Duumainiiba diizelim samazinaas gribeeji teikt. kaitiigie izmeshi, ko nemeera, palielinaas. Uz apskates atgaazu pribambasa nevar pateikt ir vai nav kat diizelim.inc rakstīja:buu rakstīja:Jautaajums par katalizaatora raveeshanu aaraa...
Kur ir rakstiits, ka nedriikst raveet aaraa katalizaatoru automashiinaam peec 2000gada izlaiduma?
Shajaa dokumentaa, ko atradu CSDD neko taadu neatradu...
http://www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/8atgaze.pdf
Ir tikai mineets, ka atgaazu norma nevar paarsniegt 3 (turbodiizeljiem)...
Sanaak, ka varu raveet aaraa un vietaa neko nelikt....
Par cik daudz palielinaasies atgaazes diizelim, ja iznjems aaraa katalizatoru?
Izņemot katalizatoru atgāzes samazinās
buu rakstīja:Lord, kas tie par rezonaatoriem,trubaam prieksh MK4 diizelja un ko vinji dod?
Xplod rakstīja:inc rakstīja:buu rakstīja:Jautaajums par katalizaatora raveeshanu aaraa...
Kur ir rakstiits, ka nedriikst raveet aaraa katalizaatoru automashiinaam peec 2000gada izlaiduma?
Shajaa dokumentaa, ko atradu CSDD neko taadu neatradu...
http://www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/8atgaze.pdf
Ir tikai mineets, ka atgaazu norma nevar paarsniegt 3 (turbodiizeljiem)...
Sanaak, ka varu raveet aaraa un vietaa neko nelikt....
Par cik daudz palielinaasies atgaazes diizelim, ja iznjems aaraa katalizatoru?
Izņemot katalizatoru atgāzes samazinās
tad nafig vinsh ir vajadziigs jaunaam mashiinaam
Lord rakstīja:buu rakstīja:Lord, kas tie par rezonaatoriem,trubaam prieksh MK4 diizelja un ko vinji dod?
Priekš tavējā ir iespējami divi varianti:
1. Street systems;
2. Racing systems.
Pirmais variants ir ar TUV sertifikātiem, taču otrais skaitās Racing use only, taču sporta variantā ir resnākas trubas un vairāk ir ražotāja deklarētais jaudas pieaugums uz ritaņiem
buu rakstīja:Lord rakstīja:buu rakstīja:Lord, kas tie par rezonaatoriem,trubaam prieksh MK4 diizelja un ko vinji dod?
Priekš tavējā ir iespējami divi varianti:
1. Street systems;
2. Racing systems.
Pirmais variants ir ar TUV sertifikātiem, taču otrais skaitās Racing use only, taču sporta variantā ir resnākas trubas un vairāk ir ražotāja deklarētais jaudas pieaugums uz ritaņiem
TA diemzheel TUV sertifikaati ir pie kaajas
Jau tagad liekas man staav diezgan paresnas trubas. Man pashlaik staav katalizaatos un viens bundulis pashaa galaa... kas tavaa risinaajumaa tiek mainiits? izvareets katalizaatos un bundulja vietaa tas lielais bundulis tiek likts, kas staav skjeersaam?
buu rakstīja:tad sanaak tiek izraveets katalizaatos,bundulis, trubas un uzlikta resna truba un viens bundulis? cik aptuveni izmaksas?
Lord rakstīja:buu rakstīja:tad sanaak tiek izraveets katalizaatos,bundulis, trubas un uzlikta resna truba un viens bundulis? cik aptuveni izmaksas?
jā ir viena taisna truba un bundulis galā.. viss ir no nerūsējošā tērauda un izgatavots rūpnieciski!
kopējās izmakas ar piegādi un visām lietām ir 560EUR
Kraasotajs rakstīja:Lord rakstīja:buu rakstīja:tad sanaak tiek izraveets katalizaatos,bundulis, trubas un uzlikta resna truba un viens bundulis? cik aptuveni izmaksas?
jā ir viena taisna truba un bundulis galā.. viss ir no nerūsējošā tērauda un izgatavots rūpnieciski!
kopējās izmakas ar piegādi un visām lietām ir 560EUR
apsties Seatam
Lord rakstīja:Kraasotajs rakstīja:Lord rakstīja:buu rakstīja:tad sanaak tiek izraveets katalizaatos,bundulis, trubas un uzlikta resna truba un viens bundulis? cik aptuveni izmaksas?
jā ir viena taisna truba un bundulis galā.. viss ir no nerūsējošā tērauda un izgatavots rūpnieciski!
kopējās izmakas ar piegādi un visām lietām ir 560EUR
apsties Seatam
kurš gads tev bija? dzinējs - 1.9TDI 130Zs