inc rakstīja:>>> Alien
Tas ir ļoti pareizi ka par vienas detaļas nomaiņu jāmaksā dārgāk nekā par 2.
Ja tu apskatītoe normstundu tabulā, tad tā arī ir.
Lai nomainītu vienu disku vajag: Atvērt remonta uzdevumu, iebraukt auto sevisā, pacelt uz pacēlāja, atnest vajadzīgās atslēgas, detaļas, noskrūvēt riteni, izņemt klučus nomainīt disku, satikt atpakaļ klučus un riteni, nolaist zemē un izdzīt auto, izrakstīt rēķinu, paskaidrot "kāpēc tik dārgi".
Lai nomainītu atlikušo vienu disku vajag tikai: noskrūvēt riteni, izņemt klučus nomainīt disku, satikt atpakaļ klučus un riteni.
Ceru ka saprati kur rodas starpība.
P.S. nestrādāju Raiser un neaizstāvu viņus, bet gan izskaidroju kā strādā servisā.
tas jau ta Ok
bet lohi viņi ir vienalga
ja es saku ka man vajag nomainīt detaļu, tad man vajag
a jamie taisa lielas acis un saka ka tādu neliks
tik beigās viņus pierunāju lai uzliek to fukino bremžu disku
kas tā pa attieksmi ka jālūdzas riņķī lai kauko izdara
pidaru bars tas RAISER