VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Ievad info par 1.8T bolt on turbīnām

Dzinēja tūnings

Ievad info par 1.8T bolt on turbīnām

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Ievad info par 1.8T bolt on turbīnām

Atbildēt edzz85 » 2008/Aug/06, 17:51

Noderīgs info par K04 turbo (kuras lielākoties izmanto, lai uzlabotu vw un audi 1.8t lietotāju iegribas un vismaz censties atbildet uz tadiem jautājumiem kā - vai es varu ielikt turbo no tt uz savu golfu utt.)

Sāksim ar to, ka ja Jums ar parastu 1.8t mororu nepietiek uzreiz nevajag sūtīt jaunu turbīnu, iespējams pareizākais ir nočipot, jo ar čipa palīdzību no K03 var dabūt no 190-201zs, no K03s 210-230zs (atkarībā no čipa). Ir redzēti gadījumi, kad no K03 ir sasniegts 260zs un 410nm grieze - manuprāt ļoti labs ieguvums ar esošo turbīnu, bet pie šādas jaudas turbīna ilgi vairs nekalpos. Pēc čipa padomajiet par ieplūdi un izplūdi un tad tikai ķeraties klat K04. (bet tas ir tikai mans vertējums, katrs ar savu auto dara ko grib)

K04 iespējamie varianti:

K04-001 Tā saucamais bolt on turbo, nav nepieciesamas savādākas dzesēšanas, eļlas trubas un izplūdes kolektora pārveidošana. K04-001 ir ļoti labs variants visiem Mk4 Golf un Bora īpašniekiem, kuriem ir K03 (150zs motors) vai K03s (180zs motors) un kuriem neapmierina esošā turbo darbība vai jauda. (ļoti labs variants, ja k03 ir beidzis savu darbību) - iespējamais rezultāts no 230 - 280zs

K04-015 Tā saucamais bolt on turbo uz audi un vw passat. Ar K04-001 un K04-015 vidēji ir iespējams iegūt no 230-280zs uz riteņiem atkarībā no pārējām modifikācijām un esošās programmas (jeb citiem vārdiem sakot čipa)

K04-020,022,023 Šis turbo modelis nāk no labi pazīstamā audi TT ar 225zs motoru (seat leon cupra r, audi s3 un vēl paris VAG automašīnām). Ja esat, piemēram Mk4 Golfa vai Boras īpašnieks, šis turbo nebūs tik vienkārši ieliekams, jo būs jānomaina (visas tās lietas, kuras liekot K04-001 jāmaina nav). Bet ja nolemts ir likt šo turbo, tad ieguvums būs nedaudz lielāks nekā no K04-001 vai K04-015 turbo.

K04-025,026 Turbo no audi S4 (025) un RS4 (026) labs variants tiem VAG (audi TT, s3, seat leon cupra r utt) auto īpašniekiem, kuriem neapmierina K04-020,022,023 darbība. Jo esošās izmaiņas būs tieši tādas pašas kā, piemēram, K03 vai K03s maiņa uz K04-001.

K04-02x sastāv no – jeb kas ir nepieciešams liekot šo turbo uz citiem VAG
K04-02x paša turbo
Izplūdes kolektora no Audi TT Mk1 ar 225zs
Pašas izplūdes. Ir pieejami tādi kā adapteri, lai K03 izplūde derētu priekš K04.
Eļlas trubām no Audi Mk1 TT 225zs
Dzesēšanas trubām no Audi Mk1 TT 225zs
Intercolera trubām
Tris collu maf sensora no Audi Mk1 TT 225zs vai arī no Mk4 VR6
4bar degvielas sukņa
380mm vai 440mm degvielas sprauslām (Audi Mk1 TT 225zs standartā nak 380mm) taču ir auto, kuri ir modificētāki un kuriem nepieciešamas 440ml sprauslas
Jauni izplūdes kolektora stiprinājumi (un citi doderīgi sīkumi)
Protams ari parprogramesana

Visam ir jāizskatās aptuveni tā:

Attēls

Lai sanāktu veiksmīga turbo maiņa ir jabūt sekojošām detaļām
06A 253 033AJ 225 TT izplūdes kolektors
06A 145 704M (or 06A 145 704Q) K04-020 Turbo
06A 145 704P K04-022
06A 145 832L Turbo outlet elbow
06A 121 081 Dzesēšanas truba
06A 121 497 G 2 00 Dzesēšnas truba (nēesmu pārliecināts par pēdējiem trijiem cipariem)
06A 145778K Degvielas truba
06a 145 735J 3 00 Eļlas truba (nēesmu pārliecināts par pēdējiem trijiem cipariem)
102-090-05 Izplūdes kolektora sastāvdaļa
058-253-039-L Daļa uz isplūdes kolektoru
06A-253-039-H Daļa no izplūdes kolektora uz turbo
06A-145-540-K Turbo skrūves
8L9-253-115-A Turbo daļa uz izlpūdi
06A-145-536-H Turbo bracket (under turbo mounts to block)
058-145-757-A Eļlas atgriešanās līnija uz karteri

Links angļu valodā, jo iespējams šis tas iepriekšējā sarakstā ir kļūdains
Detalu saraksts

Papildus nepieciešamās lietas
06A-145-710-N (ir iespējami arī citi numuri) N75 vārsts
06A-906-149 Injector O-rings
N-907-678-01 Exhaust Manifold Stud (on block)
06A-131-627-D Pipe to Combi Valve (TT225 location)
06A-131-825-K Bracket for Combi Valve

Ja kādi numuri vai informacija ir kļūdaina dodiet ziņu uz PM, lai varu izlabot.
Nav tā, ka uz VAG auto ar 1.8t vai citiem motoriem nāk tikai šie turbo ir iespējams uzlikt daudzus citus ražotājus un modeļus, piemeram, ļoti iecienīti ir arī Garett GT28R vai GT28RS.

Praktiski visus iespējamos turbo modeļus var apskatīties seit:
turbo modeli
kur ir gan salīdzinājums starp dažādiem modeļiem, gan arī ir iespējams iegadāties dažadus turbo par labiem $$$.

Ja ir vēlme nomainīt turbo paša spēkiem, tad diezgan noderīgi būtu šie linki:
K04-20 ielikšana

Garett GT28R ielikšana

Dažāda noderīga informācija saistībā ar K04

K04-023

Apraksts par K04-02x (daudz lapu)

Audi TT sprauslas

MAF sensori

Degvielas linijas

Ellas padeve

Ellas padeve

VAG-COM

Bildes:

K04-001 Turbo
Attēls

K04-015 Turbo
Attēls

K03 un K04-023 salīdzinājums
Attēls

K04-015 un K04-023 salidzinajums
Attēls

Sī teksta avoti:
http://www31.brinkster.com/bmxp/K04-02x/Index.html

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3671936

P.S iespējams visu šo info Jūs jau to zināt un iespejams (daži) labāk par mani. Es centos salikt pec iespejas vairāk noderīgas informācijas, tiem kas to nezina.
Pēdējo reizi labojis edzz85 - 2009/Jūl/27, 9:57, labots 4 reizes.
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt envy » 2009/Jan/11, 14:20

:thumright: kaut kā biju palaidis garām šo! :?
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt edzz85 » 2009/Jan/13, 17:16

Originālie iespējamie K03 un K03s numuri:

K03S 06a 145 702p; 06a 145 704s; 06a 145 704t; 06a 145 713b06a 145 713d
K03 06a 145 701; 06a 145 703b; 06a 145 703g; 06a 145 704; 06a 145 704l
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt edzz85 » 2009/Mai/08, 10:37

Mazs papildinājums:

K03/K03s/K04-0 salīdzinājums:

Ko3 - 2000
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 33.6mm
Exducer: 46mm
Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 45mm
Exducer: 38mm
Tip height: 6.8mm
Blades: 11

Ko3S - Late 01+
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 38mm
Exducer: 51mm
Tip height: 4.4mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 45mm
Exducer: 38mm
Tip height: 6.8mm
Blades: 11

Ko4-001
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 35mm
Exducer: 50mm
Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 50mm
Exducer: 42mm
Tip height: 6.4mm
Blades: 11


Attēls

Jaudas salīdzinājums ar K03s turbīnu:
Attēls

K04-0 salīdzinājums ar GT28RS
Attēls

Mazs ieskats salīdzinājumam ar sprauslām, kuras parasti izmanto uz K04-0turbīnām:
Attēls Attēls Attēls Attēls
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt edzz85 » 2009/Mai/08, 10:58

Papildinājums Nr4

Kāpēc es vispār šo rakstu?
Tāpēc, ka līdz kaut kādam martam šīs divas turbīnas K04-001 un K04-015 bija vienīgās bolt on (tieši pieskrūvējamās bez nekādām papildus izmaiņām) turbīnas tirgu, bet tagad ir pieejams citas bolt on turbīnas, kuru jaudas, griezes atdeve ir krietni labāka.

Tā jau tas ir vienmēr ja nopērc jaunas kedas pēc mēneša tās pašas kedas ir pieejamas uz pusi lētāk, ja uz decembri būtu pieejams otrais bolt on variants, tad es noteikti būtu izvēlējies to, jo labāk lielāku turbīnu griezt ar mazāku spiedienu nekā mazu turbīnu ar maximālo spiedienu :wink: :wink: :wink:

Bolt on turbo salīdzinājums:
K04-001 vai 015 ir pieejams tikai vienā versijā:
- Līdz 270zs/440nm (max) jauda*
*latvijā pagaidām vienīgais rezultāts ir 240zs un kkas ap 400nm
*cits (iespējams citi) rezultāts būs pieejams junija sākumā

Garret Gt.. ir pieejams trijās versijās:
GT2X - 290HP*
GTRS - 350HP*
2871R - 400HP*
*atkarībā no izvēlētas modifikācijas, programmas un citām izmaiņām.

98-05 1.8T FWD Transverse (golf, audi, seat) GT2X Eliminator (pasat, audi a4)
iskatās aptuveni šādi:

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Dyno rezultāts ar (standarta intercoleri, izplūdes kolektoru, izplūdi un tikai ar 550ml sprauslām)
Attēls

Visa informācija ir tikai kā ievads, pilnāku informāciju nepieciešamības gadījumā varu ari apkopot savādāk.

p.s ja nu ar šo ir par maz, tad var izvēlēties kadu no pārējiem Garrett modeliem,
Attēls
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt edzz85 » 2010/Feb/14, 15:34

Pagaidām lielākais bolt on K04-001 turbīnas radītājs LV ir 255zs un 400nm... tiem, kam ar vidēji šādiem cipariem pietiek, jārēķinas, ka jāveic šādi darbi (cenas ir orientējošās)
K04-001 turbīna - 500Ls
Kineticmotorsport kolektors - 150LS
Sprauslas 440ml pie 4bar spiediena - 140LS
Degvielas spiediena regulators - 40LS
Intercolers - 40LS
Čipošana (+ap 30LS, ja bloks ir vecais kā man, jo vajag jaunu kompi) - 150LS
Izplude 63.5mm - 200LS

Kopējais cipars ir aptuveni no 1000 - 1300LS, jeb 13LS - 1zs & 7.3nm :wink:
p.s ciparus es liku savus, tagad cenas daudz kam ir mainijušās un iespējams var palīst zem 1000LS.

edis
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6


Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi