Pēteris rakstīja:Bija tā, ka tās skrūves ar kurām tika stiprināts klāt, nebija īpaši foršas, t.i. viņām bija mazas galviņas un pēc loģikas tur vajadzēja šaibas apakšā palikt, bet tās tur nebija... Aberi skrūvju caurmi pannā bija palieli uztaisīti. Manuprāt, ja panna būtu normāli uzsista, tā nolidotu nost...
Lai pie ļoti stipriem triecieniem nepieļautu virsbūves bojājumus (aizsarga stiprība bieži to pārsniedz), aizsargus piestiprina ar speciālu mezglu palīdzību, kuri vienlaicigi kalpo arī kā drošinātāji. Drošināšanas būtība ir tāda, ka pie stipra aizsarga trieciena pret škērsli, kniedes, ar kurām nostiprināti mezgli, tiek norautas.
Avots: http://rlm.lv/lv/predlogajemije_uslugi/avtotuning/zas.html
Laurent rakstīja:Esmu ticis pie RLM bodē iegādātās un uzliktās pannas, ceru, ka turēs un atmaksāsies, a to jau zb palikt uz ceļa ar pārsistu karteri...
vāks rakstīja:Laurent rakstīja:Esmu ticis pie RLM bodē iegādātās un uzliktās pannas, ceru, ka turēs un atmaksāsies, a to jau zb palikt uz ceļa ar pārsistu karteri...
pannai nav ne vainas
bet peec tevis raxtiitaa var saprast ka vairaaks reizes taa bijis..
tad varbuut pie vianas braukshans stils - neuzmaniiba???
J.K.jr.bad. rakstīja:Tie RLM stiprinājumi speciāli tādi "vārgi" tiek taisīti, lai sadursmes gadījumā motors nevis iebrauktu salonā, bet gan pakristu zem auto. Ja tu to pannu pārāk labi nostiprināsi, tad rēķinies ar attiecīgām sekām. Visiem jauniem auto motora stiprinājumi tiek taisīti tā, ka tie lūzt nopietnākas sadursmes gadījumā un motors izkrīt laukā.
Btw varu piedāvāt RLM pannas un to uzstādīšanu. Cenas tādas pašas, kā pie RLM. Viņi paši dažkārt pie mums brauc likt tās pannas, kad paši nevar tikt galā.
Tomas rakstīja:Pats no alumīnija uztaisiju. Nekāda smukā nesanāca bet toties pa pus mašīnas apakšu un savas funkcijas pilda. Stapcitu arī sēdināts un rissēs daudzkur šūcu uz vēdera. Tā kā nemāku šeit ielikt bildi nevaru parādīt.