VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Dubultā turbīna

Dzinēja tūnings

Dubultā turbīna

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt ivaroks » 2009/Feb/13, 9:59

http://www.stealthtdi.com/Performance.html -peec shii sanaak ka jaudiigaaks turbo dod vairaak jaudas pie augstajiem rpm ,bet zaudee uz zemajiem.

un vispaar interesanta lapa TDI ipashniekiem :lol:
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt lauriko » 2011/Jūn/05, 11:30

Attēls
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt lauriko » 2011/Jūn/05, 11:35

Attēls
Attēls
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Jonix » 2011/Jūn/05, 11:48

Vienai daļai no tdi vadības blokiem pastāv iespēja vadīt vairāk kā vienu turbo, tiesa gan neesmu vēl mēģinājis to īstenot dzīvē.
Ir iespēja izveidot ko līdzīgu arī Launch Control.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Kaross » 2011/Jūn/05, 12:05

domāju, ka varētu arī to pašu EGR vārstu N18 partaisīt, lai vada otru turbo. N75 vienam, N18 otram turbo un aiziet. Kaut gan pašlaik es, piemēram, tam neredzu jēgu ja ir VNT turbīna. Sataisīt vadību būtu viens, bet atrast kādu kas to varētu uzbūvēt un gribētu ir cits. :mrgreen:
Nav neviena, kas grib izcelt no 1.9TDI 250+zs.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt lauriko » 2011/Jūn/05, 12:09

ir :mrgreen:
kad tikšu ar šitiem krāmiem kas pie sētas galā, ķeršos klāt! :twisted:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt vāks » 2011/Jūn/05, 12:11

gribeeshan ir, tikai taas izmaksas baigaas sanaak =D>
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Jonix » 2011/Jūn/05, 12:18

Kaross rakstīja:domāju, ka varētu arī to pašu EGR vārstu N18 partaisīt, lai vada otru turbo. N75 vienam, N18 otram turbo un aiziet. Kaut gan pašlaik es, piemēram, tam neredzu jēgu ja ir VNT turbīna. Sataisīt vadību būtu viens, bet atrast kādu kas to varētu uzbūvēt un gribētu ir cits. :mrgreen:
Nav neviena, kas grib izcelt no 1.9TDI 250+zs.

N18 standartā neder, tur ir labi jāpaeksperimentē, jo šī vadība var ietekmēties no gaisa masas. Ja softā pārslēdz atbilstošo izeju, teorētiski vajag varēt izmantot N18 pinu.
Twin turbo gadījumā ne tikai N75 vārsti ir jāvada, bet vajag vēl vismz vienu vārstu izplūdes gāzu vadībai.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Kaross » 2011/Jūn/05, 12:21

labi, es nepareizi izteicos. gribēšana jau ir ļoti daudziem. Tikai ar to darišanu ir kā ir.
domāju, ka sabūvēt tās 2 turbīnas nebūtu baigi grūti ja ir paziņu lokā kāds labs metinātājs.
Bet joprojām neredzu jēgu tam ja ir VNT. kāds varētu paskaidrot?
labi, ja ir parastā, tad vajadzētu divas, bet priekš kam to čakaru, ja var uzlikt VNT> :twisted:
ka jau minēju, elektriskā daļa nav baigā problēma. to pašu parasto TDI kompi varētu sataisīt tām divām turbīnām.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt vāks » 2011/Jūn/05, 12:23

lai panaaktu, to, ka labi iet pie apakshas un augshas!
lai vai kaa, lai labi ietu augshas, tas pats vnt nespees nodroshinaat labu dinamiku pie apakshas vai otraadi!
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Kaross » 2011/Jūn/05, 12:25

vārstu iestādītu uz konkrētiem apgriezieniem un turbo spiediena. vismaz divi lielumi no kā vadīties. vairāk nevajadzētu.

protams, arī turbīnai ir robežas kad vajag lielāku pašu turbīnu un apakšas jau paliek sliktākas.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt lauriko » 2011/Jūn/05, 12:27

Kāpēc tad daudzi liek lielas turbīnas no piemēram Scania vai pat John Deer :roll:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Kaross » 2011/Jūn/05, 12:28

nu ne jau uz TDI. :mrgreen: benzīns ir pavisam cits stāsts.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt lauriko » 2011/Jūn/05, 12:30

Nu labi, apjautāšu savādāk - kāpēc inženieri vispār nonāca līdz tām divām turbīnām ja VNT jau ir labu laiciņu izdomāts!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Dubultā turbīna

Atbildēt Kaross » 2011/Jūn/05, 12:40

286zs un 628Nm grieze. 5.3s. - 100km/h

perfekts auto ikdienai. dinamisks jebkuros apgriezienos. 3 turbīnas.

Attēls

Attēls
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi