Nu redzi, tad man ir jautājums vai Tev var būt objektīvs viedoklis par izstrādājumu ko Tu neesi lietojis.
Man ir bijušas 4 RLM pannas gan uz G3, gan uz G2 un ja viņi ražotu tādu ko var uzlikt arī uz audi A3, tad tāda man arī noteikti būtu.
Stiprākas pannas ir tikai no 4mm (un biezāka) alumīnija vai tēraudnieces.
Protams ka viņa ir zemāka, tas veidots, lai būtu atstarpe starp pannu un karteri. Jo, ja panna atspiežas pret karteri no viņas nav nekāda jēga, viņai ir jāspēj nedaudz deformēties, lai pasargātu karteri. Līdz ar to ir jābūt šai atstarpei kur deformēties, tas gan padara auto nedaudz zemaku. Bet ieguvums ir lielāks par zaudējumu.
Jebkādi ventilācijas caurumi samazina pannas striprību. Un skaņas izolācijai, ja nu ir milzīga vēlme, var pannā ielīmēt kādu švammei līdzīgu materiālu. Lai gan es nevaru iedomātie kāpēc tas būtu vajadzīgs.
Originālie (mīkstās palastmasas) motora aizsargi ar uzlīmetu skaņas izolāciju patiesībā tiek definēti, kā apakšējie spoileri, kas padara mašīnas apakšdaļu maksimāli gludu, tādā veidā samazinot aerodinamisko pretestību lielos ātrumos (lieli ātrumi Latvijā
).
Protams, Tu vari man oponēt, ka oriģinālie rūpnīcas izstrādājumi ir veidoti, lai sargātu motortelpu no dubļiem un dažādiem ceļa sīkgružiem, taču pirmais nopietnais celms kādā meža stigā ātri vien Tevi pārliecinās par kārtīgas stiklašķiedras pannas priekšrocībām.
Atceries, vienmēr pastāv iespēja veidot aizsargus arī metālā, ja paredzēts nopietns bezceļš.