VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 12mm virzulis TDI sūknim!

Dzinēja tūnings

12mm virzulis TDI sūknim!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

12mm virzulis TDI sūknim!

Atbildēt Melnais » 2009/Apr/14, 16:40

http://global.ebay.com/Neu_VW_TDI_12mm_Kolben_fr_Einspritzpumpe_Kopf_Tuning/250385094629/item
Iespējams kārtējais fufelis :oops: bet gribētos dzirdēt viedokļus cik nopietni tas! Tas ir kkas līdzīgs tiem pašiem chipiem ko iesprauž pa vidu un viss notiek :twisted:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Viirus » 2009/Apr/14, 18:22

Tā ir nopietna fīča, vajadzīga lai palielinātu standarta 10mm degvielas sūkņa ražību un varētu nobarot lielu turbīnu un ražīgākus smidzinātājus, piemēram ar standarta 10mm sūkni pietiek apmēram 190-200zs, pēc tam ja gribas vairāk tad vajag 11mm, ja vēl vairāk tad šo 12mm :twisted:
Nu Taa vish I .........
BMW F01 3.0D M-sport power + stage1 ~310hp
Piedāvāju elektronikas diagnostiku un remontu + individuālus risinājumus. Chiptunings, EGR, DPF atslēgšana, kā arī citi risinājumi. Gāzes iekārtas regulēšana, remonts un rezerves daļas.
Lietotāja avatars
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt Melnais » 2009/Apr/15, 9:04

Vismaz patīkami ka tā nav kārtējā h*inja ko atradu :) Bet priekš 90 zs dīzeļa viņš ir pilnīgi lieks cik saprotu?ja? ja ņem 11mm, tad nebūs labāk pa cik viss tur ir piedilis?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt androns » 2009/Apr/15, 10:40

Melnais rakstīja:Vismaz patīkami ka tā nav kārtējā h*inja ko atradu :) Bet priekš 90 zs dīzeļa viņš ir pilnīgi lieks cik saprotu?ja? ja ņem 11mm, tad nebūs labāk pa cik viss tur ir piedilis?


būs labāk, bet ja ieliksi šo, smidzinātājus un nočiposi, tad esošā turbīna ilgi neizvilks :?

būs iemesls likt lielaaku turbiinu :-k
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Melnais » 2009/Apr/15, 11:37

Smidzinātāji jau ir nomainīti, čipošana gaida rindā(naudiņa jāiekrāj) un fantāzijā mīt doma par turbo no 2.5tdi... :oops: Šīs trīs lietas to pasākumu patīkami iespaido! Kā tas ir ka turbo neturētu? Vai tad nav tā cik var tik viņa pūš, vai sanāktu ka gribas visu laiku dodt mizā un viņai kā pensionārei slodze būtu par lielu?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt androns » 2009/Apr/15, 11:52

nu tur sīkāk tev INCam jājautā :roll:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Viirus » 2009/Apr/15, 12:22

nu ja ir vairāk degvielas, tad vajag vairāk gaisa, līdz ar to tā mazā turbīnā ir japūš baigais spiediens, dēļ kura tā ātrāk izbeigsies, jo būs augsta izplūdes gāžu temperatūra. Ar lielāku turbīnu pie tā paša spiediena var sapūst vairāk gaisa un līdz ar to mazāka izplūdes gāžu temperatūra un līdz ar to arī ilgāks turbīnas mūžs, kaut kā aptuveni tā.
Nu Taa vish I .........
BMW F01 3.0D M-sport power + stage1 ~310hp
Piedāvāju elektronikas diagnostiku un remontu + individuālus risinājumus. Chiptunings, EGR, DPF atslēgšana, kā arī citi risinājumi. Gāzes iekārtas regulēšana, remonts un rezerves daļas.
Lietotāja avatars
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt vāks » 2009/Apr/15, 12:28

Melnais rakstīja:Smidzinātāji jau ir nomainīti, čipošana gaida rindā(naudiņa jāiekrāj) un fantāzijā mīt doma par turbo no 2.5tdi... :oops: Šīs trīs lietas to pasākumu patīkami iespaido! Kā tas ir ka turbo neturētu? Vai tad nav tā cik var tik viņa pūš, vai sanāktu ka gribas visu laiku dodt mizā un viņai kā pensionārei slodze būtu par lielu?

tev tubiina ar mainiigo gjeometriju vai nee?
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1608
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Atbildēt Viirus » 2009/Apr/15, 12:29

un tev melnais laikam ir 1Z motors, ja uzliksi vienkārši lielāku turbīnu man liekas, ka tas auto nebūs īpaši patīkami braucams ikdienā, jo pazudīs apakšas un kaut kāds rāviens parādīsies tik pie 3000rpm, cita lieta ja pārtaisīsi uz VNT visu to pasākumu, un tad uzliksi teiksim VNT turbīnu no V6 2.5 tdi, tad turbo bedre būs pavisam niecīga un sāks iet jau uzreiz pēc 2000rpm
Nu Taa vish I .........
BMW F01 3.0D M-sport power + stage1 ~310hp
Piedāvāju elektronikas diagnostiku un remontu + individuālus risinājumus. Chiptunings, EGR, DPF atslēgšana, kā arī citi risinājumi. Gāzes iekārtas regulēšana, remonts un rezerves daļas.
Lietotāja avatars
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt Melnais » 2009/Apr/15, 13:03

Tā ir, cik esmu uzzinājis no jums pašiem kolēģi, tad 1Z ir parastā turbīna. Loģiskāk liekas secība vispirms nomainīt to kas ir padomā, tas ir turbīnu un to cilindru un tikai tad čipot! Cik grūti ir piekombinēt to ģometrijas regulēšanu, tehniski pielikt jau es izdomātu kā, stiprinājumu un veitu, bet kā tā ģeometrija? Viņai vajag vakumu klat vai ko?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt vāks » 2009/Apr/15, 13:59

Melnais rakstīja:Tā ir, cik esmu uzzinājis no jums pašiem kolēģi, tad 1Z ir parastā turbīna. Loģiskāk liekas secība vispirms nomainīt to kas ir padomā, tas ir turbīnu un to cilindru un tikai tad čipot! Cik grūti ir piekombinēt to ģometrijas regulēšanu, tehniski pielikt jau es izdomātu kā, stiprinājumu un veitu, bet kā tā ģeometrija? Viņai vajag vakumu klat vai ko?

nu visu var uztaisiit ;)
cik sapratu no INC tad vieniigi vajag laikam jaunaaku ECU.. afn dzineeja un visu ko var izdariit!
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1608
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Atbildēt Melnais » 2009/Apr/15, 14:07

Skaidrs, pagaidīsim INCu, lai šis padalās zināšanās 8)
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt vāks » 2009/Apr/15, 14:25

Melnais rakstīja:Skaidrs, pagaidīsim INCu, lai šis padalās zināšanās 8)

labaak vinjam suuti pm
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1608
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Atbildēt imants » 2009/Apr/15, 17:55

Var jau arī uztaisīt, lai turbīnas ģeometriju darbina turbo spiediens :wink:
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt Melnais » 2009/Apr/16, 9:35

Varētu mazliet pamatdomu apstāstī 8) un tad kad tikšu līdz darīšanai tad taujāšu sīkāk ;)
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi