VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 ARL motora jaudas palielinasana

Dzinēja tūnings

1.9 ARL motora jaudas palielinasana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1.9 ARL motora jaudas palielinasana

Atbildēt Strazdins » 2009/Apr/14, 10:41

Tatad gribetos uzzinat vai kads var kaut ko labu pastastit pa jaudas palielinasanu :)
Mans dampitis- 4 golfins 4Motion, motora kods arl, nesen nomainita turbine, cips by Inc, taisnizplude, noglusits egr, tas it ka butu viss, bet takaa astro mani apsteidza, ir velme ari kaut ko padarit :) tagad it ka doma butu vainu likt sadalenes vai ari lielaku turbo... protams vai kaut ko citu kas palielinatu zirdzinus :) Moska kads kaut ko labu varetu ieteikt :D
Strazdins
 
Atbildes: 15
Pievienojies: 2009/Jan/21, 11:23

Atbildēt envy » 2009/Apr/14, 10:59

ej Astro ceļu! :)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Strazdins » 2009/Apr/14, 11:06

Nu lidz astro vajag tikai turbo nomainit :) bet man vajag vairak :) domaju ka ar sadalenem jabut vairak, tikai nezinu kur vinas dabut :(
Strazdins
 
Atbildes: 15
Pievienojies: 2009/Jan/21, 11:23

Atbildēt envy » 2009/Apr/14, 11:11

Strazdins rakstīja:Nu lidz astro vajag tikai turbo nomainit :) bet man vajag vairak :) domaju ka ar sadalenem jabut vairak, tikai nezinu kur vinas dabut :(
Pateikšu priekšā - meklē pie šiem džekiem, tikai viņi saitu norāvuši podā :( http://www.allardmotorcompany.com/index.php
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Strazdins » 2009/Apr/14, 11:21

reku kaut kadas sadalenes atradu, vienigi es keine anung deutch :D
http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm
Strazdins
 
Atbildes: 15
Pievienojies: 2009/Jan/21, 11:23

Atbildēt envy » 2009/Apr/14, 11:48

Strazdins rakstīja:reku kaut kadas sadalenes atradu, vienigi es keine anung deutch :D
http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm
tur ir arī angļu versija :)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Viirus » 2009/Apr/14, 13:44

Ar sadaleni vien būs stipri par maz, lai no tām būtu jēga, vajag lielāku pūtēju, cik zinu golfam esot ļoti piemērota turbīna no MB 270cdi Garrett GT2256V, kura stāv augšpēdus, tjipa ar vakumnieku uz leju, tapēc nevajag griezt turbīnai eļļošanu riņķi (bet precīzi nezinu, cik atceros tā vajadzētu būt) un šitā turbīna var nodrošināt jaudu uz ARL motora ap 240zs, klāt tam vajadzētu portētu galvu un ieteicams DBilas 260 grādu sadaleni, ā un jēga būtu arī no paštaisīta izplūdes kolektora, jo pielāgojot citu TDI izplūdes kolektoru ar flanci nebūs īsti pareizi, un tas viss pēc tam labi jāsaregulē, rezultātam jabūt apmēram šādam:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSW ... re=related
ja gribas vairāk tad vajag vēl lielāku pūtēju... GT2359V no MB 320cdi vai GT2559V no Saab 3.0 tid, Race 783 PD inžektorus, jādekompresē dzinēja galva, galvas skrūves ARP un laikam 3 bar MAP jāmaina uz 4bar (bet par šo arī īsti skaidrības nav), un tad atkal regulēties, kaut kā tā, tas laikam viss, bet pirmais variants un vēl ar 4motion pilnīgi pietiekošs, reti kurš sadzīs :twisted:
Nu Taa vish I .........
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt envy » 2009/Apr/14, 13:53

Viirus rakstīja:Ar sadaleni vien būs stipri par maz, lai no tām būtu jēga, vajag lielāku pūtēju, cik zinu golfam esot ļoti piemērota turbīna no MB 270cdi Garrett GT2256V, kura stāv augšpēdus, tjipa ar vakumnieku uz leju, tapēc nevajag griezt turbīnai eļļošanu riņķi (bet precīzi nezinu, cik atceros tā vajadzētu būt) un šitā turbīna var nodrošināt jaudu uz ARL motora ap 240zs, klāt tam vajadzētu portētu galvu un ieteicams DBilas 260 grādu sadaleni, ā un jēga būtu arī no paštaisīta izplūdes kolektora, jo pielāgojot citu TDI izplūdes kolektoru ar flanci nebūs īsti pareizi, un tas viss pēc tam labi jāsaregulē, rezultātam jabūt apmēram šādam:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSW ... re=related
ja gribas vairāk tad vajag vēl lielāku pūtēju... GT2359V no MB 320cdi vai GT2559V no Saab 3.0 tid, Race 783 PD inžektorus, jādekompresē dzinēja galva, galvas skrūves ARP un laikam 3 bar MAP jāmaina uz 4bar (bet par šo arī īsti skaidrības nav), un tad atkal regulēties, kaut kā tā, tas laikam viss, bet pirmais variants un vēl ar 4motion pilnīgi pietiekošs, reti kurš sadzīs :twisted:
eu, kā Tu par dīzeļiem tik gudrs palicis? a? :)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Strazdins » 2009/Apr/14, 13:59

Ok tads variants man baigi ietu pie sirds :) vienigais vai karba un haldex tures? Nu protams sajugs pats pa sevi jamaina :)
aa un vel pie cik zirgiem pumpendosi saks palikt pa mazu?
Strazdins
 
Atbildes: 15
Pievienojies: 2009/Jan/21, 11:23

Atbildēt Viirus » 2009/Apr/14, 14:29

pummpendoseni paliek par īsu pie tiem 240zs, tālāk jamaina uz Race 783 tie laikam bija Bosio Fratelli izstrādājumi, maxā dārgi, cenu nezinu! Sajūgs droši ka kaut kāds Sachs Race gals jameklē, kārba turēs, 4motionam arī vajadzētu, jo tai klipā tur :lol: un ir daudzi audi TT 1,8T kam tas pats 4motion ar 400 un 500zs arī tur (vai nu viņi nestāsta, ka to bieži taisa :lol: )
Nu Taa vish I .........
Viirus
 
Atbildes: 1521
Pievienojies: 2005/Jan/02, 19:58
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: BMW F01

Atbildēt Strazdins » 2009/Apr/14, 15:03

Viirus rakstīja:pummpendoseni paliek par īsu pie tiem 240zs, tālāk jamaina uz Race 783 tie laikam bija Bosio Fratelli izstrādājumi, maxā dārgi, cenu nezinu! Sajūgs droši ka kaut kāds Sachs Race gals jameklē, kārba turēs, 4motionam arī vajadzētu, jo tai klipā tur :lol: un ir daudzi audi TT 1,8T kam tas pats 4motion ar 400 un 500zs arī tur (vai nu viņi nestāsta, ka to bieži taisa :lol: )

skaidrite :) tad tik jakraj naudu... iepludnieku jau domaju ka drizuma saksu taisit :)
A sajugu ko es ta esmu noskatijies ir http://www.ultrarev.com/product.php?productid=78661 it ka uzzvaniju latvija izplatitajam vins teica ka tiri braucams pa ielu ai esot un turot ja nemaldos lidz 560 griezes
Strazdins
 
Atbildes: 15
Pievienojies: 2009/Jan/21, 11:23

Atbildēt ivaroks » 2009/Apr/26, 17:02

ko sakat par liftsuukni ne PD tdi dzineejam? izlasiju aarzemju forumos ka tas paceltu pie galeejiem rpm jaudu, atvieglo iedarbināšanu un stabilizē tukšgaitu. un ja nemaldos tad bmw tds dzineejiem ar taadu pashu konstrukciju jau orgjinaali naak liftsuuknis.
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera


Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi