Objekts: Yamaha DT 125 2000 gada
problēma: sajūga kurvis un parazītzobrata ass (pārlūzusi)
Nopirku moci ar kārbas defektu... nevar izņemt no cetrutā atruma un nestrādā kurbulis!
sākumā neattaisiiju vaļā, jo cipars bija pārāk salds, lai neņemtu! Atvedu uz darbu un attaisiiju vaļā....
un tad saakās
ņēmu no kkādiem tirliņiem Sabilē... garākais no viņiem bija man līdz pleciem
šie to moci bija tā nopietni paspīdzinājuši
No ātruma varēja izņemt... un tas arī viss... pēc tam nevienā ātrumā vairs ielikt nevarēja, jo viena no galvenajām kārbas asīm bija pārlūzusi uz pusēm
pirmo reizi redzu ka gultnim pārlūzt ārējā aploce
un kartera vākā, gultņa sēža bija pilnīgi sajāta... gultnis bija "rāvis uz riņķi" un burtiski izfrēzējis sēžu!
ar to vēl viss nebeidzās ... sajūga kurvim trūka viens zobrats...- aiz sajūga kurvja nāk zobrats, kurš ir saslēgts ar kurbuli
brutāli izjucis un pacančiki bija nogriezuši viņu vispār nost
kārbas zobrati un dakšiņas bija vienkārši sajātas! nezinu... vai nu braukts bez eļļas vai arī vnk pa brutālo, neatlaižot gāzi, slēgti ātrumi
Tad nāca piedāvājums nopirkt vēl vienu tādu pašu dzinēju... ar klaņa defektu! cena runāja pati par sevi un nedomājot paņēmu
ir viss kas vajadzīgs... kārba perfektā stāvoklī, sajūga kurvis ar visu, kas tam piederas!
labās puses karterea vāks bez defektiem un tā... pagaidām (šovakar) esmu ticis līdz tak, ka izjaucu veco, eksotisko, dzinēju un izņēmu kloķeni,
jo tas ir vinīgais, kas man no viņa ir derīgs
rīt likšu kopā no diviem vienyu un tad jau manīs