VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Jautājumi / Atbildes Vl

Tas kas nepalien zem citām kategorijām

Jautājumi / Atbildes Vl

Nu ja galīgi nevari atrast tēmu, tad liec to šeit
Reklāma
 

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt iv4o » 2018/Okt/19, 9:42

Uz 1.9 TDI ir jalikt pie ellas dzesejs , bet nevaru saprats uz kura slauka jo tur ir divas! Skatities uz bilde sapratu ir jalikt uz iekseja slauka kas ir stapr dzesejam un detala 29 (12v silditajs ar 3 kvelsvecem ) . Vai tas ta ir ?

Vel uz kurieni iet izejosa slauka no solanas radiatoram ?


Attēls
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt raimiz » 2018/Okt/20, 22:00

iv4o rakstīja:Uz 1.9 TDI ir jalikt pie ellas dzesejs , bet nevaru saprats uz kura slauka jo tur ir divas! Skatities uz bilde sapratu ir jalikt uz iekseja slauka kas ir stapr dzesejam un detala 29 (12v silditajs ar 3 kvelsvecem ) . Vai tas ta ir ?

Vel uz kurieni iet izejosa slauka no solanas radiatoram ?


Attēls

Kāda starpība, uz kuras šļaukas liek, galvenais lai tas ir mazais loks. Bet kā tā cirkulācija notiks, jo īstais sūknis taču neļaus cirkulēt pie izslēgta motora, jeb es kaut ko esmu palaidis garām.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt agranoms » 2018/Okt/22, 0:16

raimiz rakstīja:
iv4o rakstīja:Uz 1.9 TDI ir jalikt pie ellas dzesejs , bet nevaru saprats uz kura slauka jo tur ir divas! Skatities uz bilde sapratu ir jalikt uz iekseja slauka kas ir stapr dzesejam un detala 29 (12v silditajs ar 3 kvelsvecem ) . Vai tas ta ir ?

Vel uz kurieni iet izejosa slauka no solanas radiatoram ?


Attēls

Kāda starpība, uz kuras šļaukas liek, galvenais lai tas ir mazais loks. Bet kā tā cirkulācija notiks, jo īstais sūknis taču neļaus cirkulēt pie izslēgta motora, jeb es kaut ko esmu palaidis garām.
Šarānam liku DEFA sildītāju, pēc instrukcijas pie eļļas dzesētāja. Cirkulāciju nevajag. Pie -35 grādiem lec no pus grieziena.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
agranoms
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 2017/Okt/23, 21:08
Braucu ar: Sharan
Dzinējs: AUY 1.9 tdi

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt raimiz » 2018/Okt/22, 11:54

agranoms rakstīja:
raimiz rakstīja:
iv4o rakstīja:Uz 1.9 TDI ir jalikt pie ellas dzesejs , bet nevaru saprats uz kura slauka jo tur ir divas! Skatities uz bilde sapratu ir jalikt uz iekseja slauka kas ir stapr dzesejam un detala 29 (12v silditajs ar 3 kvelsvecem ) . Vai tas ta ir ?

Vel uz kurieni iet izejosa slauka no solanas radiatoram ?


Attēls

Kāda starpība, uz kuras šļaukas liek, galvenais lai tas ir mazais loks. Bet kā tā cirkulācija notiks, jo īstais sūknis taču neļaus cirkulēt pie izslēgta motora, jeb es kaut ko esmu palaidis garām.
Šarānam liku DEFA sildītāju, pēc instrukcijas pie eļļas dzesētāja. Cirkulāciju nevajag. Pie -35 grādiem lec no pus grieziena.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Tad kāpēc tur ir detaļa nr 12- pump? Sildītājs ir detaļa nr7- heater. Vnk tas liekas kaut kā pilnīgi neloģiski sildīt 1 punktu, un tālāk siltums netiek novadīts nekā. Diez vai tur uz pašteci kas notiek, kā vecajās apkures sistēmās.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt agranoms » 2018/Okt/22, 12:19

raimiz rakstīja:
agranoms rakstīja:
raimiz rakstīja:[quote="iv4o"]Uz 1.9 TDI ir jalikt pie ellas dzesejs , bet nevaru saprats uz kura slauka jo tur ir divas! Skatities uz bilde sapratu ir jalikt uz iekseja slauka kas ir stapr dzesejam un detala 29 (12v silditajs ar 3 kvelsvecem ) . Vai tas ta ir ?

Vel uz kurieni iet izejosa slauka no solanas radiatoram ?


