VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - CHIPTUNING

Dzinēja tūnings

CHIPTUNING

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt kikirixis » 2010/Jan/21, 22:47

Jazzer rakstīja:ALH ir tāda pati kā tam AFN 110zs turbina.
Takā mani sprauslas un čipu virsū un būs samids uz lūpām,kādu laiku :lol:

[-X ALH cik esmu redzeejis naak bez VNT
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt ArmandsS » 2010/Jan/21, 22:51

cakijs rakstīja:Oooo, nezinaju, man alh kods ja nemaldos, kas tad butu labak???
Nezinu vai man ir maināmu turbīnasģeometriju turbina
110 zs dizelis ar smidzinatajiem un cips pie inc vajadzetu but apmeram 165 - 175

150 ,ja gribi vairāk tad vai nu lielākas sprauslas par 2,5tdi un-vai lielāks pluņdžeris
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt vāks » 2010/Jan/21, 22:52

VOLKSWAGEN GOLF IV 2000 1.9TDI 110 AHF/ALH GT174

p.s.
uzpras kas man vakar noticies peec chiposhans un paareejo
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Atbildēt Jazzer » 2010/Jan/21, 22:54

kikirixis rakstīja:
Jazzer rakstīja:ALH ir tāda pati kā tam AFN 110zs turbina.
Takā mani sprauslas un čipu virsū un būs samids uz lūpām,kādu laiku :lol:

[-X ALH cik esmu redzeejis naak bez VNT


AGR nav VNT
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt Jazzer » 2010/Jan/21, 22:58

vāks rakstīja:
p.s.
uzpras kas man vakar noticies peec chiposhans un paareejo



nu nu???
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt vāks » 2010/Jan/21, 23:02

Jazzer rakstīja:
vāks rakstīja:
p.s.
uzpras kas man vakar noticies peec chiposhans un paareejo



nu nu???


riit meegjinaashu nonjemt ljurbu un opeec tam taisiit hibriidu k03/k04 :lol:
jo shitaa izgjeerbaas
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Atbildēt vāks » 2010/Jan/21, 23:06

bet vispaar lai nebiedeet cakijs
tad saakumaa pietix ar smidzinaataajiem un chipu.. taalaak jau varees izpausties veelaak ja veeleesies ko vairaak
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: CHIPTUNING

Atbildēt smudo » 2012/Aug/03, 19:23

Vēlējos pajautāt par 2TDI CR 103kw dzinēja čipošanu. 1. jautājums. Pēc cik liela nobraukuma var domāt par čipošanu, nedarot pāri dzinējam? A/m ir jauna. Dīlera pārstāvis minēja, ka tikai aptuveni pēc 5000 km sāks darboties standarta dzinēja vadības programma, jo pirms tam piebraukšanas periodā dzinējs tiekot deforsēts/ierobežoti apgriezieni.

2. jautājums. Vai nav tā, ka čipošana palielina dūmainību un līdz ar to iespēju, ka ātrāk būs problēmas ar DPF?

Dīleris minēja, ka citās valstīs var izmantot ABT pakalpojumus nezaudējot garantiju, bet tad dīlerim jāuzņemas pašam atbildība. LV tas nav iespējams. Es gan tiku informēts, ka standarta apkopju gadījumā neviens īpaši nečeko, vai ir/nav čipots un Sliktākajā gadījumā var tik zaudēta garantija attiecībā uz dzinēju, kā arī jārēķinās, ka ik pa laikam nākot no rūpnīcas dzinēja vadības programmas atjauninājumi, tādēļ ir ļoti liela varbūtība, ka pēc katras apkopes tiks pa virsu uzinstalēts standarta softs. Tika minēts, ka daži citi viņu klienti ir čipojuši pie INC un sūdzības nav bijušas.

3. Jautājums - kā viņu atrast? Vai tas ir šis uzņēmums/persona (SIA INC Motors, Stanuļi, Mežciems, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas nov, Tālr. +371 29400047)?

Paldies!
Lietotāja avatars
smudo
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2012/Jūn/09, 13:13
Braucu ar: CC
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: CHIPTUNING

Atbildēt Alien » 2012/Aug/03, 19:39

par pēdējo teikumu - JĀ!
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: CHIPTUNING

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/03, 21:18

1) Čipot ir vērts piebrauktu dzinēju, tātad vismaz 10 000 km. Var arī nepiebrauktu, bet tās piebraukšanas metodes starp speciālistiem atšķiras :shura:
Es čipotu pēc otrās - trešās apkopes, lai samazinātu problēmas uz brāķētām detaļām.

2) Var nočipot, lai dūmainība būtiski nepieaugtu + nedaudz pieaug izplūdes gāzu temperatūras, var tikt samazināta egr darbības internsitāte, kas ļauj kvēpiem labāk sadegt un savā ziņā pat saudzēt DPF, bet ir mazāk draudzīgi videi.

