VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - CHIPTUNING

Dzinēja tūnings

CHIPTUNING

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt edzz85 » 2009/Dec/04, 23:35

Ņjā interesanti Jums te spriedelejumi manā izpratnē LV šajā jomā ir tikai divi ceļi:
1-inc, ja nepietiek ar inc tad
2-vems un gintsk
p.s man palidzeja gan viens gan otrs - abiem :thumright:
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt SPS » 2009/Dec/05, 11:23

Ieteiktu nodalīt divas lietas:
1) standarta auto čipošana- auto viss ir standarta un tur der arī "konveijera" čips, rezultāts būs atkarīgs no automašīnas tehniskā stāvokļa. Te nu nāksies uzticēties kādam zināmama/ nezināma kantora/ cilvēka pieredzei, kvalifikācijai, prasmei un zināšanām. Te nu ir iespēja iegrābties pa pilno programmu.
2) remapping- Individuāla ECU programmēšana, ņemot vērā modifikācijas (sprauslas, kolektors, turbīna, MAP sensors u.t.t. ) vai arī jaudas līknes staipīšanu tajā diapazonā kur auto īpašnieks to grib (kaut kādās robežās, ko ļauj fizikas likumi un tehnika) kā arī ņemot vērā individuālas automašīnas tehnisko stāvokli..
Lietotāja avatars
SPS
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2008/Jūl/15, 22:51

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Dec/05, 15:59

Shis nav mans laucinjsh, es pamataa njemos tikai ar origjinaalo lietu diagnostiku un remontu, signalizatoristu sadariitie darbi un nedarbi jau man biezhi vien izraisa palielu sashutumu... bet nu savs viedoklis man ir - manupraat SPS piemineetais otrais variants ir vieniigais sapraatiigais risinaajums. Ja jau kautko nestandartiigu buuvee/uzlabo, tad ir vajadziga individuaala pieeja katram gadiijumam. Nav divu 100% vienaadu motoru jau tajaa briidii, kad vinji noripo no konveijera, kur ta nu veel peec vairaaku gadu lietoshanas. Taapeec jau pastaav reguleeshana, ko veic katram motoram individuaali. Muusdienaas gan daudzus parametrus pieregulee vadiibas elektronika un ikdienas lietotajs biezhi vien pat iedomaaties nespeej, cik daudzi un sarezhgjiiti procesi notiek vinja auto motroraa un taa vadiibaa, kameer vinjsh kaut vai aizbrauc liidz tuvaakai bodei peec alinja :D
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt SPS » 2009/Dec/05, 22:09

Vēl lai sabiedētu cilvēkus nepirkt "kreisos" čipus... lai softs strādātu ar automātisko kārbu tam ir jābūt speciāli tam paredzētam ( ir redzēti gadījumi kad čips nestrādā ar tomātu) + kruiza kontrole ar var nestrādāt- tas jau ir softa rakstītāja slinkums/ neprasme. Ja patērētājs softam/ čipam pieiet nopietnāk tad tas slinkais softa rakstītājs var aizmirst ierakstīt kaut kādus drošības parametrus- un tad jau var gadīties ka būsiet potenciāls dzinēja kapitalkas klients kādam servisam.
P.S. Es esmu tālu no tāda profesionālisma/ zināšanu līmeņa kā GintsK, INC u.t.t., es tik savā laikā esmu mēģinājis izurbties tai tēmai cauri... un sapratu ka labāk šo lietu atstāt profu ziņā.
P.P.S. Lai rakstītu softu no jauna tad ir jābūt ĻOTI labām zināšanām dzinēja uzbūvē... un cik tādus cilvēkus JŪS zināt... ???
P.P.P.S. Nu nav INC vienīgais kas to var izdarīt, bet tas ir atkarīgs no tā kuram dzinējam vajag softu un kādu rezultātu no tā gaidat. Ir daži kas uz kaut kādu konkrētu dzinēju ir specializējušies.
Lietotāja avatars
SPS
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2008/Jūl/15, 22:51

