Ugisons rakstīja:Šodien sanāca uzrestaurēt vienu no vecā kaluma PRO klases krūmgriežiem
mazliet materiāls ieskatam (Jau iepriekš atvainojos par foto kvalitāti) :
Vispirms smuki nomazgājam visas tās detaļas, kuras izmantosim atkārtoti
Liekam pilnīgi jaunu blīvslēgu korpusu
[imghttp://pic2.fotki.lv/photos2/7/W0003551/000355090/000035508907_%23_3_%23_ugis2101.jpg][/img]
jaunus blīvslēgus
jaunus SKF pamatgultņus ar kaučuka seperatoru
to visu uzmānm uz kloķvārpstas
Ņemam cilindru... iesmērējam to ar 2t eļļu un ieliekam virzuli... sasmērējam to visu ar karstuma izturīgu silikonu (ieteicams lietot orģinālo, kuru piedāvā HUSQVARNA)
Liku pilnīgi jaunu centrbēdzes sajūgu ar diviem segmentiem
Lēnā garā, uzmanīgi saliek visas mazās detaļas un aizdedzes spoli, kā arī pieksrūvē dzinēju pie kardāna
pāris foto izlaidu, bet vēlamais rezultāts tika panākts un krūmgriezis ir gatavs sezonai
remonta ilgums apm 80 min
Kopējas detaļu un darba izmaxas sastāda 98ls
mixx rakstīja:Vares atkal pa pagalmu starp celmiem driftet...
Face rakstīja:Es pavasarī iedevu bračkam savu veco 254 husqvarnu, viņš pamanījās pārplēst sliedi un ķēdi, bet ar to viss nebeidzās. Vēl viņš salauza sajūgam vadīklas, kloķeni salieca. Kā viņš to dabūja gatavu, nezinu, teica, ka itkā lieli apgriezieni nebija.
Ugisons rakstīja:Face rakstīja:Es pavasarī iedevu bračkam savu veco 254 husqvarnu, viņš pamanījās pārplēst sliedi un ķēdi, bet ar to viss nebeidzās. Vēl viņš salauza sajūgam vadīklas, kloķeni salieca. Kā viņš to dabūja gatavu, nezinu, teica, ka itkā lieli apgriezieni nebija.
kā var salocīt kloķeni motorzāģim?
DPalace rakstīja:Tehniski nezinu kā tas iespējams, bet man 2 družbām arī kopš CCCP laikiem ir saliektas kloķenes (gals kur mahoviks), pārējiem itkā viss normāli husim gan nevaru iedomāties kā var kloķeni saliekt, tur jau nav tas magneto tik liels un smags :/
OZons rakstīja:pastāsti- brigs un stratton motors-v veida 20hp. nav vienā cilindrā kompresija- dzen eļļu-
cik liels remonts?
ja kas, vari pm