Ar sadaleni vien būs stipri par maz, lai no tām būtu jēga, vajag lielāku pūtēju, cik zinu golfam esot ļoti piemērota turbīna no MB 270cdi Garrett GT2256V, kura stāv augšpēdus, tjipa ar vakumnieku uz leju, tapēc nevajag griezt turbīnai eļļošanu riņķi (bet precīzi nezinu, cik atceros tā vajadzētu būt) un šitā turbīna var nodrošināt jaudu uz ARL motora ap 240zs, klāt tam vajadzētu portētu galvu un ieteicams DBilas 260 grādu sadaleni, ā un jēga būtu arī no paštaisīta izplūdes kolektora, jo pielāgojot citu TDI izplūdes kolektoru ar flanci nebūs īsti pareizi, un tas viss pēc tam labi jāsaregulē, rezultātam jabūt apmēram šādam:
http://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSW ... re=related
ja gribas vairāk tad vajag vēl lielāku pūtēju... GT2359V no MB 320cdi vai GT2559V no Saab 3.0 tid, Race 783 PD inžektorus, jādekompresē dzinēja galva, galvas skrūves ARP un laikam 3 bar MAP jāmaina uz 4bar (bet par šo arī īsti skaidrības nav), un tad atkal regulēties, kaut kā tā, tas laikam viss, bet pirmais variants un vēl ar 4motion pilnīgi pietiekošs, reti kurš sadzīs
Nu Taa vish I .........