Attēls

Kāda starpība, uz kuras šļaukas liek, galvenais lai tas ir mazais loks. Bet kā tā cirkulācija notiks, jo īstais sūknis taču neļaus cirkulēt pie izslēgta motora, jeb es kaut ko esmu palaidis garām.
Šarānam liku DEFA sildītāju, pēc instrukcijas pie eļļas dzesētāja. Cirkulāciju nevajag. Pie -35 grādiem lec no pus grieziena.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Tad kāpēc tur ir detaļa nr 12- pump? Sildītājs ir detaļa nr7- heater. Vnk tas liekas kaut kā pilnīgi neloģiski sildīt 1 punktu, un tālāk siltums netiek novadīts nekā. Diez vai tur uz pašteci kas notiek, kā vecajās apkures sistēmās.[/quote]Nezinu. Neesmu nevienam redzējis papildus sūkni, ja silda tikai motoru. Norvēģijas ziemeļos gandrīz katrai mašīnai tāds ir. Un visi kā viens tikai ar sildelementu.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
agranoms
 
Atbildes: 24
Pievienojies: 2017/Okt/23, 21:08
Braucu ar: Sharan
Dzinējs: AUY 1.9 tdi

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt iv4o » 2018/Okt/22, 12:20

Tada veida silditais Skandinavi izmanto jau gadi 30-40 , ja efekts nebutu diezvai ka vel joprojam butu tirgus . Ir kiniesi silditais kas ir kopa ar sukniti kura palidze cirkulacijai , bet pat ari bez suknitie siltums iet uz augsa ;)



[/quote]

Tad kāpēc tur ir detaļa nr 12- pump? Sildītājs ir detaļa nr7- heater. Vnk tas liekas kaut kā pilnīgi neloģiski sildīt 1 punktu, un tālāk siltums netiek novadīts nekā. Diez vai tur uz pašteci kas notiek, kā vecajās apkures sistēmās.[/quote]
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt raimiz » 2018/Okt/22, 13:07

iv4o rakstīja:Tada veida silditais Skandinavi izmanto jau gadi 30-40 , ja efekts nebutu diezvai ka vel joprojam butu tirgus . Ir kiniesi silditais kas ir kopa ar sukniti kura palidze cirkulacijai , bet pat ari bez suknitie siltums iet uz augsa ;)





Tad kāpēc tur ir detaļa nr 12- pump? Sildītājs ir detaļa nr7- heater. Vnk tas liekas kaut kā pilnīgi neloģiski sildīt 1 punktu, un tālāk siltums netiek novadīts nekā. Diez vai tur uz pašteci kas notiek, kā vecajās apkures sistēmās.[/quote][/quote]

Bet tāpēc jau arī ir efekts, ka ir tā detaļa nr 12 paredzēta. Pamēģini siltam motoram ieslēgt aizdedzi, un pagriezt lai pūš pečka, vēss gaiss sāks nākt jau pēc pāris minūtēm, neskatoties uz to ka motorā ir vismaz 5 litri karsta antifrīza. Lai tas viss pilnvērtīgi funkcionētu, sūknim ir jābūt, un arī viņš tur ir parādīts tajā slēgšanas diagrammā, savādāk tu sildīsi vienu punktu, kamēr viss pārējais paliek auksts. Protams tu vari viņu nelikt, bet tad jautājums vai vispār jēga ir to sistēmu likt, p.s. man vecais labais AFN motors ar 600+km noskrējienu arī leca bez problēmām pie -25 bez nekādas sildīšanas, tik ar labām kvelsvecēm.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt iv4o » 2018/Okt/22, 13:52

Nesaprotu tu tagad blufe vai ko ?

Detala 12 ir gaika , detala 7 ir dzesesanas slauka kura mana sapratne is savienota ar izejosa no peckas radiatora , un antifriz caur ta slauka iet ieksa dzinejas bloka .
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt raimiz » 2018/Okt/22, 14:31

iv4o rakstīja:Nesaprotu tu tagad blufe vai ko ?

Detala 12 ir gaika , detala 7 ir dzesesanas slauka kura mana sapratne is savienota ar izejosa no peckas radiatora , un antifriz caur ta slauka iet ieksa dzinejas bloka .


Ne jau es par oriģinālajām detaļām runāju, bet par to linku tam sildītājam, ko tu pats ieliki te. Atver un apskaties, pirmā lapā, tur viss ir redzams, kādas vispār detaļas ir tai sistēmai. Tur ir arī sūknis. Vnk ja mēs šobrīd runājam par to sildītāju, kurš nav oriģinālais, kāpēc tu vispār meklē tās detaļas auto diagrammā, loģiski būtu apskatīt diagrammu pašai iekārtai ne tā?
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt iv4o » 2018/Okt/22, 14:54

Piedot , es domaju ka tur runa pa orginalam dzesasans detals ...

Skatites uz Calix 1 lapa , detala 7 ir dzinejas bloka/ ellas silditajs un detala 12 ir dzinejas antifriz silditais ka isteniba ir parasts sildelemets .

Skatijos Calix diagramma lai vnk saprast kur tas ir jaliek uz noteikta dzinejam , mana gadijuma 1.9 ATJ .

Es gribu likt sita te , bet vinam nav diagramma nav , bet sita ir gan ar sildelemets gan suknite cirkulacijam .

https://www.aliexpress.com/item/220V-240V-1500W-Auto-Engine-Heater-Car-Preheater-Coolant-Heating-Air-Parking-Heater-Gasoline-diesel-Motor/32847602297.html?spm=2114.search0104.3.8.7fb92450Xy8CnB&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_5024915_10068_318_319_317_10696_450_10084_10083_10618_452_535_534_533_10307_532_10821_10302_204_10059_10884_323_10887_100031_320_321_322_5727615_5727715_10103_448_449_5727815,searchweb201603_35,ppcSwitch_0&algo_expid=e3f421d2-82f7-46dd-b279-c366fb653079-1&algo_pvid=e3f421d2-82f7-46dd-b279-c366fb653079&transAbTest=ae803_4
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt raimiz » 2018/Okt/22, 15:22

Un tur ir skaidri rakstīts ka ir iebūvēts pumpis/sūknis kas dzen uz priekšu. Jāliek ir vienā no šļaukām kas iet uz pečku. Gan jau plūsmas virziens ir uz tā sildītāja parādīts. Tālāk iedarbini aukstu motoru, un tausti šļaukas, tā kura pirmā paliek silta, iet uz pečku no motora. Attiecīgi tāds ir arī plūsmas virziens, un es gribētu teikt ka tas nav no svara, kurā no šļaukām tu ieliec viņu, jo sūknis tā pat izdzenās pa visu sistēmu to uzssildīto antifrīzu.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt wrxlv » 2018/Okt/28, 16:56

Doma ir iegādāties b6 garo passatu , 2,0 tdi 170hp manuāli ,par dsg vēl nezinu..
jūsu ieskati kāds vispār ir auto , cik traki rūsa metās , piekares izsturība .u.c - jo salīdzinājumā cik es braucu ar Boru man liekas kad viņām tur piekare !citi jau saka kad B6 ātri sarūsē pie mums , baigi ar šo modeli nēsmu saskāries.. :roll:
Lietotāja avatars
wrxlv
 
Atbildes: 518
Pievienojies: 2011/Mar/19, 16:40
Atrašanās vieta: Līgatne-Sigulda
Braucu ar: The Dark Knight Borat
Dzinējs: 1.9 tdi 81kw AHF

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt Jujubokar » 2018/Okt/29, 3:59

Subjekts - 1.8T. Nedaudz ir sācis pilēt dzesēšanas šķidruma flancis. Esmu izlēmis pasūtīt alumīnija aizvietotāju, bet internetos piedāvā divu veidu - pirmais ir ar kautkādu interesantu blīvi, vēl neesmu noskaidrojis no kāda materiāla, otrs ir ar standarta iedobi O-ring blīvei. Kuru būtu drošāk/labāk izvēlēties?

Neesmu to flanci vēl nost skrūvējis, bet motora galvā arī ir tā iedobe O-ring blīvei, vai iedobe ir tikai pašam flancim?

Uzskates materiāls zemāk.

Pirmais variants:
Attēls

Otrais variants:
Attēls
Jujubokar
 
Atbildes: 194
Pievienojies: 2015/Mar/21, 17:01
Braucu ar: VW Golf MK4
Dzinējs: 1.8T 20V

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt lauriko » 2018/Okt/29, 8:13

Galvai ir gluda virsma, tā blīve, kas bildē ir papīra.
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Jautājumi / Atbildes Vl

Atbildēt Jujubokar » 2018/Okt/29, 14:28

Značit loģiskāk laikam būs ņemt variantu ar iedobi O-ring blīvei. Vismaz, kad blīve izkaltīs, varēšu pa 29 centiem nopirkt citu un braukt laimīgi, bet tam otram variantam, ja tā papīra blīve neturēs, hvz kur citu ņemšu.
Jujubokar
 
Atbildes: 194
Pievienojies: 2015/Mar/21, 17:01
Braucu ar: VW Golf MK4
Dzinējs: 1.8T 20V

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Tas kas nepalien zem citām kategorijām

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi