VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Electric supercharger

Dzinēja tūnings

Electric supercharger

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Melnais » 2008/Sep/01, 9:52

GintsK rakstīja:Piemineetais gaisa suuknis puush gaisu izpuuteejaa pirms katalizatora. Tam nav nekaada sakara ar jaudu. Ekologjija.

Var jau būt, bet kāda h*ja pēc vajag pūst gaisu izpūtējā? Tas opels ir 1.6 TWINPORT ECOTEC®, ja pareizi atceros :)un viņam viņš stāveja uz ieplūdes kolektora, kā var pūst tad izpūtējā :?:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt GinC » 2008/Sep/01, 11:34

Secondary air induction system.. aptuveni tā tās lietas saucas. Domātas lai panāktu tīrākas atgāzes. Ar motora jaudu nav saistības.

Melnais rakstīja:
GintsK rakstīja:Piemineetais gaisa suuknis puush gaisu izpuuteejaa pirms katalizatora. Tam nav nekaada sakara ar jaudu. Ekologjija.

Var jau būt, bet kāda h*ja pēc vajag pūst gaisu izpūtējā? Tas opels ir 1.6 TWINPORT ECOTEC®, ja pareizi atceros :)un viņam viņš stāveja uz ieplūdes kolektora, kā var pūst tad izpūtējā :?:
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt ExPex » 2008/Sep/12, 2:13

Elektriskie supercharger`i ir, bet sasodīti rijīgi. Paredzēti viņi ir īslaicīgiem uzrāvieniem, jo pāris sekundēs izrij sausus akumulatorus (jā daudzskaitlī). Tiek izmantoti hot-rod, dragrace un tamlīdzīgos dampjos.
Kapēc vispār tiek izmantoti elektriskie? Tapēc ka mehāniskie atņem līdz ~50 jaudas atpakaļ paši sev. Tipo pieliek 50hp bet pats apēd 20hp. Akumulatori savukārt spēj atdot jaudu īsā laika posmā nepatērējot zirgus, bet uzlāde pēc tam ir ilga un zirgus apēdoša, ja protams neizmanto pilnīgi atsevišķu akumulatoru sistēmu lādējamu no ~220.
Ja gribas daudzmaz konstantu (biežāk izmantojamu) elektrisko superčardžeri likt, tad jāiegādājās papildus akumulatori un Heavy-Duty ģenerators, kas ātrāk spētu uzlādēt akumulatorus.

Tātad lai ieliktu "ikdienas" auto elektrisku superčārdžeri vajag:
Papildus akumulatorus.
Riktīgu ģeņģeri (kas pats par sevi zirgus apēdīs)
Hi-Flow benzīna padevi
Modificētu gaisa ieplūdi
... un vēl pāris "mazas" izmaiņas motorā.

Nu un protams pašu čārdžeri :)
http://www.boosthead.com/product.php
(izvēlamies pie product browser vw, <2.8, ESC Electric Supercharger)
2500$


Good luck and have fun :thumright:


p.s.
Lasāmvielai:
http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... index.html
Lietotāja avatars
ExPex
 
Atbildes: 605
Pievienojies: 2008/Sep/11, 9:04
Braucu ar: Foci mk1
Dzinējs: 1.6 zetec-s

Atbildēt #MR » 2008/Sep/12, 11:57

nez.. tad jau labāk atmosferiskajam turbo uzlikt. papildus svars ar kaut kādiem akumulatoriem+ lieki griezt lielu ģenerātoru un jēga tikai mazam gabalam
Lietotāja avatars
#MR
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2008/Apr/09, 16:50
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt ExPex » 2008/Sep/12, 15:12

Turbo savukārt arī nav bez mīnusiem. ;)
Uzkarsē ieplūdes gaisu (jāliek intercooler).
Nav efektīvs pie maziem apgriezieniem.
Vajadzīga papildus eļļošanas un dzeses sistēma, pie kam ~1min pēc katra izbrauciena jāatpūtina tugšgaitā turbīna, lai atdziest.
Izplūdes gāzu sistēmai pretspiediens lielāks + jāmodificē kā tāda.
Nav ilgspēlējoša, nodilst fiksi tas pasākums ja griež uz max spiedienu.
:)

Katram kokam divi gali...
Lietotāja avatars
ExPex
 
Atbildes: 605
Pievienojies: 2008/Sep/11, 9:04
Braucu ar: Foci mk1
Dzinējs: 1.6 zetec-s

Atbildēt edzz85 » 2008/Sep/12, 15:24

Kloons rakstīja:Turbo savukārt arī nav bez mīnusiem. ;)
Uzkarsē ieplūdes gaisu (jāliek intercooler).

Es esmu pedejas dienas kluvis dumšs bet turbo ir jabut intercoolers, nevis tas ir jaliek. Bet es kartejo reizi varbut kaut ko jaucu :oops: :oops: :oops:
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt GinC » 2008/Sep/12, 15:33

Nav JĀBŪT. Ir daudzi turbo motori kam IC nav paredzēts.

edzz85 rakstīja:
Kloons rakstīja:Turbo savukārt arī nav bez mīnusiem. ;)
Uzkarsē ieplūdes gaisu (jāliek intercooler).

Es esmu pedejas dienas kluvis dumšs bet turbo ir jabut intercoolers, nevis tas ir jaliek. Bet es kartejo reizi varbut kaut ko jaucu :oops: :oops: :oops:
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt envy » 2008/Sep/29, 9:43

Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Melnais » 2008/Sep/29, 11:07

Hmm, joprojām tas ir s*ds? :roll:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt GintsK » 2008/Sep/29, 11:38

GintsK rakstīja:Matemaatika vienkaarsha. Ja sareekjinaasi gaisa tilpumu, ko rij 200Zs motors un virsspiedienu piem 0.7bar, dabuusi vajadziigo chaardzera piedzinjas jaudu. Dabuudi kaut kur ap 10kW.
Tas ir 5x vairaak kaa starterim. Pie tam taa ir teoreetiskaa pumpeeshanas jauda. Procesa lietderiiba nekad nav 100%.
Jautaajums: no kaa var dabuut 1000A straavu?


Ja atrisina to 10kw probleemu, tad jau OK.
Parastam auto to nevar noorganizeet.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Melnais » 2008/Sep/29, 13:12

Es gan īsti nesapratu kur rodas 10kW! Esat redzējuši 10kW motoru, viņu viens cilvēks nemaz pacelt nevar :?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt #MR » 2008/Sep/29, 16:02

ExPex rakstīja:Turbo savukārt arī nav bez mīnusiem. ;)
Uzkarsē ieplūdes gaisu (jāliek intercooler).
Nav efektīvs pie maziem apgriezieniem.
Vajadzīga papildus eļļošanas un dzeses sistēma, pie kam ~1min pēc katra izbrauciena jāatpūtina tugšgaitā turbīna, lai atdziest.
Izplūdes gāzu sistēmai pretspiediens lielāks + jāmodificē kā tāda.
Nav ilgspēlējoša, nodilst fiksi tas pasākums ja griež uz max spiedienu.
:)

Katram kokam divi gali...


tie jau nav mīnusi, bet gan lietas kas nepieciešamas lai turbokompresors pildītu savu funkciju.

dzinēja apgriezienu diapazons kurā turbīna būs efektīva ir tieši atkarīgs no konkrētās turbīnas konkrētajam dzinējam un dzinēja vadības.

dzesēšanai risinājums ir turbotaimeris.

jebkura jaudas palielināšana prasauzlabojumus citos mezglos- dzesēšana/eļošana vienīgi turbīna ir viens no efektīvākajiem jaudas palielināšanas viediem ;)

kāds pretspiediens? turbo dzinējiem vajag taisnu trubu un viss

kas nodilst? ja saprāta robežās noregulēts spiediens, tad atiecīgi visam jastrādā ilgi un efektīvi.
Lietotāja avatars
#MR
 
Atbildes: 25
Pievienojies: 2008/Apr/09, 16:50
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt GintsK » 2008/Sep/29, 22:37

Melnais rakstīja:Es gan īsti nesapratu kur rodas 10kW! Esat redzējuši 10kW motoru, viņu viens cilvēks nemaz pacelt nevar :?

Suuknja jauda ir [spiediena starpiiba]*[razhiiba].

70000Pa*0.14m^3/s=9800W

Un taa ir tikai teoreetiskaa suukneeshans jauda. Procesa lietderiiba ne tuvu nav 100%!!!
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi