VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 12mm virzulis TDI sūknim!

Dzinēja tūnings

12mm virzulis TDI sūknim!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Jonix » 2009/Jūn/07, 14:57

Palēnām rodas interese un vajadzība. Cik plundžieris izmaksā? Cik izmaksā nomaiņa?
Cik noprotu, tas ir jāņem jauns.

Vēl ir viens papildus jautājums par augstspiediena sūkņa atjaunošanu.
Kas tajā ietilpst? Plundžiera un blīvju nomaiņa vai vēl kas?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt cypress » 2009/Jūn/07, 23:22

kikirixis rakstīja:Nu mans arii barojaas ar 12mm plunzjeri, un megasmidzinataajiem, tik vieniigais ir liels coolers un GT17/20 turbiinas hibriids tad nu no 110zs un 235Nm sanaaca 206zs un 434Nm.


un kurš to saregulēja? INC? standarta bloks?
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/08, 7:33

cypress rakstīja:
kikirixis rakstīja:Nu mans arii barojaas ar 12mm plunzjeri, un megasmidzinataajiem, tik vieniigais ir liels coolers un GT17/20 turbiinas hibriids tad nu no 110zs un 235Nm sanaaca 206zs un 434Nm.


un kurš to saregulēja? INC? standarta bloks?

INC un standarta bloks :worthy:
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt cypress » 2009/Jūn/08, 11:00

kurš taisija to hibrīdu, kādas firmas smidzinātāji un no kā ņēmi to 12mm
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2009/Jūn/08, 13:14

Un izcenojumus arī lūdzu, lai var saprast ap ko tas viss grozās. :)
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/08, 22:02

Hibriids taisiits Bukaishu ielaa,pie dizeljcentra turbo chaljiem,Smidzinataji ir FIRAD firmas kas saukart maksaa ap 50ls gab.,Plunzjeris 120ls (INC laucinjsh) + aptuveni 40ls plunzjera nomainja!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt cypress » 2009/Jūn/08, 23:57

paldies pa info, izskatās viss baigi pa lēto.

tie smidzinātāji skaitās labi?
un cik tas turbīnas hibrīds sanāca? 17nieci pārtaisīja? kuru galu lika lielāku? auksto, ja?
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Atbildēt Melnais » 2009/Jūn/09, 8:43

E-bay plunžers maksā ap 140-160 Ls! Mani ar interesē hibrīdu veidošana! Kāds nevar kādu saitu iemest kur palasīties par viņiem?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/09, 15:34

Hibrida turbinas izmaksas ir aptuveni taa ka aizness meistaram savu VNT17 un Aiznes veel 20to VNT No audi 2,5V6 tdi, vinjsh tev saliek vienu turbiinu no divaam un detaljas kas paliek paari savaac sev kaa samaksu par darbu + bet nu tas taa +-, ja protams tava 17taa VNT ir pilniigi sapii$%$^ vai pilniigs metaaluznis, tad bishku jau buus veel japiemaksaa! Fishka taada kad Hibridam karsta dalja paliek vecaa, bet Auksto dalju ar visaam laapstinjaam liek no 2.5tdi.
Kas jaunos smidzinataajos var buut slikts?
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt cypress » 2009/Jūn/09, 17:46

paldies par info par turbīnām

par tiem smidzinātājiem, cik esu lasījis ārzemju forumos, tad ir tāpat kā ar jebkuru citu auto detaļu - tas ka jauns tas labi, bet kvalitāte pavisam cita lieta. smidzinātājiem tā kvalitāte varētu izpausties izsmidzināšanas veidā. lasīju, ka piemēram Kermas Bosio ir labas, bet nu daudz dārgākas par tavējām un vēl dzirdēju negatīvas atsauksmes par "kaukādām" ķīnietenēm... pieredzes nav tāpēc arī jautāju
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/10, 8:38

cypress rakstīja:paldies par info par turbīnām

par tiem smidzinātājiem, cik esu lasījis ārzemju forumos, tad ir tāpat kā ar jebkuru citu auto detaļu - tas ka jauns tas labi, bet kvalitāte pavisam cita lieta. smidzinātājiem tā kvalitāte varētu izpausties izsmidzināšanas veidā. lasīju, ka piemēram Kermas Bosio ir labas, bet nu daudz dārgākas par tavējām un vēl dzirdēju negatīvas atsauksmes par "kaukādām" ķīnietenēm... pieredzes nav tāpēc arī jautāju

Kad manejaas saaks liet tad pateikshu :D cilveeki runaa visaadi, kad bushu izbaudijis uz savas aadas tad tik vareshu pateikt kas slikts un kas labs! Aaaa un par taam Turbinaam ja kaadam vajag tad PM es iedoshu Tel Nr.
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt cypress » 2009/Jūn/10, 9:57

izstāsti ar kādu spiedienu ir tie zs? un vau trubas nost nešauj? moš mainītas?
cypress
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2009/Jan/08, 13:15

Atbildēt Melnais » 2009/Jūn/10, 11:03

Kāds nav lietas kursā, vai neder 2.5TDI sūknis un/vai plunžers? Un kā var pateikt cik lielas ir kompresijas pakāpes? Aukstai pusei! Piemēram, es izjaucu 1.6TD turbo, viņam aukstā puse jau ir pēc iezmēriem lielāka nekā manam 1.9TDI, varēu būt ka viņa labāk kompresē?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/10, 13:27

cypress rakstīja:izstāsti ar kādu spiedienu ir tie zs? un vau trubas nost nešauj? moš mainītas?

Spiediens ir 1,55! trubas visas ir pilnigi citas, iznjemot pedejo liikumu kas agraak bija pievienots pie EGR vaarsta!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/10, 13:35

Melnais rakstīja:Kāds nav lietas kursā, vai neder 2.5TDI sūknis un/vai plunžers? Un kā var pateikt cik lielas ir kompresijas pakāpes? Aukstai pusei! Piemēram, es izjaucu 1.6TD turbo, viņam aukstā puse jau ir pēc iezmēriem lielāka nekā manam 1.9TDI, varēu būt ka viņa labāk kompresē?
2.5TDI Suuknis neder, un plunzjeris arii nee! Razjiiba jau sleepjas laapstinju lielumaa, ieejas/izejas diametraa!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi