VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 12mm virzulis TDI sūknim!

Dzinēja tūnings

12mm virzulis TDI sūknim!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Melnais » 2009/Jūn/11, 9:29

kikirixis rakstīja:
Melnais rakstīja:Kāds nav lietas kursā, vai neder 2.5TDI sūknis un/vai plunžers? Un kā var pateikt cik lielas ir kompresijas pakāpes? Aukstai pusei! Piemēram, es izjaucu 1.6TD turbo, viņam aukstā puse jau ir pēc iezmēriem lielāka nekā manam 1.9TDI, varēu būt ka viņa labāk kompresē?
2.5TDI Suuknis neder, un plunzjeris arii nee! Razjiiba jau sleepjas laapstinju lielumaa, ieejas/izejas diametraa!


Par sūkni es pats ar sapratu, muļķīgi paprasīju :oops: Bet 1.6TD turbo tas aukstais gals ir lielāks diametrā.... :roll:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Melnais » 2009/Jūn/11, 13:06

Emm.. vēl radās jautājums sērfojot pa gogli :) Es sapratu ka 1.9TDI dzinējiem, ir neliela atšķirība, ja ir automāts, tad ir ražīgāks sūknis nekā manuālajai karbai! Tā tas arī ir? vai muļķības?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Riibeklis » 2009/Jūn/11, 13:07

Melnais rakstīja:Emm.. vēl radās jautājums sērfojot pa gogli :) Es sapratu ka 1.9TDI dzinējiem, ir neliela atšķirība, ja ir automāts, tad ir ražīgāks sūknis nekā manuālajai karbai! Tā tas arī ir? vai muļķības?
taa tas ir
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Atbildēt Melnais » 2009/Jūn/11, 13:17

Tas patīkami, tad uzreiz cits jautājums, kā viņu var atšķlirt, ja viņš stāv plauktā?
Es ss.lv iz'cekoju, tikai 3 eksempl'arus atradu B4 autam'atus, tie paši pēdējā gada mdeļi! Tas sūknis der arī no B5?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūn/12, 8:51

Riibeklis rakstīja:
Melnais rakstīja:Emm.. vēl radās jautājums sērfojot pa gogli :) Es sapratu ka 1.9TDI dzinējiem, ir neliela atšķirība, ja ir automāts, tad ir ražīgāks sūknis nekā manuālajai karbai! Tā tas arī ir? vai muļķības?
taa tas ir
:shock:
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt Riibeklis » 2009/Jūn/12, 8:59

kikirixis rakstīja:
Riibeklis rakstīja:
Melnais rakstīja:Emm.. vēl radās jautājums sērfojot pa gogli :) Es sapratu ka 1.9TDI dzinējiem, ir neliela atšķirība, ja ir automāts, tad ir ražīgāks sūknis nekā manuālajai karbai! Tā tas arī ir? vai muļķības?
taa tas ir
:shock:


aha automatiem nak uz 1mm lielaks suknis neka manualjiem :)

11mm ja nekljudos
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Atbildēt Melnais » 2009/Jūn/12, 11:18

:roll: mainu 1.9 TDI 1Z motora sūkni no manuālās kārbas uz tomātkārbas versijas sūkni ar manu piemaksu :twisted:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt NZ » 2009/Jūl/07, 0:45

Riibeklis rakstīja:
kikirixis rakstīja:
Riibeklis rakstīja:
Melnais rakstīja:Emm.. vēl radās jautājums sērfojot pa gogli :) Es sapratu ka 1.9TDI dzinējiem, ir neliela atšķirība, ja ir automāts, tad ir ražīgāks sūknis nekā manuālajai karbai! Tā tas arī ir? vai muļķības?
taa tas ir
:shock:


aha automatiem nak uz 1mm lielaks suknis neka manualjiem :)

11mm ja nekljudos

kaut kad biju izmekleejies shos suuknjus(sakasiijis pareizos vinju numurus)... vinjiem cipars shrotos galiigi neadekvaats bij, taakaa atmetu tam 11mm pasaakumam ar roku, jo nekas tur par leeto nesanaaca...
Lietotāja avatars
NZ
 
Atbildes: 909
Pievienojies: 2005/Mar/04, 14:24
Atrašanās vieta: Rīga/Talsi(~10%)
Braucu ar: Ausaini
Dzinējs: 2.4

Atbildēt NZ » 2009/Jūl/07, 1:06

par 12mm pasaakumu manas domas...
ja nedomaa visu kardinaali mainiit un veel chakareeties gar un ar mashiinu tad nav veerts..

pie manas kofiguraacijas:
12mm/vnt17/karmas_iesm./chip_by_inc
liexas ka ir pa iisu turbo
veel procesaa buus intercooler upgreids, mosh peec taa bikuc viss nostaasies vietaas
un veel par cix gaisa kaste ir daljeeji izniicinaata tad kaushu savu ar kaut ko no koniskiem filtriem...

bet nu par visu protams pie INC, kas ir arii mana auto pamatu ieliceejs :roll:
Lietotāja avatars
NZ
 
Atbildes: 909
Pievienojies: 2005/Mar/04, 14:24
Atrašanās vieta: Rīga/Talsi(~10%)
Braucu ar: Ausaini
Dzinējs: 2.4

Atbildēt Melnais » 2009/Jūl/07, 9:23

NZ rakstīja:par 12mm pasaakumu manas domas...
ja nedomaa visu kardinaali mainiit un veel chakareeties gar un ar mashiinu tad nav veerts..

pie manas kofiguraacijas:
12mm/vnt17/karmas_iesm./chip_by_inc
liexas ka ir pa iisu turbo
veel procesaa buus intercooler upgreids, mosh peec taa bikuc viss nostaasies vietaas
un veel par cix gaisa kaste ir daljeeji izniicinaata tad kaushu savu ar kaut ko no koniskiem filtriem...

bet nu par visu protams pie INC, kas ir arii mana auto pamatu ieliceejs :roll:


Uz kāda autiņa tas viss ir salikts? Cik lopiņu sanāk ar zini? Kas notiek ar sajūgu, kārbu, piekare nav 'biežāk jāremontē, bukses nerauj nost?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Riibeklis » 2009/Jūl/07, 13:32

Melnais rakstīja:
NZ rakstīja:par 12mm pasaakumu manas domas...
ja nedomaa visu kardinaali mainiit un veel chakareeties gar un ar mashiinu tad nav veerts..

pie manas kofiguraacijas:
12mm/vnt17/karmas_iesm./chip_by_inc
liexas ka ir pa iisu turbo
veel procesaa buus intercooler upgreids, mosh peec taa bikuc viss nostaasies vietaas
un veel par cix gaisa kaste ir daljeeji izniicinaata tad kaushu savu ar kaut ko no koniskiem filtriem...

bet nu par visu protams pie INC, kas ir arii mana auto pamatu ieliceejs :roll:


Uz kāda autiņa tas viss ir salikts? Cik lopiņu sanāk ar zini? Kas notiek ar sajūgu, kārbu, piekare nav 'biežāk jāremontē, bukses nerauj nost?


Golf 3 (stock 110hp), tagad laikam bija ~165hp :mrgreen:
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Atbildēt Lauris » 2009/Jūl/07, 14:57

Vai tik nebija vairāk to lopiņu :roll:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt ArmandsS » 2009/Jūl/07, 22:42

Gribētos salikt NZ pret Uldenu ,tb divus taisītus 110zs dīzeļus :D
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt Riibeklis » 2009/Jūl/07, 23:11

Lauris rakstīja:Vai tik nebija vairāk to lopiņu :roll:
pac meriju :roll:
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Atbildēt kikirixis » 2009/Jūl/08, 0:15

Kraasotajs rakstīja:Gribētos salikt NZ pret Uldenu ,tb divus taisītus 110zs dīzeļus :D
Es piesakos ar staat rindaa, man arii 110zs taisiits diizeliits!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi