Noderīgs info par K04 turbo (kuras lielākoties izmanto, lai uzlabotu vw un audi 1.8t lietotāju iegribas un vismaz censties atbildet uz tadiem jautājumiem kā - vai es varu ielikt turbo no tt uz savu golfu utt.)
Sāksim ar to, ka ja Jums ar parastu 1.8t mororu nepietiek uzreiz nevajag sūtīt jaunu turbīnu, iespējams pareizākais ir nočipot, jo ar čipa palīdzību no K03 var dabūt no 190-201zs, no K03s 210-230zs (atkarībā no čipa). Ir redzēti gadījumi, kad no K03 ir sasniegts 260zs un 410nm grieze - manuprāt ļoti labs ieguvums ar esošo turbīnu, bet pie šādas jaudas turbīna ilgi vairs nekalpos. Pēc čipa padomajiet par ieplūdi un izplūdi un tad tikai ķeraties klat K04. (bet tas ir tikai mans vertējums, katrs ar savu auto dara ko grib)
K04 iespējamie varianti:
K04-001 Tā saucamais bolt on turbo, nav nepieciesamas savādākas dzesēšanas, eļlas trubas un izplūdes kolektora pārveidošana. K04-001 ir ļoti labs variants visiem Mk4 Golf un Bora īpašniekiem, kuriem ir K03 (150zs motors) vai K03s (180zs motors) un kuriem neapmierina esošā turbo darbība vai jauda. (ļoti labs variants, ja k03 ir beidzis savu darbību) - iespējamais rezultāts no 230 - 280zs
K04-015 Tā saucamais bolt on turbo uz audi un vw passat. Ar K04-001 un K04-015 vidēji ir iespējams iegūt no 230-280zs uz riteņiem atkarībā no pārējām modifikācijām un esošās programmas (jeb citiem vārdiem sakot čipa)
K04-020,022,023 Šis turbo modelis nāk no labi pazīstamā audi TT ar 225zs motoru (seat leon cupra r, audi s3 un vēl paris VAG automašīnām). Ja esat, piemēram Mk4 Golfa vai Boras īpašnieks, šis turbo nebūs tik vienkārši ieliekams, jo būs jānomaina (visas tās lietas, kuras liekot K04-001 jāmaina nav). Bet ja nolemts ir likt šo turbo, tad ieguvums būs nedaudz lielāks nekā no K04-001 vai K04-015 turbo.
K04-025,026 Turbo no audi S4 (025) un RS4 (026) labs variants tiem VAG (audi TT, s3, seat leon cupra r utt) auto īpašniekiem, kuriem neapmierina K04-020,022,023 darbība. Jo esošās izmaiņas būs tieši tādas pašas kā, piemēram, K03 vai K03s maiņa uz K04-001.
K04-02x sastāv no – jeb kas ir nepieciešams liekot šo turbo uz citiem VAG
K04-02x paša turbo
Izplūdes kolektora no Audi TT Mk1 ar 225zs
Pašas izplūdes. Ir pieejami tādi kā adapteri, lai K03 izplūde derētu priekš K04.
Eļlas trubām no Audi Mk1 TT 225zs
Dzesēšanas trubām no Audi Mk1 TT 225zs
Intercolera trubām
Tris collu maf sensora no Audi Mk1 TT 225zs vai arī no Mk4 VR6
4bar degvielas sukņa
380mm vai 440mm degvielas sprauslām (Audi Mk1 TT 225zs standartā nak 380mm) taču ir auto, kuri ir modificētāki un kuriem nepieciešamas 440ml sprauslas
Jauni izplūdes kolektora stiprinājumi (un citi doderīgi sīkumi)
Protams ari parprogramesana
Visam ir jāizskatās aptuveni tā:
Lai sanāktu veiksmīga turbo maiņa ir jabūt sekojošām detaļām
06A 253 033AJ 225 TT izplūdes kolektors
06A 145 704M (or 06A 145 704Q) K04-020 Turbo
06A 145 704P K04-022
06A 145 832L Turbo outlet elbow
06A 121 081 Dzesēšanas truba
06A 121 497 G 2 00 Dzesēšnas truba (nēesmu pārliecināts par pēdējiem trijiem cipariem)
06A 145778K Degvielas truba
06a 145 735J 3 00 Eļlas truba (nēesmu pārliecināts par pēdējiem trijiem cipariem)
102-090-05 Izplūdes kolektora sastāvdaļa
058-253-039-L Daļa uz isplūdes kolektoru
06A-253-039-H Daļa no izplūdes kolektora uz turbo
06A-145-540-K Turbo skrūves
8L9-253-115-A Turbo daļa uz izlpūdi
06A-145-536-H Turbo bracket (under turbo mounts to block)
058-145-757-A Eļlas atgriešanās līnija uz karteri
Links angļu valodā, jo iespējams šis tas iepriekšējā sarakstā ir kļūdains
Detalu saraksts
Papildus nepieciešamās lietas
06A-145-710-N (ir iespējami arī citi numuri) N75 vārsts
06A-906-149 Injector O-rings
N-907-678-01 Exhaust Manifold Stud (on block)
06A-131-627-D Pipe to Combi Valve (TT225 location)
06A-131-825-K Bracket for Combi Valve
Ja kādi numuri vai informacija ir kļūdaina dodiet ziņu uz PM, lai varu izlabot.
Nav tā, ka uz VAG auto ar 1.8t vai citiem motoriem nāk tikai šie turbo ir iespējams uzlikt daudzus citus ražotājus un modeļus, piemeram, ļoti iecienīti ir arī Garett GT28R vai GT28RS.
Praktiski visus iespējamos turbo modeļus var apskatīties seit:
turbo modeli
kur ir gan salīdzinājums starp dažādiem modeļiem, gan arī ir iespējams iegadāties dažadus turbo par labiem $$$.
Ja ir vēlme nomainīt turbo paša spēkiem, tad diezgan noderīgi būtu šie linki:
K04-20 ielikšana
Garett GT28R ielikšana
Dažāda noderīga informācija saistībā ar K04
K04-023
Apraksts par K04-02x (daudz lapu)
Audi TT sprauslas
MAF sensori
Degvielas linijas
Ellas padeve
Ellas padeve
VAG-COM
Bildes:
K04-001 Turbo
K04-015 Turbo
K03 un K04-023 salīdzinājums
K04-015 un K04-023 salidzinajums
Sī teksta avoti:
http://www31.brinkster.com/bmxp/K04-02x/Index.html
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3671936
P.S iespējams visu šo info Jūs jau to zināt un iespejams (daži) labāk par mani. Es centos salikt pec iespejas vairāk noderīgas informācijas, tiem kas to nezina.