Elektriskie supercharger`i ir, bet sasodīti rijīgi. Paredzēti viņi ir īslaicīgiem uzrāvieniem, jo pāris sekundēs izrij sausus akumulatorus (jā daudzskaitlī). Tiek izmantoti hot-rod, dragrace un tamlīdzīgos dampjos.
Kapēc vispār tiek izmantoti elektriskie? Tapēc ka mehāniskie atņem līdz ~50 jaudas atpakaļ paši sev. Tipo pieliek 50hp bet pats apēd 20hp. Akumulatori savukārt spēj atdot jaudu īsā laika posmā nepatērējot zirgus, bet uzlāde pēc tam ir ilga un zirgus apēdoša, ja protams neizmanto pilnīgi atsevišķu akumulatoru sistēmu lādējamu no ~220.
Ja gribas daudzmaz konstantu (biežāk izmantojamu) elektrisko superčardžeri likt, tad jāiegādājās papildus akumulatori un Heavy-Duty ģenerators, kas ātrāk spētu uzlādēt akumulatorus.
Tātad lai ieliktu "ikdienas" auto elektrisku superčārdžeri vajag:
Papildus akumulatorus.
Riktīgu ģeņģeri (kas pats par sevi zirgus apēdīs)
Hi-Flow benzīna padevi
Modificētu gaisa ieplūdi
... un vēl pāris "mazas" izmaiņas motorā.
Nu un protams pašu čārdžeri
http://www.boosthead.com/product.php
(izvēlamies pie product browser vw, <2.8, ESC Electric Supercharger)
2500$
Good luck and have fun
p.s.
Lasāmvielai:
http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... index.html