shprika rakstīja:Ja sadalene mainita,tad var but ka metkas neiet kopa ar sensoriem,jo sadalenes zobratam nav kjilja...bet nu ta salikt atpakal jebkura normala servisa vaidzetu,nekada rakjesu zinatne tur nav,klokjvarpstu pa metku,varsta vaku nost,pirmajam abiem varstiem sadalenes izcilnji vienada augstuma uz augsu,sadalenes zobratam jabut pret metku sensoram,to kurai divi izcilnji blakus,ta ka "U" pec skata,ja nav shis pret metku,tad laizham valja centra esosho skruvi sadalenei,ar dorni padauza nost zobratu,ta lai vinsh var izbukset uz sadaleni,un regule ta lai varstu stavoklis(abi izcilni uz augshu,vienada augstuma)sakrit ar sensoram paredzeto metku U.
700 km auto gāja.Mainīja sensoru,cik noprotu tiešām bija beigts.Nomaina,Neiet kā vajag.Tātad nav pareizi salikts ,ja reiz atkal sensors met kļūdu un ir vesals,tātad nav moments.Nevajag vākus ņemt nost.Zobratam ir ķīlis un pareizi noliek caur zobratu no priekšas ieliekot tapu 5mm diametrā.Ar trijām skrūvēm un VCDS regulē momentu.Kas to zin kā tur salikts mainot...Vai nu ,lai saliek pareizi ,kuri mainīja sensoru vai, lai parāda to auto ,kuri saprot.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/