ABT un citu oficiālo tuninga kantoru čipi pēc viņu pašu apgalvotā ir veidoti tā, lai ievērotu visas ekoloģijas prasības, līdz ar to nav drošais maksimums ko no dzinēja var dabūt laukā.

Rūpīcas diagnostikas iekārta, katru reizi pieslēdzot, pārbauda vai vadības blokam ir jaunākā programma virsū. Pat ja čips ir uztaisīts tā, lai būtu grūti noteikt ir vai nav čipots, bloks var tikt pārrakstīts ar jaunāku vai pat to pašu programmas versiju(dēļ konstatētām nesakritībām) jebkuras apkopes laikā, līdz ar to arī nodzēšot čipu. Protams, ja atklāj, ka auto ir čipots, var tikt dzēsta garantija dzinējam, transmisijai utt.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: CHIPTUNING

Atbildēt smudo » 2012/Aug/03, 22:51

Jonix, paldies par izsmeļošu atbildi!

Attiecībā uz iebraukšanas metodēm arī esmu lasījis krasi atšķirīgus viedokļus. Biju pārsteigts, ka viens no viedokļiem ir, ka pirmajos kilometros jāgriež dzinējs līdz galam, lai labāk piestrādājas gredzeni ar cilindra sienām un ka tas lielā mērā noteiks turpmāko dzinēja tieksmi tērēt/netērēt eļļu. Dīlera pārstāvis minēja, ka viņi to neatbalstot :)

Vai Tu zini, vai 2,0 TDI 103 un 125 Kw dzinēji atšķiras tikai ar rūpnīcas dzinēja vadības programmu, vai arī tiem ir atšķirīgas kādas detaļas (sprauslas, turbīna, utml.)?

Redzu, ka Tu arī nodarbojies ar chiptuning pakalpojumu sniegšanu. Kāda ir ierastā prakse attiecībā uz samaksu, kad pēc dīlera apkopes ir jāatjauno chiptuning programma?
Lietotāja avatars
smudo
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2012/Jūn/09, 13:13
Braucu ar: CC
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: CHIPTUNING

Atbildēt Kaross » 2012/Aug/03, 23:50

ierasto praksi gan vari jautāt INC, jo viņš ir viens no retajiem, kas tik jaunām mašīnām tiek klāt.
tavam auto 99% ir EDC17, jeb electronic diesel control 17. Jaunākā tipa vadības bloks, kam pat ļoti daudziem nāk speciāls rūpnīcas uzstādījums - Tuning protection.

Parasti gan jau kaut ko var sarunāt. Nebūtu arī īsti korekti pēc tam ņemt tādu summu par atpakaļierakstītu programmu.
Rēķinies, ka cena šiem auto ir 180ls+ par chipu.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: CHIPTUNING

Atbildēt JanisS » 2013/Dec/07, 18:56

Kaross un Jonix. Pakomentējiet lūdzu šajā rakstā izteiktās iespējamās sekas auto pēc čiptūninga.

http://pho.to/4H5PY
Lietotāja avatars
JanisS
 
Atbildes: 73
Pievienojies: 2013/Feb/14, 23:12
Braucu ar: VW Passat B6
Dzinējs: 2.0 TDi

Re: CHIPTUNING

Atbildēt LaXay » 2013/Dec/07, 19:32

Pro nēesmu bet tas raksts ir veidots pēc stereotipiem.
Viss plīst, lūzt. Logična. Ja smidzinātāji būs beigti tad pēc čipa viņi paliks labāki vai mirs pavisam. Turbo ja ir pusmiris, tad nomirs pavisam. Par kvēpu filtriem nemāku teikt.
Bet vot par tām plaisām vispār smieklīgi, plaisas var parādīties dažādu iemeslu dēļ un čips šajā momentā tiek uzskatīts par vainīgo. 1.8 mono bloki tik daudzi plaisājuši ir lidināti arā. :esmu_lol:
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: CHIPTUNING

Atbildēt Kaross » 2013/Dec/08, 14:04

šis raksts jau vienā topikā tika apspriests.
Tikai laikam tas viss tikai pārnests uz spama topiku.
Pa lielam tur ir viss aprakstīts kā worst case scenario. :D
un konkrētās firmas http://www.bb-automobiltechnik.de/ (attēlā redzamais kompis)
veidoto programmu jeb čipu esmu labojis. tur bija pilnīgs sviests sataisīts. Tur 90% vienkārši 115zs AJM dzinēja blokā bija iekopētā ARL programma. standarta dzinējam. :D
JA tas ir ņemts kā piemērs čipošanai, tad nav brīnums par visām tām lietām, kas rakstā sarakstītas.

Būtībā visi šie defekti ir radušies tikai vai nu nepareizas auto ekspluatācijas vai pilnīgi greiza čiptuninga gadījumā.
Es par savu darbu garantēju un zinu, ka nekas tāds pēc mana darba negadīsies.
Dīzeli ja godīgi par ir ļoti grūti tā sačakarēt, kā uzskaitīts rakstā salīdzinot ar benzīna dzinējiem.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi