ir labas, bet nu daudz dārgākas par tavējām un vēl dzirdēju negatīvas atsauksmes par "kaukādām" ķīnietenēm... pieredzes nav tāpēc arī jautāju
cypress rakstīja:izstāsti ar kādu spiedienu ir tie zs? un vau trubas nost nešauj? moš mainītas?
2.5TDI Suuknis neder, un plunzjeris arii nee! Razjiiba jau sleepjas laapstinju lielumaa, ieejas/izejas diametraa!Melnais rakstīja:Kāds nav lietas kursā, vai neder 2.5TDI sūknis un/vai plunžers? Un kā var pateikt cik lielas ir kompresijas pakāpes? Aukstai pusei! Piemēram, es izjaucu 1.6TD turbo, viņam aukstā puse jau ir pēc iezmēriem lielāka nekā manam 1.9TDI, varēu būt ka viņa labāk kompresē?