envy rakstīja:protams, ka atteiksies
black_smoke rakstīja:Ja turbīnai ķīlē ģeometrija un tā jau ir sākusi dzīt eļļu izplūdes pusē,tad vismaz pēc čipošanas būs ko vainot-chipotāju
Pirms čipot auto ir virkne sīku,bet ne mazsvarīgu pasākumu,kas jāveic,lai pēc čipa uzlikšanas nebūta sajūta,ka tas nobeidzis auto.
1. no tiem ir gaisa filtra maiņa uz jaunu un kvalitatīvu vai pat sporta paneļfiltru
2.vakuma vnt sistēmas pārbaude un iespējams n75 maiņa
3. katalizatora iznemšana
Man viedoklis,personīgi,ir tāds-ka TDI ir jābūt čipotam un viss "liekais" jāatslēdz
black_smoke rakstīja:Man viedoklis,personīgi,ir tāds-ka TDI ir jābūt čipotam un viss "liekais" jāatslēdz
ja visu saliek kā pienākas, skaņa, ja vispār mainās, izmainās minimāli.envy rakstīja:black_smoke rakstīja:Man viedoklis,personīgi,ir tāds-ka TDI ir jābūt čipotam un viss "liekais" jāatslēdz
sevišķi veselīgi ir izgriezt DPF un baudīt 2reiz skaļāku motora darbību
bet pa lielam taisnība jau ir
envy rakstīja:Nu nevajag tikai. Jau cik mašīnām izfleksēts un aizvietots ar smuku ņeržas cauruli, paliek viņi visi skaļāki, vismaz tie, kas 4cilindru VAG. Protams, tas nav tā kā baigi traucē, bet fakts tāds ir.
envy rakstīja:Nu nevajag tikai. Jau cik mašīnām izfleksēts un aizvietots ar smuku ņeržas cauruli, paliek viņi visi skaļāki, vismaz tie, kas 4cilindru VAG. Protams, tas nav tā kā baigi traucē, bet fakts tāds ir.