VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - No Domeniksa nosper mersi... :D

Prikoli

No Domeniksa nosper mersi... :D

Dažādi prikoli, notikumi ielās u.t.t.
Reklāma
 

Atbildēt GintsK » 2006/Jūl/11, 23:21

Nav taas lietas tik viennoziimiigas...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Storms » 2006/Jūl/12, 0:18

GintsK rakstīja:Nav taas lietas tik viennoziimiigas...

Zinu ka tu zini to ko mēs nezinam. Pastāsti mošk ko vari pastāstīt? Citādi man arī tāda dīvaina aizdoma ka ne viss gluži ir tā kā no preses izskatās. 10kārtīgs cenas lēciens nebrīdinot klientu kautkā tomēr nelīmējas...
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt inc » 2006/Jūl/12, 0:20

Visiem perfektajiem autoservisu klientiem vajadzetu kaut uz vienu dienu nosēsties servisa meistara vietā tad domas mainītos radikāli.......
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt inc » 2006/Jūl/12, 0:23

Storms rakstīja:
GintsK rakstīja:Nav taas lietas tik viennoziimiigas...

Zinu ka tu zini to ko mēs nezinam. Pastāsti mošk ko vari pastāstīt? Citādi man arī tāda dīvaina aizdoma ka ne viss gluži ir tā kā no preses izskatās. 10kārtīgs cenas lēciens nebrīdinot klientu kautkā tomēr nelīmējas...


Vismaz 10% autorizēto servisu klienti ir vienkārši smadzeņu (^%(^%((^$#$#&^%$#^$# šis gadījums šķiet ir viens no tiem.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt jurigors » 2006/Jūl/12, 8:13

ne tikai autorizēto servisu klienti :?
Lietotāja avatars
jurigors
 
Atbildes: 388
Pievienojies: 2006/Mar/05, 1:44
Atrašanās vieta: cēsis

Atbildēt psihz » 2006/Jūl/12, 9:44

juu pareizi darīja..
Lietotāja avatars
psihz
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2005/Mai/21, 12:37
Atrašanās vieta: Rīga.

Atbildēt GintsK » 2006/Jūl/12, 12:07

Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.

Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....

INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt night » 2006/Jūl/13, 0:09

GintsK rakstīja:Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.

Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....

INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.


nee nu viss i pareizi,bet ja domaajamas daudz lielaakas izmaksas parasti zvana no servisiem un saka, man piemeeram kad savu corrado ieliku servii zvaniija kadas 10X dienaa un prasiija vai to mainam vai nee utt.
Lietotāja avatars
night
 
Atbildes: 998
Pievienojies: 2006/Feb/22, 19:57
Atrašanās vieta: Rīga/Liepāja
Braucu ar: Vw Passat
Dzinējs: 2.0 16V TDI DSG

Atbildēt inc » 2006/Jūl/13, 0:50

night rakstīja:
GintsK rakstīja:Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.

Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....

INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.


nee nu viss i pareizi,bet ja domaajamas daudz lielaakas izmaksas parasti zvana no servisiem un saka, man piemeeram kad savu corrado ieliku servii zvaniija kadas 10X dienaa un prasiija vai to mainam vai nee utt.


99.9% ka arī šinī konkrētajā gadījumā tika zvanīc.... bet šis jau spriežot pēc visa ir vienkārš pasūtījuma incidents.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt night » 2006/Jūl/13, 5:52

inc rakstīja:
night rakstīja:
GintsK rakstīja:Negribu neko staastiit - mashiinu zinu, probleemu zinu, bet biju atvaljinaajumaa tad, nezinu pat summu.

Liidziibaas runaajot, ja tu atbrauc uz servisu auto un saki, ka kaut kas vibree, izmaksas ir neprognozeejamas. Vainiigs var buut nenobalanseets ritenis (Ls10), vainiiga var buut antifriizu sarijusies automaatiskaa kaarba (Ls1000)....

INC zin ko runaa. Pat daudz smagaakas lietas ikdienaa tiek risinaatas pavisam savaadaak - normaalajaa gadiijumaa.


nee nu viss i pareizi,bet ja domaajamas daudz lielaakas izmaksas parasti zvana no servisiem un saka, man piemeeram kad savu corrado ieliku servii zvaniija kadas 10X dienaa un prasiija vai to mainam vai nee utt.


99.9% ka arī šinī konkrētajā gadījumā tika zvanīc.... bet šis jau spriežot pēc visa ir vienkārš pasūtījuma incidents.


man ar kaut kaa taadas aizdomas maac!!! :roll: 8)
Lietotāja avatars
night
 
Atbildes: 998
Pievienojies: 2006/Feb/22, 19:57
Atrašanās vieta: Rīga/Liepāja
Braucu ar: Vw Passat
Dzinējs: 2.0 16V TDI DSG

Atbildēt Storms » 2006/Jūl/13, 8:29

inc rakstīja:99.9% ka arī šinī konkrētajā gadījumā tika zvanīc.... bet šis jau spriežot pēc visa ir vienkārš pasūtījuma incidents.

Tipa lai būtu baigā ņemtne un antireklāma?
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Iepriekšējais

Atgriezties uz Prikoli

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis