GintsK rakstīja:Nav taas lietas tik viennoziimiigas...
Storms rakstīja:GintsK rakstīja:Nav taas lietas tik viennoziimiigas...
Zinu ka tu zini to ko mēs nezinam. Pastāsti mošk ko vari pastāstīt? Citādi man arī tāda dīvaina aizdoma ka ne viss gluži ir tā kā no preses izskatās. 10kārtīgs cenas lēciens nebrīdinot klientu kautkā tomēr nelīmējas...
GintsK rakstīja:Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.
Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....
INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.
night rakstīja:GintsK rakstīja:Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.
Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....
INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.
nee nu viss i pareizi,bet ja domaajamas daudz lielaakas izmaksas parasti zvana no servisiem un saka, man piemeeram kad savu corrado ieliku servii zvaniija kadas 10X dienaa un prasiija vai to mainam vai nee utt.
inc rakstīja:night rakstīja:GintsK rakstīja:Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.
Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....
INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.
nee nu viss i pareizi,bet ja domaajamas daudz lielaakas izmaksas parasti zvana no servisiem un saka, man piemeeram kad savu corrado ieliku servii zvaniija kadas 10X dienaa un prasiija vai to mainam vai nee utt.
99.9% ka arī šinī konkrētajā gadījumā tika zvanīc.... bet šis jau spriežot pēc visa ir vienkārš pasūtījuma incidents.
inc rakstīja:99.9% ka arī šinī konkrētajā gadījumā tika zvanīc.... bet šis jau spriežot pēc visa ir vienkārš pasūtījuma incidents.