Atbildēt cakijs » 2010/Jan/21, 21:42

Jautajums zinatajiem :) Ir golfs 4 ar 90 zirgi un nu gribas jaudigaku :) ka jau visiem :)
Jautajums sads, ko jus ieteiktu?? Nocipot un ielikt smidzinatajus no audi (motora kodu nezinu, zinu tik to ka no 2.5tdi) vai uzlikt turbinu no 110 zs golfa dizela un tad nocipot bez smidzinatajiem??? Izmaksas jau apmeram vienadas uz 300ls tas vis pavelk :)
Apmeram jau iznakums butu jaudas zina vienads, bet kurs butu tads atsaucigaks variants
cakijs
 
Atbildes: 40
Pievienojies: 2008/Dec/22, 15:19

Atbildēt Turbo » 2010/Jan/21, 22:01

maini smidzinātājus (15ls/gb jauni no 2.5tdi) un pie Inc čipo . Izmaksas zem 200ls viss kopā. Tolkas tocna vairāk.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt cakijs » 2010/Jan/21, 22:20

Vel viedokli studija :)
cakijs
 
Atbildes: 40
Pievienojies: 2008/Dec/22, 15:19

Atbildēt Jazzer » 2010/Jan/21, 22:21

cakijs rakstīja:Jautajums zinatajiem :) Ir golfs 4 ar 90 zirgi un nu gribas jaudigaku :) ka jau visiem :)
Jautajums sads, ko jus ieteiktu?? Nocipot un ielikt smidzinatajus no audi (motora kodu nezinu, zinu tik to ka no 2.5tdi) vai uzlikt turbinu no 110 zs golfa dizela un tad nocipot bez smidzinatajiem??? Izmaksas jau apmeram vienadas uz 300ls tas vis pavelk :)
Apmeram jau iznakums butu jaudas zina vienads, bet kurs butu tads atsaucigaks variants


Ja tev ir 90zs dzinejs ar maināmu turbīnasģeometriju tad tā ir tieši tāda pati kā 110 zs golpam!!!

Starpība tikai sprauslās un ecu programā!
Takā tas 2.5 TDI spruslas un čipu tākā tā vajadzes :wink:
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt Kangars » 2010/Jan/21, 22:26

ēm tīri teorētiski cik lielas jaudas sanāk kombinācijā 110 hp dīzelis + tie smidzinātāji + chips ?

tajā chip tuning rāda ka tikai ar chipu 140 kkas
Lietotāja avatars
Kangars
 
Atbildes: 355
Pievienojies: 2008/Jan/27, 15:15
Atrašanās vieta: Ogre, Ogresgals

Atbildēt cakijs » 2010/Jan/21, 22:26

Oooo, nezinaju, man alh kods ja nemaldos, kas tad butu labak???
Nezinu vai man ir maināmu turbīnasģeometriju turbina
110 zs dizelis ar smidzinatajiem un cips pie inc vajadzetu but apmeram 165 - 175
cakijs
 
Atbildes: 40
Pievienojies: 2008/Dec/22, 15:19

Atbildēt Jazzer » 2010/Jan/21, 22:30

ALH ir tāda pati kā tam AFN 110zs turbina.
Takā mani sprauslas un čipu virsū un būs samids uz lūpām,kādu laiku :lol:
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt Kangars » 2010/Jan/21, 22:36

standarta turbīne un sūknis ko par to teiks
Lietotāja avatars
Kangars
 
Atbildes: 355
Pievienojies: 2008/Jan/27, 15:15
Atrašanās vieta: Ogre, Ogresgals

Atbildēt Jazzer » 2010/Jan/21, 22:39

Ja vini ir darba kārtība neko neteiks,rukās uz vella paraušanu,bet ja būs uz izdiluma robežas tad ilgi nevajadzes gaidīt ka ateiksies.
Tā pat arī ar sajugu,motora spilveniem u.t.t

Man personīgi pec čipa iepūta eļļu tosolā,sataisīju un maucu bez bēdu.
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt Kangars » 2010/Jan/21, 22:44

aii man tomāts nav jādomā vai sajūgs slīdēs :D kā var notiekt vai neiet uz beigām sūknis vai turbīna?
Lietotāja avatars
Kangars
 
Atbildes: 355
Pievienojies: 2008/Jan/27, 15:15
Atrašanās vieta: Ogre, Ogresgals

Atbildēt Jazzer » 2010/Jan/21, 22:45

Kangars rakstīja:aii man tomāts nav jādomā vai sajūgs slīdēs :D kā var notiekt vai neiet uz beigām sūknis vai turbīna?


Drosi vien ka veicot diagnostiku. :roll:
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi