VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - mk3 ierobežotājs

Dzinēja tūnings

mk3 ierobežotājs

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt ajms » 2008/Okt/01, 17:22

man nevienu nepatiik uz maziem mociit,,,nu nevar,,,
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt josi » 2008/Okt/01, 19:36

GintsK rakstīja:Tagad pastaastiet par to eljoshans pie maziem rpm! Vot VW TDI, kam kokjenei peec izmeera ir taadi pat gultnji kaa benziinniekam. Tas diizelis jau pie 2000Rpm attista savu max griezes momentu, kas ir lielaaks kaa parastajam benzinniekam. Kas tur neeljojas?

Es par VW TDI dzinējiem esmu dzirdējis tieši to pašu, ko ajms teica par benzīna dzinējiem - tā kā to konstrukcija saknē ir diezgan līdzīga, tad arī VW dīzeļus nevajag kautrēties griezt līdz 4-4.5K, it sevišķi iebraukšanas laikā. Ar DSG gan tas ir pagrūti, jo tā cenšās turēt 1.5-2k apgriezienus, bet nu manuālais režīms palīdz :D
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Atbildēt ajms » 2008/Okt/01, 19:40

apakssa ja ellojaas,,passaa augssaa nekaa,,,ir taccu taisiiti eksperimentui,,galiigi karstu pamociitu,,,tukssgaitaa atskruuveet galvaa ellas spiediena deveeju,,,kautkas jau tek :wink:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt GintsK » 2008/Okt/01, 21:02

SPS rakstīja:Nu es arī par VAG benzīna dzinējiem runāju. Par braukšanu uz mazajiem apgriezieniem runājot, kāpēc to nevajadzēt darīt- eļļas spiediena rādījumi pie zemajiem apgriezieniem man nepatīk.
Eljas spiediens gluzhi nav eljoshanas kvalitaates raadiitaajs. Galvenais, ka vinja tiek piegaadaata eljojamai vietai.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt inc » 2008/Okt/01, 22:20

A kāpēc dīzeļi ar aprautām šālēm ir daudz mazāk nekā benzīnnieki? :roll:
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt ajms » 2008/Okt/01, 22:41

inc rakstīja:A kāpēc dīzeļi ar aprautām šālēm ir daudz mazāk nekā benzīnnieki? :roll:


benziins vairaak griezzaas,,cik tas suuda diizelis griezzaas,,,un redzot kaa brauc paarsvaraa 2-3t robezzaas,,,kaa tu vinju nokausi,,,

diizeliem kaapeec ir ilgaaks muuzzs kopumaa kaa benziinam,,,,nu diizelisti,,paraadiet zinaassanas :wink:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt GintsK » 2008/Okt/01, 22:44

Varbuut taapec, ka diizelis nevar tik aatri iegriezties, lai starp slikti eljotaam sliidvirsmaam rastos paarlieciigi augsta temperatuura? :roll:

Varkar jaguaaram priecaajos par 380Rpm tukshgaitu :D atstaaju gan 600.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt GintsK » 2008/Okt/01, 22:46

Veel diizelis eljaa nav tik kaitiigs kaa benziins eljaa.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt ajms » 2008/Okt/01, 22:59

GintsK rakstīja:Varbuut taapec, ka diizelis nevar tik aatri iegriezties, lai starp slikti eljotaam sliidvirsmaam rastos paarlieciigi augsta temperatuura? :roll:

Varkar jaguaaram priecaajos par 380Rpm tukshgaitu :D atstaaju gan 600.


nu tam jau 6 milziigi podi

cilindraa diizelim man skiet nav taadas augstas temperatuuras sadegot degvielai :?

ar gaazi ir augstaakas kaa benziinam,,,taapeec ir viss sausaaks,,,ella jaalej benziinam klaat,,kaa sportaa leju 2T sinteetiku ap 30g uz 20L un ello augsseejo gredzenu,kam ellas tiek maz,,,
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt SPS » 2008/Okt/02, 21:42

GintsK rakstīja:Eljas spiediens gluzhi nav eljoshanas kvalitaates raadiitaajs. Galvenais, ka vinja tiek piegaadaata eljojamai vietai.

Par eļļošanas kvalitāti lielā mērā taču arī atbild eļļas spiediens- vai es maldos, teoriju dzinēju uzbūvē veiksmīgi bastoju :lol:
Un vēl svarīgi būtu eļļas noturība uz eļļojamām virsmām - īsāk sakot eļļas kvalitāte.
Lietotāja avatars
SPS
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2008/Jūl/15, 22:51

Atbildēt ajms » 2008/Okt/03, 1:04

SPS rakstīja:
GintsK rakstīja:Eljas spiediens gluzhi nav eljoshanas kvalitaates raadiitaajs. Galvenais, ka vinja tiek piegaadaata eljojamai vietai.

Par eļļošanas kvalitāti lielā mērā taču arī atbild eļļas spiediens- vai es maldos, teoriju dzinēju uzbūvē veiksmīgi bastoju :lol:
Un vēl svarīgi būtu eļļas noturība uz eļļojamām virsmām - īsāk sakot eļļas kvalitāte.


inzenieri noteikti jau reekina cik vajag spiedienu,,liels arii nav labs,,skalo saales ,,,saale izskataa kaa saeesta,,,zinu ka daudzi palielinaaja spiedienu,,nu Vazam prasiijaas lielaaks,,bet vw/audi jau ir pietiekossi,,,

ellas filtrus vakjag labus,,,tie filtreejossie +- ir vienaadi ,,,bet veel iekssaa ir vaarsti vot tie tajos leetajos greeko,,un taapeec ir taak apeec iisa laika saak speidiens krist,,tukssgaitaa lampinas mirgot un kompensatori klapee...

teiksim es 1,6 izmantoju filtru, kas saaka naakt mk3 ap 95 gadu,,,tur iekssaa ir triis vaarsti,,,nu maksaa ne 2,50,bet 5Ls,,,tie ir tie kas nak vesalai plejaadei vw /audi dzineeju,,,saakot ar 1,1 -2,0 16V benziiniekiem,,,
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt GintsK » 2008/Okt/03, 10:06

Vispaar jau nereekjina spiedienu, bet padevi. Suuknis griezhas proporcionaali motora aatrumam. Tad ir vajadziigs, lai mazajos apgriezienos padotaas eljas daudzums buutu pietiekams, lai spiediens magjistralee biistami nenokristos. Shajaa rezhimaa spiediens nekaadi netiek reguleets. To nosaka suuknja razhiiba (zobratu platums), eljojamo sliidgultnju skaits, to pielaide un eljas viskozitaate. Spiediens magjistralee ir garants, ka elja tiek nogaadaata visiem gultnjiem.

Pie lieliem Rpm suuknis griezhas nevajadziigi aatri. Tad atveras redukcijas vaarsts un laizh elju atpakalj karterii. Tam ir negatiiva ieziime: tiek teereeta paliela motora jauda. Pie tam aiziet vinja uz eljas karseeshanu. Runa vareetu buut pat par dazhiem Zs.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt ajms » 2008/Okt/03, 23:42

PAG PAG,,,bet spiediens jau arii reguleejaas ar tiem vaarstiem iekss suuknna un zobratu konstrukcijas,,,,kaads nu kuram izgudrots un vajag,,,vai ne taa,,,

teiksim ,,,vnk piemeers kaa paaugstinaat mazliet,,,Vaz taa dariiju,,,
korpusaa taa asiite kustaas,,nu diezgan
izjauc korpusus uz puseem
un nkorpusa virsmu mazliet nosliipee
vnk ,,,uz stikla vaarstu sliippastu,,,un sliipee korpusa virsmu,,,kameer taa asiites kustiiba gareniski samazinaas,,,
spiediens buus cits ,,,
vw tas nav vajadziigs,,,

nu vaz ne es izgudroju,,tas naaca no sportistiem,,un passaa VAZ kur sporta auto taisiija,,tiessi taapat drocciija,,,
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi