1) Čipot ir vērts piebrauktu dzinēju, tātad vismaz 10 000 km. Var arī nepiebrauktu, bet tās piebraukšanas metodes starp speciālistiem atšķiras
Es čipotu pēc otrās - trešās apkopes, lai samazinātu problēmas uz brāķētām detaļām.
2) Var nočipot, lai dūmainība būtiski nepieaugtu + nedaudz pieaug izplūdes gāzu temperatūras, var tikt samazināta egr darbības internsitāte, kas ļauj kvēpiem labāk sadegt un savā ziņā pat saudzēt DPF, bet ir mazāk draudzīgi videi.
ABT un citu oficiālo tuninga kantoru čipi pēc viņu pašu apgalvotā ir veidoti tā, lai ievērotu visas ekoloģijas prasības, līdz ar to nav drošais maksimums ko no dzinēja var dabūt laukā.
Rūpīcas diagnostikas iekārta, katru reizi pieslēdzot, pārbauda vai vadības blokam ir jaunākā programma virsū. Pat ja čips ir uztaisīts tā, lai būtu grūti noteikt ir vai nav čipots, bloks var tikt pārrakstīts ar jaunāku vai pat to pašu programmas versiju(dēļ konstatētām nesakritībām) jebkuras apkopes laikā, līdz ar to arī nodzēšot čipu. Protams, ja atklāj, ka auto ir čipots, var tikt dzēsta garantija dzinējam, transmisijai utt.