mocha rakstīja:Izvilkšu vēlreiz sev aktuālo:
Aktuālais jautājums - ko var reāli pārbaudīt "placī/vai uz ielas" PD dzinējiem, lai neieberztos uz sprauslām, izdilumiem utmdz?
Un otrais: kādas ir papildus opcijas attiecībā uz PD motora pārbaudi, ko varētu pārbaudīt servisā, ja pārdevējs piekrīt servisa pārbaudei?
Papildus: Cik maksātu stundas likmes pakalpojums PD auto pieslēgšanai pie VAG-COM un nolasīto mērījumu novērtējums? Un cik daudz laika (h) tas mēdz prasīt? Vai tāds pakalpojums ir pieejams braucot auto skatīties uz "ielas" (transportēšanu, protams, apmaksājot)?
mist rakstīja:Atbilde uz pirmiem 2. jautājumiem - noskrūvējot vārstu vāku nost un izmērot izdilumu!!!
Pēdējais jautājums vag-coms jau ar nav nekāds burvis....
iv4o rakstīja:- 4gadi LV sāls, (esmu ilūzijās, ka ne-LV auto rūsē mazāk )
auto virsbuve tira ir , apaksa uz uz pusrami ir kaut kadas rusa bet tas tu dabusi ari uz vacu auto jau pec 1 ziema LV.
- nobraukums noteikti ievedot ir mainīts (130tk 13 gados nav dīzeļiem), tomēr galvenais jautājums... ja jau ir mainīts sajūgs, sparats, tad tam noteikti ir iemesls un ne jau pie 130tk nobraukuma...
Par nobraukumu pieradijumi nav un nebus , bet tas nav tik svarigi , svarigi kada stavoklis ir dzinejis , piedzina utt . Spararats un sajugs mainisanas iemesl : parsvara vasara kad uzkarst ar 1 atrumu bija gruti izbraukt (slideja/vibreja)
ar 2 atrumu vareja vieglak izbraukt un braukt talak. Vecas detalas bija orginalas VW detalas! Karbai skruves bija vel neaiztiktas , parklajums bija vel vesels , no to var saprast ka agrak nebija skruvetes vala.
- auto tomēr tiek pārdots, labus auto nepārdod, katram ir kkas piegriezies
Tad visas auto kas pardotas Vacijaa ir sliktas
- sludinājumā minētais iemesls apšaubāms... pēc passat polo cilvēki nepērk, arī divatā braukājot.
Auto parsvara stav neka brauc , tadel ari nolemu ka vairs nav vajadzigs. Ar gimeni vairs celejuma nebraucam . Gribas kaut mazaka un sportisko auto.
Cena ir tada tadel ka ir tiesam sedies un brauc! Tie kuri pardodas par 1500km , noteikti bus jaremonte utt.
mocha rakstīja:mist rakstīja:Atbilde uz pirmiem 2. jautājumiem - noskrūvējot vārstu vāku nost un izmērot izdilumu!!!
Pēdējais jautājums vag-coms jau ar nav nekāds burvis....
Paldies MIST. Vārstu vāku noņemt visticamāk būs iespējams tikai jau PĒC iegādes.
Tātad rezumējot, par sprauslu stāvokli un sadalenes dilumu pērkot PD motoru uz ielas speciālists var:
- "ar pakaļu/muguras smadzenēm" just vai ir pilna auto jauda;
- "ar ausīm sadzirdēt motora" potenciālās problēmas;
Savukārt parastie ne-speciālisti var:
- pavirināt/apskatīt eļļas vāciņa apakšu;
- pārbaudīt vai nav spiediens eļļas līmenrāža trubā;
- pārbaudīt vai antifrīza bažokā neburbuļo pie strādājoša dzinēja;
- paklausīties vai nav "bubināšanu" gaisa filtrā;
- ja spēj, tad pieslēgt savu datoru un "interpretēt" rādījumus.
Ja pārdevējs piekrīt servisa apmeklējumam, tad:
- datordiagnostika; (var meklēt AJMS ~20eur);
- papildus par ritošo un bundžas vizuālo stāvokli, auto apskate no apakšas;
- gan jau vēl kko...
Un tālāk kā parasti - "laimes spēle".
p.s. personīgais ieteikums, ja auto tiek remontēts pie forumā uzticama meistara, tad remonta apstiprinājums no paša meistara, var būtiski palielināt iespēju auto pārdot vismaz foruma dalībnieka lokā.
mocha rakstīja:mist rakstīja:Atbilde uz pirmiem 2. jautājumiem - noskrūvējot vārstu vāku nost un izmērot izdilumu!!!
Pēdējais jautājums vag-coms jau ar nav nekāds burvis....
Paldies MIST. Vārstu vāku noņemt visticamāk būs iespējams tikai jau PĒC iegādes.
Tātad rezumējot, par sprauslu stāvokli un sadalenes dilumu pērkot PD motoru uz ielas speciālists var:
- "ar pakaļu/muguras smadzenēm" just vai ir pilna auto jauda;
- "ar ausīm sadzirdēt motora" potenciālās problēmas;
Savukārt parastie ne-speciālisti var:
- pavirināt/apskatīt eļļas vāciņa apakšu;
- pārbaudīt vai nav spiediens eļļas līmenrāža trubā;
- pārbaudīt vai antifrīza bažokā neburbuļo pie strādājoša dzinēja;
- paklausīties vai nav "bubināšanu" gaisa filtrā;
- ja spēj, tad pieslēgt savu datoru un "interpretēt" rādījumus.
Ja pārdevējs piekrīt servisa apmeklējumam, tad:
- datordiagnostika; (var meklēt AJMS ~20eur);
- papildus par ritošo un bundžas vizuālo stāvokli, auto apskate no apakšas;
- gan jau vēl kko...
Un tālāk kā parasti - "laimes spēle".
p.s. personīgais ieteikums, ja auto tiek remontēts pie forumā uzticama meistara, tad remonta apstiprinājums no paša meistara, var būtiski palielināt iespēju auto pārdot vismaz foruma dalībnieka lokā.